Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by criscris_85 View Post
    Masina porneste la sfert de cheie....dupa 15 sec. incepe si trepideaza motorul....dupa aprox 1min...incepe si da rateuri....si tot asa....dupa ce se incalzeste motorul totul este ok....
    Explicatia lui Marian si a mea este una destul de logica....
    Senzorul de temperatura din debitmetru citind erori gresite ale temperaturii aerului (aerul fiind si foarte rece) da date gresite in ECU iar acesta se cam "tapeste" cu datele trimise catre soc....iar socul lasa sa treaca prea putin sau prea mult aer(motorul fiind rece) si se intampla ceea ce am scris mai sus.
    Daca gresim in gandire va rog argumentati.
    Ok, pai la tester daca nu ma insel se poate vedea temperatura citita de debitmetru, oricum cum am spus si mai sus este recomandat Pierburg (mai eftin pentru ca se vinde doar senzorul fara tub) sau Bosch, alte marci mai bine nu, astea 2 se merg la sigur, sunt originalele montate de mercedes. Eu am avut bosch si la 230k a cedat saracul, l-am inlocuit cu pierburg in toamna (80€) si merge ceas .

    Comment


    • #17
      O verificare simpla..trepidatia ar trebui sa vina de la suportul motor (probabil ca e pe duca, sau s-a dus unul sau chiar ambii suporti de la motor). De ce nu ai simtit decat acuma?? Simplu... cand era mai calda vremea afara, nu aveai nevoie de atatia consumatori extra gen incalzirea suplimentara, pompa auxiliara de incalzire, dezaburire spate etc etc... Cu acest drum, verifica cureaua de transmisie si vezi care rola are rulmentul distrus sau huruie...

      Deci, tremuratul e de la suporti. Nu se simte de cand porneste masina, pentru ca nici acesti consumatori nu pornesc deodata cu motorul, ci cam dupa 15 sec dupa ce porneste motorul. Asta e parerea mea! Bafta!

      Comment


      • #18
        Originally posted by SirDeadline View Post
        O verificare simpla..trepidatia ar trebui sa vina de la suportul motor (probabil ca e pe duca, sau s-a dus unul sau chiar ambii suporti de la motor). De ce nu ai simtit decat acuma?? Simplu... cand era mai calda vremea afara, nu aveai nevoie de atatia consumatori extra gen incalzirea suplimentara, pompa auxiliara de incalzire, dezaburire spate etc etc... Cu acest drum, verifica cureaua de transmisie si vezi care rola are rulmentul distrus sau huruie...

        Deci, tremuratul e de la suporti. Nu se simte de cand porneste masina, pentru ca nici acesti consumatori nu pornesc deodata cu motorul, ci cam dupa 15 sec dupa ce porneste motorul. Asta e parerea mea! Bafta!
        Am facut verificarea asta...nu are nici o problema...cum am zis mai sus da rateuri(nu cred ca da rateuri de la tampon dupa mecanica mea elementara) si parca merge in 2 pistoane masina...

        Comment


        • #19
          Originally posted by catalynv View Post
          Ok, pai la tester daca nu ma insel se poate vedea temperatura citita de debitmetru, oricum cum am spus si mai sus este recomandat Pierburg (mai eftin pentru ca se vinde doar senzorul fara tub) sau Bosch, alte marci mai bine nu, astea 2 se merg la sigur, sunt originalele montate de mercedes. Eu am avut bosch si la 230k a cedat saracul, l-am inlocuit cu pierburg in toamna (80€) si merge ceas .
          Am luat Pierburg....l-am montat....masina merge groaznic....mult mai rau decat cu debitmetrul vechi...trepideaza de la rateuri si calda si rece....cand o pornesc rece sta pornita 15 sec si dupa moare motorul....
          Chiar nu inteleg ce poate fi....

          Comment


          • #20
            Originally posted by nora-marian View Post
            Eu am unul de 2 ani si merge perfect. Ma costat cam 800 ron. Tu cat ai dat?
            Am dar 430 ron pe Pierburg si se pare ca i-am aruncat pe geam....

            Comment


            • #21
              Chiar nu inteleg ce are si ma DISPERA......

              Comment


              • #22
                Incearca sai mai faci o diacnoza. Poate este din alta parte. Ai verificat fisele, bujiile, bobinele lucreaza in paramertii? Poate fi si alimentarea, injectoare, pompa alimentare(contactii) sau poate vreun senzor.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #23
                  Detin un w210 e250 tdi.anul trecut am avut si eu aceeasi problema si a fost pompa alimentare.

                  Comment


                  • #24
                    Salut ca si idee la 124 2000 benzina aveam pe chiulasa langa termostat trei sonde,una dintre ele comanda pornirea la cald si rece,fiind tot mercedes ma gandesc ca si a ta are,verifica-le si vezi erau ieftine ele(sondele)la 124.

                    Comment


                    • #25
                      Se pare ca am rezolvat problema....a trebuit "recalibrata" clapeta de acceleratie....se pare ca la rece lasa sa treaca prea mult aer....acum merge perfect numai ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie scade pana la 500rpm turometrul dupa care se ridica in jur de 750 rpm(valoare pe care o cred normala pentru relanti).
                      O sa intreb daca se poate regla cumva si chestia asta...
                      Multumesc.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF