Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme GPL-E320 4-matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme GPL-E320 4-matic

    Salutare...

    Vreau sa incep cu inceputul...Stiu ca dupa postarea mea o sa urmeze replici de genul..."Frateee ti-au luat Mercedes sa-l treci pe gaz...?"sau mai stiu eu ce astfel de replici.... ideea e simpla circula pe strazile din Romania, si nu numai din Romania, masina f. scumpe si puternice pe gpl fara problema ...

    Acum cu gandul ca am mai imputinat replicile de genul "ori ai bani sa mergi cu un mercedes ori daca nu ia-ti logan" sa-i dam drumul al treaba...

    Am achizitionat de aproximativ 2 luni un E-320 4 matic (benzina) 2004 -w211 absolut full masina...impecabila... cosumul fiind unul mare cum bine stitzi am intrebam in stanga si in dreapta cum sta treaba cu GPL-ul...toate forumurile si sfaturile cunoscutilor m-au facut sa achizitionez o astfel de instalatie...
    Bunnn...toate bune si frumoase... merg la o firma specializata... dupa modelul de masina...imi comanda o instalatie corespunzatoare...(zic ei) nu a costat deloc putin undeva la 1000 de euro mai exact 4700 lei ...

    O punem...si ce sa vezi...surpriza...masina are probleme numai pe gaz...
    Pe benzina masina merge impecabil... si cand spun impecabil nu incerc sa exagerez cu nimic... trage toarce nu zice nici pas...
    Pe gaz masina se comporta normal la relanti merge toarce trage...ei bine cand ii dau putina talpa...masina intre 4000 de ture si 5000 da in nas... ii taie gazul... si de cele mai multe ori se aprinde si check-ul pe bord...si aleatoriu...ii taie un piston din 6 si merge in 5...(nu mereu dar face destul de des asta) repet lucrul asta se intampla doar cand ma dau la ea si ajunge intre 4000 si 5000 de ture...si doar pe gaz...pe benzina merge impecabil!!!

    Am dus-o la cei cu instalata de gaz..."domne ca e de la masina...ca aprinderea posibil sa aibe probleme"...ok zic... ma duc la service...fac revizia complete ulei filtre + bujii 12 la numar ca de...e mercedes si-i place cu 2 la fiecare cilindru...totul impecabil... pe benzina toarce rupe asfaltul nu tu problema...pe gaz...aceasi problema...au tot incercat s-au tot zbatut... aceasi problema taie gazul intre 4000 si 5000 ramane acolo...nu schimba nu face nimic... mai prost ca am aflat de problema cand m-am bagat in depasirea unui tir pe dn1 si am ramas la jumatea tirului fara gaz si limitata in 4700 de ture...

    In fine... cei de la gaz...care sunt destul de cunoscuti in domeniu... cam dau din umeri nu prea stiu care e problema...ma gandeam ca poate e o chestie de masina...poate e limitata cutia...poate intra in protectie dintr-o cauza anume...chiar nu mai stiu unde sa caut solutzii ...repet nu este o instalatie ieftina...si atata timp cat eu personal stiu porsche mercedes s-class sl cl si alte masini cu pretentzii pe gpl...nu vad dc un e class ar avea probleme...

    Cu gandul ca o sa fiu ajutat si nu criticat pt. decizia mea cu gpl-ul astept poate ceva solutzii sfaturi si ajutor din partea celor mai cu experienta ca mine...
    Last edited by George M; 03-04-2013, 09:44 AM.

  • #2
    Problema e la instalatia GPL. Du-te inapoi la cine ti-a dat-o (ma gandesc ca tot ei au si montat-o) si spune-le sa schimbe tot sistemul sau piesa cu piesa pana gasesc buba. Cel mai probabil ca e vorba de ceva regulatoare care nu se potrivesc cu cerintele motorului cand e turat. Daca nu gasesc ei problema (deci problema e la ei), atunci cere alt model (pe garantie) si pune-i sa isi faca treaba pana la capat. Nu e problema ta ca ei nu sunt in stare sa iti monteze sistemul comercializat de ei, asa ca stai pe capul lor pana iti rezolva problema, si daca primesti un refuz, nu sta pe ganduri, du-te si fa reclamatie la Protectia Consumatorului. Ei o sa rezolve problema intr-un fel sau altul...adica prin vorba buna sau cu o amenda. Cutia de viteze se limiteaza doar cand nu mai ai ulei. Tie ti se limiteaza motorul (intra in limp mode), si nu cutia de viteze. Oricum problema o poti vedea si la un tester Stardiagnose. Acolo o sa iti spuna ce face motorul sa intre in sistem de protectie, dar datele alea trebuiesc interpretate de cine a montat sistemul GPL, ca sa vada exact ce nu se potriveste. Eventual ne poti spune si noua cine ti-a montat instalatia si ce firma de instalatie folosesti, sa stim sa ne ferim noi de ei in caz ca avem nevoie de GPL. Bafta!
    Last edited by SirDeadline; 03-04-2013, 12:31 PM.

    Comment


    • #3
      Dupa cum zice si colegul mai sus, mai mult ca sigur e de la instalatia GPL. Chiar tu ai scris ca ai vazut "masini de masini" pe GPL si care mergeau fara probleme. Crez ca E-ul tau ii mai cu mot?

      Eu am pe C, W202 intalatie GPL secventiala si dupa circa 9000 de km (de cand am luat eu masina) nu am avut niciun simptom cum ca nu ar functiona ceva bine la motor, si i-am si "dat in gura" de cateva ori pe GPL.

      Degeaba sunt ei tari in domeniu, daca nu reusesc sa rezolve problema ta sunt, pana la urma, niste mediocrii...

      Stiu ca e frustrant cand nu se poate gasi problema... dar ea e acolo pe undeva, ascunsa bine sau e doar nevoie de un "ochi" care sa o vada!


      Bafta si cheltuieli minime!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        N-au dat si garantie bubalinii de ti-au instalat GPL-ul?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Părerea mea este că cerinţele de consum instantaneu la o anumită sarcină, nu sunt îndeplinite de instalaţie. Bănuiesc o uşoară subdimensionare a capacităţii de a livra destul gaz pentru o funcţionare corespunzătoare a motorului, dincolo de 5000 rot/min. Amestecul devine prea sărac pentru a permite accelerarea şi motorul plafonează. Nu cred să fie doar o problemă de reglaj.

          Comment


          • #6
            Problema e sub-dimensionarea instalatiei, cel mai probabil furtunele de alimentare de diametru redus, sa inceapa cu astea sa le schimbe, alea de la reductor la injectoare.
            Eu am instalatie pe gpl de 4 ani si 120.000km si merge ceas, daca ma crezi, pe autostrada i-am dat si 240km/h pe gpl si nu a zis nici mrrr...

            Multa bafta in rezolvarea problemei...

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF