Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

instalatie ulei ars

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • instalatie ulei ars

    Va salut!Am achizitionat de curand un w124 2.0 d '92 pt ca imi place modelul si pt ca se poate merge pe ulei ars.Am construit un rezervor incalzit cu apa din motor si mai trebe sa fac conexiunile tur retur la care nu ma prea pricep.Se poate cu un simplu 'T u' cu robinet in care sa intre tur motorina,tur ulei sau imi trebe 4 robineti pt fiecare,adica tur,retur motorina si tur,retur ulei?Doresc sa pornesc cu motorina si mai apoi pe ulei si inainte de oprire inapoi pe motorina pt a nu lasa depuneri de ulei.As dori sa pun si un filtru la iesire din rezervor de un micron, daca se poate sa folosesc acele filtre care se folosesc si pe la hidrofoare,numai sa fiu sigur ca nu deteriorez pompa.Mentionez ca nu sunt mecanic,doar amator.Rog specialistii sa ma lumineze si pe mine! Va multumesc anticipat!!!Stima!!!

  • #2
    Pentru mine personal esti de admirat. Nu stiu sa aiva cineva o instalatie de genul asta pe Mercedesul lui. Asemenea informatii sunt putin probalbile sa le gasesti aici. Sfatul meu este sa il cauti in alta parte. Mult succes cu problema ta si asteptam sa ne dai vesti bune. BAFTA!!!!!
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Cred ca acei specialisti in gpl, instalatii mai vechi ar putea sa te ajute sa vezi cum faceau ei trecerea de la benzina pe gaz si invers, iar de acolo de la principiul lor sa incerci o adaptare la motorina -ulei si invers. Ca de montat robinetii pana la urma vei gasi cum sa-i montezi dar sa gasesti si o variante de comanda a lor ...cumva din interiorul masinii. Probabil vor fi necesari 2 robineti, unul pe motorina si unul pt ulei, dar si o varianta sa-i sincronizezi cumva. Succes in incercarea ta !

      Comment


      • #4
        Teoretic nu e chiar asa complicat,tu ti-ai construit un fel de caldarina ca la vapoare, tot ce ar trebui sa faci este sa cauti 2 electrovalve de la instalatiile gpl de la dacii pe carburatie.
        Acele electrovalve sunt cu 2 intrari (tur) si o iesire , pentru retur folosesti acelasi lucru doar ca pui retur la iesirea electrovalvei iar la intrarile ei furtunele spre rezervoare ( adica invers ca la tur)
        Sper ca am fost destul de explicit si ca intelegi ce vreau sa spun.



        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Este salutară încercarea ta, sper să reuşeşti s-o duci până la bun sfârşit. Întrebare: unde ai amplasat (sau unde intenţionezi să amplasazi) acel rezervor de ulei, şi ce capacitate are. Poze ?
          Şi eu folosesc vara ulei de gătit, dar direct din rezervor.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Pt montarea unui rezervor separat de combustibil, trebuie luat in calcul si montarea unei pompe secundare de combustibil cu tur si retur, cu filtru separat mai putin dens decat cel de motorina, deoarece vei folosii uleiul in stare bruta si nu amestecat cu motorina. Singura varianta e sa folosesti o instalatie de gpl si sa o adaptezi pt noul combustibil, adica ulei. Bafta si vopsea de par ca o sa ai nevoie pt proiectul ce ti lai propus.

            Comment


            • #7
              Va salut din nou si va multumesc pt sfaturi,sugestii si incurajari.Am reusit sa montez butoiul de 18 L in locul vasului cu lichid pt parbriz,acesta o sa l mut in alta parte.Am dorit neaparat montearea butoiului in aceasta zona pentru un plus de caldura din zona evacuarii.Acum m am lovit de urmatoare problema.Nu reusesc sa ma leg la circuitul de apa al masinii pentru incalzirea spiralei de cupru din butoi.Rog specialistii daca pot sa ma indrume , unde as putea lega un 'T u' sa pot sa trec apa calda a masinii si prin spirala butoiului.Am incercat vo 2 circuite si s a lasat cu fierberea apei din motor.Am refacut circuitul original inpoi si acum m am legat la conductele vasului de lichid de parbriz prin care trece apa calda dar imi incalzeste prea putin butoiul,probabil din cauza debitului mic.Va multumesc!!Stima!!!

              Comment


              • #8
                Stimabililor,nu inventam noi acum apa calda!
                Si nici mersul pe jos!
                Esti de admirat, dar o sa sfarsesti prin a avea o uzura prematura a motorului.Te credeam daca nu se mai gasea motorina,insa asa!?
                Daca vrei sa faci experimente esti liber sa o faci, este masina ta, dar dupa parerea mea este un sacrilegiu.
                Apropo, chiar daca MB este din Germania asta nu inseamna ca este Trabant!(doar alea merg cu un amestec de gaz lampant)
                Scuze ca nu sunt de acord dar am si eu dreptul la o opinie!
                Era sa uit caldarinele navale faceau cu totul altceva decat sa propulseze nava...

                Comment


                • #9
                  Pune o pompa de apa cum e cea de incalzire auxiliara habitaclu si o sa se incalzeasca mai repede si mai bine si alimenteaz-o la + accesorii nu plus permanent.Bafta si spor la treaba.


                  LE: Nu uita sa pui in partea de sus a bidonului construit o supapa anti-vacuum ca sa nu ai probleme cu alimentarea.
                  Last edited by gmihai24; 04-02-2013, 21:38 PM.

                  Comment


                  • #10
                    C idee buna.Nici nu m am gandit.Ms mult 'gmihai24'.Nu doresc sa intru in polemici cu nimeni si nici sa reinventez ceva, dar am studiat motorul diesel de mult si mai toata lumea stie ca motorul diesel a fost conceput sa mearga pe ulei de arahide sau orice fel si chiar praf de carbune.Mai cunosc si faptul ca Mercedes a avut cateva modele construite din fabrica pentru astfel de combustibil.Culmea ,ca la mine in oras am zis la cateva persoane acum cativa ani si toti si au luat Mercedes cu pompa directa si merg numai cu ulei vara direct in rezervor si au mii de kilometri facuti fara reparatii,aceste persoane pot oricand confirma ceea ce spun eu.Numai bine!!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdangpl View Post
                      ...
                      Era sa uit caldarinele navale faceau cu totul altceva decat sa propulseze nava...
                      Stimabile, eu cand am dat ca exemplu caldarina de vapor am stiut ce am zis, poate ar trebui sa citesi cu mai mare atentie pe viitor si apoi sa ai o "opinie"
                      Caldarina la orice vas (vapor) NU PROPULSEAZA nimic si nici nu cred ca am scris pe undeva asa ceva, caldarina are rolul de a incalzi si dilua (subtia) combustibilul, vrei sa iti descriu principiul de functionare ?..Poate pe un topic dedicat, aici omul doreste sa isi puna pe masina ce au pus altii inaintea noastra cu foarte mult timp in urma.

                      Originally posted by bogdangpl View Post
                      ...dar o sa sfarsesti prin a avea o uzura prematura a motorului...
                      Ca idee , nu ne luminezi si pe noi "cei mai nepriceputeni" care ar fi uzura aia prematura si unde ?



                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #12
                        Nu e nevoie de o spirala prea mare in interiorul butoiului.Eu cred ca e de ajuns o spirala la inaltimea de 1/5-1/4 din inaltimea butoiului pentru a incalzi uleiul.
                        Te-ai putea lega de turul radiatorului de la habitaclu si apoi de retur.
                        La dacie parca era acel robinet actionat prin cablu.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13

                          Pour en savoir plus:http://www.jp-petit.org/ENERGIES_DOUCES/moteur_a_eau1.htmhttp://quanthomme.free.fr/pantone/martz/PageC_Martz.htm

                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                          Ne me demandez pas la traduction ce serait trop compliqué pour moi.
                          Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                          Comment


                          • #14
                            1. Legat de încălzirea "butoiului": Dacă ai luat circuitul de pe încălzirea vasului de lichid de parbriz (înţeleg că, practic ai prelungit circuitul, legând "butoiul" după vasul de lichid, nu ?) eu zic că ai procedat corect, dar încălzirea lentă nu se datorează debitului mic, ci a faptului că pe spirala din vasul de lichid se află un termostat care închide circuitul de încălzire, în ideea de a nu fierbe apa din vas. Dacă te-ai legat pe acest circuit, butoiul de ulei se va încălzi la fel ca vasul de lichid. Dar - şi la asta mă refeream când am zis că din punctul meu de vedere ai procedat corect - nici uleiul nu trebuie fiert, ci doar încălzit, nu ? ... Lăsând la o parte glumele şi ironiile posibile, cum ar fi "cartofi prăjiţi în mers", "friteoză ambulantă", etc. Singurul inconvenient ar fi că temperatura "de lucru" a uleiului este atins destul de târziu, dar odată ajuns acolo, este aproape constantă !
                            2. În legătură cu uzura motorului: şi tu, şi colegul zavelk aţi punctat bine, motorul merge perfect, n-are nici pe dreq, probleme se pot prezenta la pompa de injecţie, respectiv injectoare, sub forma depunerilor, dar ele se pot curăţa, iar să moară pompă de injecţie din cauza uleiului, eu nu am cunoştinţă ...
                            P.S. Cele de mai sus se bazează pe experienţa proprie. Şi eu folosesc vara ulei. Direct din rezervor ...
                            P.S. 2 - AŞTEPTĂM POZE !!!
                            Last edited by Levi; 04-03-2013, 09:39 AM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Si eu cunosc cel putin 3 persoane care merg pe ulei si tot felul de combustibili cu care au inlocuit motorina, nu numai cu MB si inca nu am auzit sa aiba probleme de niciun fel, si merg deja de ani buni...

                              Dupa cum ziceau colegii si mai sus: nu noi o sa inventam motorul diesel pe ulei! Poate colegul o sa inbunatateasca sistemul propriu!

                              Bafta la lucrare!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF