Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E270 CDI (2001-71.000Km) probleme cu relantiul(fluctuatii) si temp.''apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Stai linistit ca mai sunt cazuri ciudate...
    La a mea, in decembrie 2009,la ultima revizie pe cartea service din Germania, avea 96000 de km, incredibil pentru multi pentru proprietar neamt in 3 ani si 6 luni de folosinta, dar m-am linistit cand am verificat la reprezentanta si tot atunci la aceiasi km, a fost inlocuit pe garantie extinsa senzor inclinatie volan pt esp...

    Comment


    • #17
      O revizie ca la carte

      I-am facut o revizie ca la carte si schimbul de curea si role + intinzator-ul curelei,filtre etc.. Frai-ul de la alternator e ca nou, scartait-ul usor vine din alternator si probabil ca la vara o sa-l dau jos pentru schimb rulmenti la un service specializat.
      Cat priveste relanti-ul specialisti Mercedes mi-au recomandat sa schimb regulatorul de rampa combustibil, undeva la 900Ron la Mercedes si 600Ron pe Bosch. El ar fi responsabil de acele fluctuatii mici ale relanti-ului.Temperatura apei s-a rezolvat prin schimbul termostatului.
      In rest numai de bine,o sa o inmatriculez pe RO in Iulie si apoi cer timbrul inapoi in justitie.
      ML270 CDI 2004

      Comment


      • #18
        Regulator presiune rampa combustibil

        Am cumparat regulatorul "Druckregelventil Commonrail" de la Bosch.Cod pe Mercedes 6110780149 si pe Bosch 0281002241.Aici in Lituania l-am gasit la 135Euro dar nu imi ofereau garantie asa ca l-am luat din Germania cu 2 ani garantie si cu 15Euro mai scump. Dupa ce il montez revin cu detalii. La ultima plimbare cu masina (sta mai mult in garaj) nu am mai avut fluctuatii de turatie la relanti deloc , sa fie si urmare a faptului ca am inceput sa folosesc amestecul de ulei 2T in motorina...? Nu stiu inca , oricum sunetul motorului s-a schimbat, e mai 'rotund' parca. Privitor la temperature apei acum este la normal la 90 de grade stabil.
        ML270 CDI 2004

        Comment


        • #19
          Pai sa vedem (sa nu poluam topicul lui 300zxtt): problemele le enumeri tu, mai sus.
          Unele. Pe alt topic avem "directie grea", fara a afla insa cum si daca s-a rezolvat (te asigur ca schimbarea uleiului servo n-are cum sa rezolve o pompa dusa).
          S-o fi dus buba cu fluctuatiile sau nu... Alternatorul sigur si-a revenit singur.
          Acum, nu vreau sa intru intr-o disputa inutila cu un membru serios, pe care se intampla sa-l si apreciez. INSA nici nu ma lasa indiferent atitudini "al meu e cel mai bun, neprihanit si nou".
          Iti propun sa-ti imaginezi (n-am nevoie de jde mii de euro de la tine, prin pariuri sau prinsori) ca daca-l scuturi pe tovarashu' tau 210 bulgar putin o sa vezi inceput de bube la: galerie de admisie (10 ani maxim tin clapetele), arcuri si amortizoare, oringuri furtune si pompa de inalte, IC plin de ulei, convertizor cutie cu span si poate altele.
          Vorbesc din ce-am in ograda (apropo, eu l-am cumparat la ~76.000 de km, acum are o suta de mii in plus) si din studierea modelului de-a lungul anilor.
          Ma poti combate, insa fara invocarea potentei tale financiare.
          Cheers!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Si eu apreciez si respect colegul de mai sus ce pare serios si ok, dar din experienta mea, pot spune ca daca de fel masina e achizitionata de la dealeri turci atunci absolut sigur nu are km reali. Vorbesc din experienta si mai ales ca am vorbit cu multi, mai ales ca sunt si eu tot turc. Fara sa se simta lezat , eu apreciez ca masina sa aibe un rulaj de peste 200.000km.

            Comment


            • #21
              Mai fratilor,nu are cum un Mb cu sub 150k km sa aiba probleme majore ,nici macar cele rulate doar in Ro cu motorina asta asa proasta,ca doar nu e Opel sau Logan si nici macar astea nu au la km astia probleme majore.Dar asta e pe forumul asta cam toate masinile au sub 200 k km (exceptie astea mai vechi :201,124... care au peste 200 k) iar forumul abunda de probleme tehnice.Mi se pare putin cam dubios.

              Comment


              • #22
                Alo!!! Vorbim in cunostinta de cauza? Ma indoiesc... Vrei sa-ti enumar asa, in mare, ce se intampla dupa 10 ani si ~120 de mii de km? Apleaca-te putin asupra experientei mele, apoi poti emite judecati. Intreaba si mecanicii carora le-a trecut cdi2 prin mana.
                Nu vorbesc de ce e pe sub masina (brate, bucsi, flansa cardan etc).
                Last edited by cutaresku; 01-28-2014, 08:02 AM.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Oarecum in cunostinta de cauza dupa o experienta cu A170 cdi (taxi cred ca asa era culoare,dar pe atunci nu prea stiam eu mai nimic de MB.),c200 cdi automat(2002) si actuala.Fara probleme majore la niciuna (gen turbine, injectoare si mai stiu eu ce minunatii) si niciuna din ele cu 100 k km .Articulatiile nu intra in discutie.Pai daca si la w210 si w203 ne plangem de fiabilitate, ce sa mai luam in calcul pe astea mai noi!Am citit problemele pe care le-ai avut cu a ta masina.

                  Comment


                  • #24
                    M-am referit la bube simptomatice pentru cdi2, arhicunoscute de mecanicii specializati pe MB. Nicidecum la experienta in calitate de posesor. Si da, sunt de acord, comparabil cu 211, 221, poate si 204, cred ca n-ar trebui sa ne lamentam prea mult (cel putin cand vorbim de costurile de reparatie).
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by steradulescu View Post
                      Mai fratilor,nu are cum un Mb cu sub 150k km sa aiba probleme majore ,nici macar cele rulate doar in Ro cu motorina asta asa proasta,ca doar nu e Opel sau Logan si nici macar astea nu au la km astia probleme majore.Dar asta e pe forumul asta cam toate masinile au sub 200 k km (exceptie astea mai vechi :201,124... care au peste 200 k) iar forumul abunda de probleme tehnice.Mi se pare putin cam dubios.
                      Multe probleme tehnice apar din cauza proprietarilor care fie lasa o defectiune minora "ca poate si revine", fie sunt reparate la scara blocului de "meseriasi" care au scule si cunostinte cel putin discutabile!Merecedesul a fost si va ramane MASINA! Despre km dati inapoi daca sunt facuti de un meserias nu i gaseste nici mama Omida! Stiu un E220 din 2002 cu 700000km reali neumblat motor cv sau grup doar consumabile si merge brici! Un mercedes intretinut CORESPUNZATOR trebuie sa mearga 1000000km!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #26
                        Asta vreu si eu sa zic ca MB trebuie sa te ,,duca " multi km fara prea mari reparatii.La 50-100k km abia se ,,lasa" motorul si nu cred ca ar fi normale anumite probleme tehnice la km astia.

                        Comment


                        • #27
                          Vad ca se combate serios pe tema masinii mele, am sa trec peste micile rautati emise de unii dintre colegii de forum si am sa raspund la o ingrijorare referitoare la problemele aparute dupa ce am cumparat-o.Masina a stat o lunga perioada in garaj si a avut o singura persoana ca proprietar,nascuta prin '28,nu mai intru in detalii dar pentru carcotasi am toate actele masinii de cand a fost vanduta inclusiv factura originala in marci germane.Am rezolvat cu ceva timp in urma, anul trecut prin Iulie parca, toate micile probleme si temeri ale mele si ale masinii mele. Relantiul instabil s-a rezolvat imediat si permanent cu inlocuirea regulatorului de rampa injectie, pentru directie am dus-o la Mercedes Tiriac si mi-au testat-o, inclusiv presiunea din pompa, totul in limite normale dupa teste, nu au gasit nimic. De precizat ca imediat ce am luat-o, in aceeasi zi am serviciat-o la Mercedes / Munchen unde factura finala a fost cca 1200 Euro.Temperatura apei a fost rezolvata prin schimbarea termostatului,original Mercedes si cam asta este . Masina nu prezinta nici o problema in momentul de fata (cu exceptia a catorva pixeli lipsa la ceas, nu ma deranjeaza) si m-a plimbat in siguranta si cu maxim de confort pana in Alicante si inapoi la Bucuresti, pana in Lituania la Kaunas si tot pe drumuri Europene sta de o vreme fara probleme(nici o problema).Daca aveam intentia sa o vand era pentru ca doream o alta masina 4X4 noua si as fi completat o suma cu ea, dar mai pot amana cateva luni si atunci nu o mai vand.
                          Aaaa...si inca ceva ce trebuie mentionat, stiu ca modelul a suferit in timp de problema ruginii, decizia de a o cumpara a fost luata in momentul cand am ridicat-o pe rampa si am constatat ca totul pe dedesubt este ca nou,toba esapament,bucsi,tendoane,transmisie..etc si tot atunci am primit confirmarea ca masina nu a circulat pe timp de iarna,setul de cauciucuri de iarna erau noi noute iar DOT-ul din 2006.
                          Multumesc inca odata atentiei si interesului acordat acestei masini si DA , tot pentru carcotasi, kilometrii sunt originali atestati de o carte service originala . Sa auzim de bine si la multi km. fara probleme tuturor !
                          Last edited by emanoeladrian; 01-30-2014, 08:53 AM.
                          ML270 CDI 2004

                          Comment


                          • #28
                            Scuze, o mica rectificare si anume fostul proprietar nascut in '39 si nu '28...am uitat... actele originale nu la am cu mine aici.
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • #29
                              Sa o stapanesti sanatos!
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF