Salutare...
Vreau sa incep cu inceputul...Stiu ca dupa postarea mea o sa urmeze replici de genul..."Frateee ti-au luat Mercedes sa-l treci pe gaz...?"sau mai stiu eu ce astfel de replici.... ideea e simpla circula pe strazile din Romania, si nu numai din Romania, masina f. scumpe si puternice pe gpl fara problema ...
Acum cu gandul ca am mai imputinat replicile de genul "ori ai bani sa mergi cu un mercedes ori daca nu ia-ti logan" sa-i dam drumul al treaba...
Am achizitionat de aproximativ 2 luni un E-320 4 matic (benzina) 2004 -w211 absolut full masina...impecabila... cosumul fiind unul mare cum bine stitzi am intrebam in stanga si in dreapta cum sta treaba cu GPL-ul...toate forumurile si sfaturile cunoscutilor m-au facut sa achizitionez o astfel de instalatie...
Bunnn...toate bune si frumoase... merg la o firma specializata... dupa modelul de masina...imi comanda o instalatie corespunzatoare...(zic ei) nu a costat deloc putin undeva la 1000 de euro mai exact 4700 lei ...
O punem...si ce sa vezi...surpriza...masina are probleme numai pe gaz...
Pe benzina masina merge impecabil... si cand spun impecabil nu incerc sa exagerez cu nimic... trage toarce nu zice nici pas...
Pe gaz masina se comporta normal la relanti merge toarce trage...ei bine cand ii dau putina talpa...masina intre 4000 de ture si 5000 da in nas... ii taie gazul... si de cele mai multe ori se aprinde si check-ul pe bord...si aleatoriu...ii taie un piston din 6 si merge in 5...(nu mereu dar face destul de des asta) repet lucrul asta se intampla doar cand ma dau la ea si ajunge intre 4000 si 5000 de ture...si doar pe gaz...pe benzina merge impecabil!!!
Am dus-o la cei cu instalata de gaz..."domne ca e de la masina...ca aprinderea posibil sa aibe probleme"...ok zic... ma duc la service...fac revizia complete ulei filtre + bujii 12 la numar ca de...e mercedes si-i place cu 2 la fiecare cilindru...totul impecabil... pe benzina toarce rupe asfaltul nu tu problema...pe gaz...aceasi problema...au tot incercat s-au tot zbatut... aceasi problema taie gazul intre 4000 si 5000 ramane acolo...nu schimba nu face nimic... mai prost ca am aflat de problema cand m-am bagat in depasirea unui tir pe dn1 si am ramas la jumatea tirului fara gaz si limitata in 4700 de ture...
In fine... cei de la gaz...care sunt destul de cunoscuti in domeniu... cam dau din umeri nu prea stiu care e problema...ma gandeam ca poate e o chestie de masina...poate e limitata cutia...poate intra in protectie dintr-o cauza anume...chiar nu mai stiu unde sa caut solutzii ...repet nu este o instalatie ieftina...si atata timp cat eu personal stiu porsche mercedes s-class sl cl si alte masini cu pretentzii pe gpl...nu vad dc un e class ar avea probleme...
Cu gandul ca o sa fiu ajutat si nu criticat pt. decizia mea cu gpl-ul astept poate ceva solutzii sfaturi si ajutor din partea celor mai cu experienta ca mine...
Vreau sa incep cu inceputul...Stiu ca dupa postarea mea o sa urmeze replici de genul..."Frateee ti-au luat Mercedes sa-l treci pe gaz...?"sau mai stiu eu ce astfel de replici.... ideea e simpla circula pe strazile din Romania, si nu numai din Romania, masina f. scumpe si puternice pe gpl fara problema ...
Acum cu gandul ca am mai imputinat replicile de genul "ori ai bani sa mergi cu un mercedes ori daca nu ia-ti logan" sa-i dam drumul al treaba...
Am achizitionat de aproximativ 2 luni un E-320 4 matic (benzina) 2004 -w211 absolut full masina...impecabila... cosumul fiind unul mare cum bine stitzi am intrebam in stanga si in dreapta cum sta treaba cu GPL-ul...toate forumurile si sfaturile cunoscutilor m-au facut sa achizitionez o astfel de instalatie...
Bunnn...toate bune si frumoase... merg la o firma specializata... dupa modelul de masina...imi comanda o instalatie corespunzatoare...(zic ei) nu a costat deloc putin undeva la 1000 de euro mai exact 4700 lei ...
O punem...si ce sa vezi...surpriza...masina are probleme numai pe gaz...
Pe benzina masina merge impecabil... si cand spun impecabil nu incerc sa exagerez cu nimic... trage toarce nu zice nici pas...
Pe gaz masina se comporta normal la relanti merge toarce trage...ei bine cand ii dau putina talpa...masina intre 4000 de ture si 5000 da in nas... ii taie gazul... si de cele mai multe ori se aprinde si check-ul pe bord...si aleatoriu...ii taie un piston din 6 si merge in 5...(nu mereu dar face destul de des asta) repet lucrul asta se intampla doar cand ma dau la ea si ajunge intre 4000 si 5000 de ture...si doar pe gaz...pe benzina merge impecabil!!!
Am dus-o la cei cu instalata de gaz..."domne ca e de la masina...ca aprinderea posibil sa aibe probleme"...ok zic... ma duc la service...fac revizia complete ulei filtre + bujii 12 la numar ca de...e mercedes si-i place cu 2 la fiecare cilindru...totul impecabil... pe benzina toarce rupe asfaltul nu tu problema...pe gaz...aceasi problema...au tot incercat s-au tot zbatut... aceasi problema taie gazul intre 4000 si 5000 ramane acolo...nu schimba nu face nimic... mai prost ca am aflat de problema cand m-am bagat in depasirea unui tir pe dn1 si am ramas la jumatea tirului fara gaz si limitata in 4700 de ture...
In fine... cei de la gaz...care sunt destul de cunoscuti in domeniu... cam dau din umeri nu prea stiu care e problema...ma gandeam ca poate e o chestie de masina...poate e limitata cutia...poate intra in protectie dintr-o cauza anume...chiar nu mai stiu unde sa caut solutzii ...repet nu este o instalatie ieftina...si atata timp cat eu personal stiu porsche mercedes s-class sl cl si alte masini cu pretentzii pe gpl...nu vad dc un e class ar avea probleme...
Cu gandul ca o sa fiu ajutat si nu criticat pt. decizia mea cu gpl-ul astept poate ceva solutzii sfaturi si ajutor din partea celor mai cu experienta ca mine...
Comment