Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

URGENT, probleme contact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bateriile sunt destul de recente plus ca merge inchiderea tot...mai degraba cum zice Zeus,o sa incerc sa misc usor de maneta schimbatorului sa vedem ce iese,faza este ca daca misti usor de cheie sus jos revine pe pozitia0,daca e de la cutia automata cred ca ar putea fi boltul care si blocheaza maneta in P?Va tin la curent o sa iau legatura si cu Automaticul sa intreb

    Comment


    • #17
      Salutare, postez si eu aici la fel ca si colegul casa nu mai deschid topic nou. detin modelul w210 facelift 270 cdi problema este ca nu porneste singura cum modelul trebuia sa faca. ci porneste ca orice masina. S-a mai intamplat la cineva?

      Va multumesc!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cesparow View Post
        Salutare, postez si eu aici la fel ca si colegul casa nu mai deschid topic nou. detin modelul w210 facelift 270 cdi problema este ca nu porneste singura cum modelul trebuia sa faca. ci porneste ca orice masina. S-a mai intamplat la cineva?

        Va multumesc!
        Colegule daca nu vorbesti romaneste cauta un translator bun ca eu unul nu am inteles nimic.
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #19
          Sa inteleg ca trebuie sa iei curent de la alta masina. Daca este asa.... o baterie noua te scoate din problema.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #20
            Salut baieti, m-am confruntat si eu cu aceeasi problema la un clk 200k(141kw, motor M111, CV automata) din 1998 acum ceva timp si s-a remediat de la sine..nu stiu cum, de ce. Dupa un timp m-am gandit sa o dezmembrez si cand am vrut sa o mut in garaj sa ma apuc sa demontez de pe ea nu a mai pornit si am desfacut contactul si am gasit cateva piese "prajite" pe acolo, stiti cumva daca se poate face cumva sa pot pornii motorul si prin alta metoda? As vrea sa folosesc motorul si cutia sa imi fac un buggy offroad din el. Cunoaste cineva vreo "metoda" ...poate sa fie chiar si mai neortodoxa, nu ma deranjeaza. Multumesc.

            Comment


            • #21
              Buna ziua , de doi ani detin un Mercedes 220 CDI caroserie W210, an fabricatie 2000 si am doua probleme cu care ma "lupt" de doi ani de zile . Am fost cu masina in cateva service-uri dar nu am reusit sa rezolv problemele respective.
              Prima problema este legata de aprinderea stopurilor de frana . La pornire , imi apare la bord intotdeauna martorul de bec ars , desi toate becurile masinii functioneaza OK ; imediat cum am apasat pedala de frana imi semnalizeaza in bord defectele de ABS,ASR iar becurile de la frana nu se aprind . Daca pornesc si merg cu masina , dupa o perioada de timp, respectiv intre o jumatate de ora si doua-trei ore , stopurile pe frana incep sa functioneze ca si cum nu ar exista nici o problema pe partea asta . Daca opresc motorul , povestea se reia , adica cum repornesc desi apas pedala de frana nu mi se aprind stopurile iar dupa o perioada de timp de mers incep sa functioneze . Uneori chiar dupa trei ore de folosit masina stopurile pot sa nu se aprinda. A fost o perioada de 6 luni cand fara a-i face ceva a functionat fara probleme dupa care si-a reluat vechiul obicei . desi am mers cu ea la vre-o 3 service-uri din Bucuresti nu am reusit sa-i dau de cap acestei probleme . Initial in ziua cand o iau din service masina functioneaza , apoi , a doua zi , problema revine .
              A doua problema este cu recunoasterea cheii . S-a intamplat ca sa nu mai recunoasca cheia si sa nu mai deblocheze blocatorul de volan sau sa nu se mai opreasca motorul , desi am scos cheia din contact. Am fost la vre-o trei service-uri cu aceasta problema , de fiecare data si asta s-a rezolvat , dar doar pentru doua trei luni dupa care problema a reaparut . Masina are 198000 Km reali, doar ca intre 2012 si 2016 a stat mai mult iar bateria s-a descarcat de vre-o cateva ori . In 2016 cand am preluat masina am inlocuit bateria.
              Precizez ca am verificat toate sigurantele si becurile pentru problema cu stopurile de frana si nu am nici un bec ars . Ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat legat de cele doua probleme ale mele ? Va multumesc . I.Dobre

              Comment


              • #22
                Problema la stopuri poate fi din switc-ul de pedala ( de frana) .

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF