Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!!!

    Salut....am ceva probleme cu pornirea masinii dimineata si dupa ce am mers la tester la Marian(poate unii dintre voi il cunoasteti), si dupa ce am mai patit treaba asta 1 data se pare ca a cedat "iar" debitmetrul de aer(nu are decat 5 luni "Topran" Made in Germany).
    Rugamintea mea este ca daca ma poate ajuta cineva cu un debitmetru bun sa pornesc dimineata (8.00-8.30) masina cat e rece(pentru ca daca il cumpar si nu este de acolo nu cred ca mi-l mai schimba nimeni) pentru a ma convinge ca este de acolo. Eu stau in Rosu(Chiajna) si bineinteles ca platesc deplasarea.
    Masina este W210, E 200, 100KW, an 1999, benzina.
    Atasez si o poza cu debitmetrul.
    Attached Files

  • #2
    salut

    daca ai probleme DOAR dimineata, adica cand motorul este RECE, NU este debimetrul..
    controleaza, o-ringurile, presiunea... cum merge motorul? cum se accelereaza?

    Comment


    • #3
      Am probleme "grave" (miros de benzina nearsa la esapament, rateuri, mers foarte trepidant al motorului, nu se accelereaza sau daca se accelereaza o face in trepe cu cateva rateuri pe parcurs)doar dimineata pana ajunge temperatura apei la aprox. 30-35 gr. C. In restul zilei daca apa s-a racit problema revine dar nu asa de grav....in mers dupa ce apa s-a incalzit fluctueaza usor acul la turometru....dar in rest nimic....
      Sunt 90% sigur ca este debitmetrul...dar vreau sa verific.
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Cu siguranta este debitmetru de aer. Cred ca-l gasesc pe al meu dar este tot defect nu cred ca te ajuta. Dar i-ti pot spune cauzele defectarii lui: filtrul de aer schimbat mai des si cauta unul de calitate.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Cand am schimbat debitmetrul vechi defect am pus filtru nou de aer...MANN...precizez ca nu merg in desert sa il schimb la fiecare 5000 KM...Am desfacut debitmetrul asta nou si nu are fir de praf pe el...e ca nou scos din cutie....
          Last edited by criscris_85; 01-24-2013, 14:25 PM.

          Comment


          • #6
            Bujiile sunt bune? Filtru benzina?

            Comment


            • #7
              Ciudata treaba, sa se fi ars asa repede. Cineva mi-a recomandat sa pun BOSCH sau PIERBURG, ca risc sa am probleme. Nu mi-a precizat ce fel de promleme dar m-am conformat sfatului si multumesc ca nu am mai avut probleme cu el.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                Bujiile sunt bune? Filtru benzina?
                Bujii Champion 3000 km....Filtru de benzina Bosch 4000km...deci nu ar trebui sa fie probleme....+ ca pe aprindere dupa testerul stag ....adica bujii+fise+bobine=OK....
                Am comandat Pierburg...vine maine....sper sa fie debitmetrul ca altfel nu cred ca il pot returna....

                Comment


                • #9
                  Ciudata treaba cu pornirea dimineata, de obicei cand se duce debitmetrul nu mai trece peste 3000-4000rpm, dar sa nu porneasca nu am mai auzit. Intr-adevar este recomandat sa se monteze Bosch sau Pierburg pentru ca sunt originalele si nu exista riscul ca sa nu fie acceptate de ecu.
                  Nu ai nici o eroare nimic, la tester nu a iesit nimic? Nu cred ca nu porneste pentru faptul ca masina e rece, poate mai degraba pentru timpul cat a stat dupa ce a fost oprita, incearca sa pui contactul 2-3-4 ori inainte sa pornesti ca sa bage presiune pompa, poate pierzi presiunea la alimentare.
                  Last edited by catalynv; 01-24-2013, 18:43 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Eu iti recomand sa-l mai vizitezi o data pe Marian. Debitmetrul sigur are garantie, te duci cu hartia, daca este el de vina, si discuti problema cu cei de unde l-ai luat.
                    PS. Topran nu e o alegere stralucita, asta nu inseamna ca te bucuri de el doar 5 luni.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Parerea mea, nu sfat, este ca debitmetrul sa fie totdeauna achizitionat de la reprezentanta. E dublu la pret, insa nu da rateuri si, in plus, ai 2 ani garantie.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        In legatura cu pornitul, si la mine de multe ori pleaca la a doua sau chiar la a treia cheie. Cred ca e din cauza gerului, pana rupe putin uleiul.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by catalynv View Post
                          Ciudata treaba cu pornirea dimineata, de obicei cand se duce debitmetrul nu mai trece peste 3000-4000rpm, dar sa nu porneasca nu am mai auzit. Intr-adevar este recomandat sa se monteze Bosch sau Pierburg pentru ca sunt originalele si nu exista riscul ca sa nu fie acceptate de ecu.
                          Nu ai nici o eroare nimic, la tester nu a iesit nimic? Nu cred ca nu porneste pentru faptul ca masina e rece, poate mai degraba pentru timpul cat a stat dupa ce a fost oprita, incearca sa pui contactul 2-3-4 ori inainte sa pornesti ca sa bage presiune pompa, poate pierzi presiunea la alimentare.
                          Masina porneste la sfert de cheie....dupa 15 sec. incepe si trepideaza motorul....dupa aprox 1min...incepe si da rateuri....si tot asa....dupa ce se incalzeste motorul totul este ok....
                          Explicatia lui Marian si a mea este una destul de logica....
                          Senzorul de temperatura din debitmetru citind erori gresite ale temperaturii aerului (aerul fiind si foarte rece) da date gresite in ECU iar acesta se cam "tapeste" cu datele trimise catre soc....iar socul lasa sa treaca prea putin sau prea mult aer(motorul fiind rece) si se intampla ceea ce am scris mai sus.
                          Daca gresim in gandire va rog argumentati.

                          Comment


                          • #14
                            Oricum o sa vedem astazi care e "treaba" pentru ca vine debitmetrul "Pierburg".

                            Comment


                            • #15
                              Eu am unul de 2 ani si merge perfect. Ma costat cam 800 ron. Tu cat ai dat?
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF