Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la ralanti cand motorul este rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la ralanti cand motorul este rece

    Salut...Am si eu o problema de cateva zile...Dimineata la pornire turatiile motorului nu-mi sunt constante, scad-cresc iar motorul imi tremura tare, imi da rateuri, uneori se opreste, ca si cum ar prinde aer fals . Daca o tin accelerata la peste 2000 turatii imi merge relativ ok, dupa ce se incalzeste motorul nu mai am problemele astea. Am fost cu ea la tester si a gasit doar o prblema la termostat sonda lambda, iar o alta problema gasita este la cilindru 4, imi da fluctuatii, sunt momente cand are 0 si apoi creste la 6-7 m/s...Care ar fi problema dimineata la pornire si de ce am fluctuatiile acestea pe cilindrul 4??
    Tin sa spun ca la sonda lamda am gasit un fir rupt pe care l-am lipit si nu mi s-a sters eroarea.Multumesc

    Ne spui si ce masina ai?
    Last edited by Zeus; 03-12-2013, 18:55 PM.

  • #2
    Scuze ca nu am prezentat masina...E 200 w210 benzina `99 136cp

    Comment


    • #3
      Parerea mea este sa incepi sa-i schimbi bujiile. Codul bujiilor se afla pe o placuta montata pe grila metalica, cum deschizi capota motorului, undeva pe stanga pana in far este pusa o placuta cu un desen de bujie si ai acolo marca bujiei si codul ei. La mine am pus Beru, au 3 elementi si merg trasnet. Mai poti schimba si filtrul de benzina. Daca persista problema, mergi undeva si masoara bobinele bujiilor. Posibil sa ai probleme cu fisele bujiilor, o cercetare vizuala cu atentie, cautand eventualele crapaturi (fisuri) la invelisul lor, pe acolo fura curent. Asteptam vesti de remediere si care erea problema.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Incepe cu ce a zis Marian, bujii si fise...este posibil sa fie bujiile consumate, sau sa ai vreo fisa/bobina care nu mai isi face treaba.

        Comment


        • #5
          Salut...revin cu problema mea... Am schimbat bujiile si filtru de benzina, dar problema persista, motorul imi merge intrerupt si nu trage cand o acccelerez pana in 2000 turatii... Am uitat sa mentionez ca am gpl si pe gpl nu am problemela astea...imi puteti spune de unde ar putea fi problema?

          Comment


          • #6
            Tehnic.
            1/Bujiile pentru GPL trebuie sa aiba 0,7mm intre electrozi. La benzina, 0,9mm.
            Care este distanta dintre electrozi?
            2/In ce stare sunt fisele?

            Comment


            • #7
              Sincer nu am masurat distanta la bujii...despre fise si bobine mecanicul a zis ca nu poate sa si dea seama daca si cum functioneaza pentru ca nu le pot masura...pe tester nu am gasit eroare decat la sonda lamda fata...cum ar putea mecanicul ,pana gasesc altul, sa mi masoare fisele si bobinele fara sa fiu nevoit sa cumpar altele?

              Comment


              • #8
                Le scoate, masoara rezistenta pe fiecare, rezistenta de izolatie a fiecareia.
                Diferente mai mari de 10% de la una la alta sunt semne de intrebare.
                Macar sa curete bine contactele!

                Comment


                • #9
                  Sa inteleg ca pe GPL nu ai probleme. Dar ai probleme cand motorul este rece si functioneaza numai pe benzina, apoi face trecerea pe GPL si totul este OK. Cred ca este o problema in amestecul de carburant cu aerul, ceva nu-l face cum trebuie. Posibile probleme cu clapeta de acceleratie sau un senzor. Sfatul meu este sa mergi s-ai faci o diacnoza cu STAR-ul, la reprezentanta sau cineva din zona ta care are asa ceva. Cu siguranta o sa gaseasca defectul dar trebuie sa-i explici omului exact ce o doare. Sunt curios daca si cu motorul cald ai probleme de functionare numai cu benzina.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by epurare_coco View Post
                    Le scoate, masoara rezistenta pe fiecare, rezistenta de izolatie a fiecareia.
                    Diferente mai mari de 10% de la una la alta sunt semne de intrebare.
                    Macar sa curete bine contactele!
                    Se mai poate verifica seara sau intr-un loc destul de intunecat (obscur) cu motorul pornit. Atunci se observa daca sunt scantei intre fise si partile metalice ale motorului. Este o modalitate destul de clasica dar eficienta
                    Cu respect
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Dupa multe zile de mers la 4 macanici si 3 diagnoze diferite, problema mea inca nu s-a rezolvat chiar daca am schimbat bujii conform datelor de la motor, filtru de benzina si debitmetru. Nu stiu exact ce tester aveau oamenii, unul dintre ei mi-a spus sa verific clapeta de acceleratie si o pesa care imi regleaza turatia motorului. Masina are probleme si cand motorul este cald doar pe benzina...cand incerc s-o accelerez motorul nu se accelereaza sau se accelereaza foarte greu pana in 2000 turatii, senzatia pe care o am este acela ca ori nu-i vine benzina ori prinde aer fals, peste 2000 este ok. Marea mea problema este ca mecanici o dau toti la cotit cand au auzit de clapeta si piesa de la turatie...toti spun ca nu prea se pricep la benzina. In Bacau mai am de mers la 2 mecanici sau reprezentanta in care nu prea am incredere.

                      Comment


                      • #12
                        Daca te ajuta cu ceva,lucrez si eu la aproximativ acelas motor cu aceeasi problema.Am schimbat/verificat:Bujii,fise,filtru benzina,senzor axa came,senzor volanta,senzori temperatura,sonda lambda,debitmetru,bobine inductie,clapeta acceleratie,cablaj,furtune vacuum.Aproape tot si problema tot persista.Banuiesc in continuare ceva banal.Daca la tine zici ca merge bine pe gaz,este clar ca alimentarea cu benzina nu se face corect(acolo ar trebuii sa verificam).
                        Tine-ne la curent cu problema.
                        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dragos24 View Post
                          Dupa multe zile de mers la 4 macanici si 3 diagnoze diferite, problema mea inca nu s-a rezolvat chiar daca am schimbat bujii conform datelor de la motor, filtru de benzina si debitmetru. Nu stiu exact ce tester aveau oamenii, unul dintre ei mi-a spus sa verific clapeta de acceleratie si o pesa care imi regleaza turatia motorului. Masina are probleme si cand motorul este cald doar pe benzina...cand incerc s-o accelerez motorul nu se accelereaza sau se accelereaza foarte greu pana in 2000 turatii, senzatia pe care o am este acela ca ori nu-i vine benzina ori prinde aer fals, peste 2000 este ok. Marea mea problema este ca mecanici o dau toti la cotit cand au auzit de clapeta si piesa de la turatie...toti spun ca nu prea se pricep la benzina. In Bacau mai am de mers la 2 mecanici sau reprezentanta in care nu prea am incredere.
                          Parerea mea este sa mergi la reprezentanta, acolo cu siguranta ti se face diagnoza cu STAR. Ai toata increderea in acea diagnoza pentru ca este conceputa pentru Mercedes. Celelalte aparate de diagnosticare nu intra in amanuntime in motor, Indica numai cateva repere de baza.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Ai un senzor de temperatura in fata la motor, Schimba-l si vezi ce se intimpla. Uita-te si la conectorii care intra in calculator sa nu ai ulei.

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF