Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

URGENT, probleme contact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • URGENT, probleme contact

    Merg frumos spre masina, deschid usile, intru, bag cheia, si ceva mi se pare straniu, nu face zgomotu lui de a "citi" cheia, si surpriza, nu vrea sa roteasca cheia. Am un w210, ce ar putea fi? Cunoasteti vreun caz asemanator si s-a gasit vreo rezolvare? Va rog frumos, sa raspundeti cat mai repede.. Ma dispera situatia asta

  • #2
    Ai scapat cumva cheia pe jos? Nu ai o cheie de rezerva sa incerci cu aia? Eventual desfa o borna si lasa circa 5 minute poate ai noroc si isi revine. Bafta.

    Comment


    • #3
      Am cheie de rezerva, am incercat si cu aceea. Inainte sa nu mai mearga, am scos bordu. Oare sa fi atins pe acolo ceva? Si inca ceva, volanul nu se blocheaza cand rotesc

      Comment


      • #4
        Cred ca ai contact imperfect la mufa contactului , deduc asta deoarece spui ca ai dat bordul jos.
        Dar mai este si varianta ca acel contact sa se fi dus definitiv.
        Am un prieten care seara a incuiat masina si a doua zi a intampinat aceiasi problema ca la tine este vorba de un W220 dar ca si contacte sun aproximativ la fel.
        Indicat ar fi un tester.



        ps/ volanul nu se blocheaza ca nu este alimentat contactul. Verifica cu atentie in spatele contactului.






        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Ca sa dai jos bordul nu trebuie sa umbli la contact. Sub volan ai un dispozitiv cu o banda in ea care masoara tot timpul pozitia volanului asa stie esp-ul in ce directie este invartit volanul. Cu acea banda trebuie lucrat foarte finut sa ramana nemiscata si sa il pui la locul lui exact cum a fost daca nu dai de belea. De aceea trebuie invartit volanul maxim in st. maxim in dr. dupa ce dai jos o borna si apare mesajul ABS-ESP-BAS. Invartind de volan intinzi banda ba in st. ba in dr. si el isi memoreaza valorile si se reseteaza. Eu zic sa desfaci unde ai umblat si misca de mufe poate nu face undeva contact sau nu ai apasat-o pana face clic sau ai omis sa pui o mufa la loc.

          Comment


          • #6
            Personal am patit cateva, am scapat cheia din mana si cand bagam in contact nu se intampla nimic. Si alta, cu cheia in mana mi se aprindea tot bordul, pleca tot ce inseamna ventilator dar nu pornea. La prima am reparat cheia si functioneaza, iar la a doua, la indrumarea colegului mastermario77 am gasit calamina serioasa in cutia unde stau sigurantele de sub capota motorului. Tot acolo este si SAM-ul, un fel de calculator al masinii care preia si transmite comenzile date de tine. Acum nu stiu ce sa zic, cealalta cheie i-ti functiona? Posibil ca amandoua chei sa fie defecte. Spunene exact ce sa intamplat sa ne putem face o ideee, ne poti spune ce an este si ce carburant.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Mai am un coleg de servici, are tot un W210 care la fel a patit si erea din cheie, si lu i-am reparat cheia si acum merge. A venit cu ia la servici, a parcat-o si cand sa plece nu mai citea ceheia.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Voi incerca toate metodele spuse de voi mai sus cand ajung acasa si va voi spune ce si cum, de scapat cheia am mai scapat-o, nu pot sa zic, dar nu recent. Eu nu zic, ar putea fi si de la cheie, nu stiu. Si da, am incercat si cu cheia de rezerva, si nu am prea folosit-o, decat foarte rar.

                E-class 200 cdi, an 2001 noiembrie.

                Eu totusi cred ca poate am atins eu ceva si nu imi pot da seama ce, cand am scos sau cand am pus bordul, desi nu ar fi prima oara cand l-am scos, nu pot exclude nici aceasta varianta, sa fi facut eu ceva fara sa imi dau seama.
                Daca tii cheia uneori in contact pe prima treapta ar putea defecta ceva?

                Comment


                • #9
                  Simptomele descrise de tine duc catre lipsa alimentare la contact . Chiar daca ambele chei sunt defecte blocajul de volan ar trebui sa treaca in pozitia "inchis" dupa ce scoti cheia . Mai mult , chiar si cu o cheie "straina" (de la alta masina de ex ) , blocajul tot ar trebui sa actioneze . Daca alimentarea este prezenta in mufa de la contact atunci problema vine chiar din el (SAU blocaj volan) . In oricare din cazuri problema se poate remedia fara vizita la reprezentanta dar cu ceva costuri . succes !

                  Comment


                  • #10
                    Deci cealalta cheie functiona cand aveai nevoie. Incearca se te calmezi si cand ai timp verifica cu atentie cantactul din bord, scoate cateva minute bornele la baterie, poate ai vreo eroare care persista. Cred ca mai ai o baterie mai mica, sa nu fie de acolo.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by answers View Post
                      Simptomele descrise de tine duc catre lipsa alimentare la contact . Chiar daca ambele chei sunt defecte blocajul de volan ar trebui sa treaca in pozitia "inchis" dupa ce scoti cheia . Mai mult , chiar si cu o cheie "straina" (de la alta masina de ex ) , blocajul tot ar trebui sa actioneze . Daca alimentarea este prezenta in mufa de la contact atunci problema vine chiar din el (SAU blocaj volan) . In oricare din cazuri problema se poate remedia fara vizita la reprezentanta dar cu ceva costuri . succes !
                      Si cum s-ar putea rezolva? De dat bornele jos, le-am dat, rotit la maxim stanga/dreapta, am facut.. Ce ar mai fi?

                      Comment


                      • #12
                        Imi cer scuze pentru dublu-post, am rezolvat, am tras o sperietura groaznica in privinta cheltuielilor. Pana la urma s-a dovedit a fi ceva ne la locul lui sub masca aceea de deasupra pedalelor. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si implicare!

                        Comment


                        • #13
                          Va salut ca sa nu mai deschid alt topic scriu si eu aici pentru ca intrebarea mea se incadreaza pe acest subiect:
                          Problema e in felul urmator la al meu W 210,220CDI din 2001 dupa ce vreo luna a stat mai mult pe dreapta masina cand am zis sa o folosesc imi face o figura la cheie si anume nu ma lasa sa o scot din contact,deci opresc motorul,dau de chei inapoi in sensul de scoatere si cand mai sunt 3mm pana la pozitia 0 a cheii(sa zicem) nu mai vrea sa se roteasca...uneori face asa,uneori nu face,cred ca e mai mult o problema mecanica a contactului ca altfel masina nu are probleme cu pornitul sau altceva,a mai patit cineva sau auzit asa ceva?Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Cutia de viteze automată nu lasa cheia să iasă decât in P. Poate că e ceva in neregula pe acolo.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Incepe prin cea mai simpla operatiune: schimba bateriile cheii. Nu c-ar fi vreo legatura...
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF