Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E270 CDI (2001-71.000Km) probleme cu relantiul(fluctuatii) si temp.''apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E270 CDI (2001-71.000Km) probleme cu relantiul(fluctuatii) si temp.''apa

    Ziua buna !

    Am adus-o acasa si ma pot considera norocos ca am scapat de ''Infernul'' de pe autostrada din Ungaria , daca exista ''ca prin urechile acului'' ala a fost si cazul meu.Dar sa revin la problemele mele, am facut o revizie cu tot ce inseamna fluide schimbate la Mercedes in Calw, de unde am si cumparat-o(dealer turc in Calw),imediat dupa ce am ridicat-o de la service am constatat ca la rece relantiul are fluctuatii de aprox 200 turatii iar cand se incalzeste acestea se mai diminueaza(nu imi amintesc sa fi facut la fel cand am fost in probe cu ea inainte de cumparare),si inca ceva, temperatura apei sta tot timpul la 60 grade (ma gandesc ca nu a fost aerisita in urma schimbarii antigelului?),nu cred ca e normal la Mercedes o asa temperatura scazuta la motor.
    Mentionez ca imediat am facut un test computerizat la Mercedes si mi-a dat o singura problema si anume injectorul de la cilindrul 1 in afara limitelor (+5),l-am schimbat la Mercedes Passau injectorul fara a rezolva problema trepidatiilor.Deasemeni mentionez ca nu am schimbat filtrul de aer,motorina si ca la rece se aude un scartait usor din zona curelei de accesorii -posibil o rola ?.
    As dorii ceva ajutor si daca exista un specialist aici pe forum(care are si service) unde pot apela sa imi remediez problemele acestea sau un sfat catre un service Mercedes.
    Multumesc anticipat .
    ML270 CDI 2004

  • #2
    Motorul daca nu se incalzeste trebuie sa schimbi termostatul. Cu relantiul prima data schimba filtrele de aer motorina. Daca nu isi revine pot fi mai multe cauze aer fals ,bujii arse,nu cupleaza socul automat etc. Scirtaitul de obicei cind cumperi masina ar fi de recomandat sa schimbi rola intinzator si cureaua. Daca tot mai scartaie atunci verifici intinzatorul si ambreajul de la alternator.

    Comment


    • #3
      Cam putini Km aia..., sunt originali, i-ai verificat?
      Daca tot ai schimbat toate, de ce nu ai schimbat si alea 2 filtre? Schimba si termostatul,cum zice colegul, temperatura normala e undeva la 90 grade, iti dai seama ca e ceva diferenta.
      Felicitari pentru afacere, daca are km originali e super.

      Comment


      • #4
        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
        .......,bujii arse,..........
        Este CDI... in timpul mersului bujiile incandescente nu au nici un rol...

        Restul recomandarilor facute de colegul CJ-12-LWP este OK.

        Comment


        • #5
          Fa schimbul filtrelor, combustibil si aer. Neaparat termostatul schimbat, cu scartaitul, poti incerca sa schimbi numai cureaua. De trepidatii... verifica tampoanele la motor si volanta, mai poate fi si din injectoare, dar ai zis ca le-ai verificat si remediat. Mai poti face o verificare a injectoarelor dupa ce schimbi filtrele, daca poti verifica si pompa de alimentare ar fi ideal. Mult succes.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Salutare fani Mercedes-Benz,
            As vrea si eu sa va spun problema mea, foarte asemanatoare cu cea scrisa aici, si inca nerezolvata.
            Mercedesul meu este c200 cdi w202 motor 2141 cmc, cutie automata 4+1 trepte.

            Si cand este cald si cand este rece, dar asta nu mereu, numai cand vrea el, relantiul are fluctuatii tot cam de 200 de turati cum zice si colegul, dar numai cand calc frana, in rest se aud fluctuatii la relanti, dar foarte mici, aproape insesizabile, insa atunci cand calc frana, chiar daca este in P, R, N, sau D tot asa face. Are cineva un sfat, vreo idee ce ar putea sa fie. Am discutat si cu domnul "Automatic" despre problema mea si mi-a indicat ca problema este la motor, cutia se comporta perfect. Filtrele sunt schimbate, si cel de motorina, aer, cutie, ulei cutie insa nu stiu unde este problema.
            Orice sugestie este binevenita. Multumesc si multi kilometri...

            Comment


            • #7
              Originally posted by catalynv View Post
              Cam putini Km aia..., sunt originali, i-ai verificat?
              Daca tot ai schimbat toate, de ce nu ai schimbat si alea 2 filtre? Schimba si termostatul,cum zice colegul, temperatura normala e undeva la 90 grade, iti dai seama ca e ceva diferenta.
              Felicitari pentru afacere, daca are km originali e super.
              Masina a costat 8200Euro,mai era una 320CDI , km 33.000, pret 12900Euro ...astea sunt preturi de Germania la masini cu km.reali si putini. Masina mea a avut un proprietar nascut 1939 si iarna nu a fost folosita deloc, asta explica conditia de noua de pe dedesubt, nu a vazut sarea niciodata...motivul pentru care m-am decis pe loc sa o cumpar.
              Multumesc tuturor colegilor pentru recomandari,voi schimba tot ce mi s-a recomandat dar nu bujii ca au fost schimbate la 50.000km in 2011 am factura si sunt trecute in cartea de service(mi-au fost date si toate facturile service) iar injectoarele sunt in limite normale avand cilindrul 1 cu un injector nou abia montat.
              Va tin la curent imediat ce fac toate operatiunile recomandate.
              ML270 CDI 2004

              Comment


              • #8
                Originally posted by emanoeladrian View Post
                Masina mea a avut un proprietar nascut 1939 si iarna nu a fost folosita deloc, asta explica conditia de noua de pe dedesubt, nu a vazut sarea niciodata...motivul pentru care m-am decis pe loc sa o cumpar.
                Tipul din '39 nu era doctor sau nu cumva a lucrat pentru o ambasada?

                Bafta!

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Eu am patit la fel cu relantiul cu masina identica dupa ce am alimentat la un Shell din Grecia. Dimineata pornesc motorul si oscila turometrul 500-700 ture. Cand am ajuns in RO am facut plinul de la Petrom si de atuncea nu am mai avut probleme.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    Tipul din '39 nu era doctor sau nu cumva a lucrat pentru o ambasada?

                    Bafta!
                    E amuzant nu ? Tipul a decedat...anul trecut, se numea Hubert Traub si locuia in Gaggenau. Sotia lui a hotarat sa vanda masina care era prea mare pentru nevoile ei. Am avut ocazia sa vorbesc cu d-na in momentul vanzarii masinii,dealerul turc nu a facut decat un oficiu in a o ajuta sa o vanda si sa-i faca publicitate.
                    ML270 CDI 2004

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by emanoeladrian View Post
                      E amuzant nu ? Tipul a decedat...anul trecut, se numea Hubert Traub si locuia in Gaggenau. Sotia lui a hotarat sa vanda masina care era prea mare pentru nevoile ei. Am avut ocazia sa vorbesc cu d-na in momentul vanzarii masinii,dealerul turc nu a facut decat un oficiu in a o ajuta sa o vanda si sa-i faca publicitate.
                      Alta treaba cand ai un dealer turc, masina are km "reali", turcul e serios
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu inteleg de ce trebuie cineva sa-si justifice km masinii...
                        Daca era topic de vanzare, da, insa aici, pe topic de probleme tehnice, ne deranjeaza kilometrajul omului...
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Bv ca te-ai decis... felicitari pentru afacere!
                          Scartaitul vine cel mai probabil de la intinzatorul curelei de accesorii. Eu cred ca de acolo vine si oscilatiile la turometru, probabil ca e aproape de blocare acel intinzator (rulmentul). Incepe cu asta reparatia si daca nu trece, atunci e ambreiajul alternatorului. Sincer cred ca rezolvi cu intinzatorul. Pentru temperatura motorului trebuie schimbat termostatul. Ziceai de vibratii...cred ca daca ma gandesc mai bine, e vorba si ambreiajul alternatorului. Totusi, nu ar fi rau sa verifici si suportii motorului, asta daca se simte si in interiorul habitaclului. Bafta si spune-ne daca s-a rezolvat problema!
                          Last edited by SirDeadline; 03-16-2013, 21:28 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc D-lor !

                            Nu am adus in discutie kilometrajul masinii decat pentru a da o idee despre diverse piese care de obicei ''cad'' in perioada urmatoare si de a face o legatura intre simptome si acestea.
                            @SirDeadline, nu am trepidatii ale masinii , trepidatii in valorile turatiilor motor la relanti doar . Multumesc pentru indicatii le voi urma , am comandat deja piesele, va tin la curent cu situatia masinii dupa schimbarea lor.
                            Weekend placut .
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              Alta treaba cand ai un dealer turc, masina are km "reali", turcul e serios
                              Mai ales cand cartea service se 'pupa' cu istoricul de service de la dealer-ul de unde a fost cumparata in 2001 si unde au fost executate toate inspectiile.
                              Apreciez o ironie buna....
                              ML270 CDI 2004

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF