Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w210 oprire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w210 oprire motor

    Am descoperit recent, cand ii iau contactul, ramane motorul pornit chiar daca scot cheia si nu se opreste motorul pana nu sting farurile + ca stopul din stanga sta tot timpul aprins chiar daca nu tin frana... posibil sa fie un scurt sau trebuie schimbat contactul pentru problema cu opritul motorului?
    Edit: am uitat sa mentionez ca dupa ce se incalzeste motorul, dupa vreo 15 min de functionare mi se aprinde becul de la ABS si ESP dar nu afecteaza nici ABS-ul nici ESP-ul
    Last edited by morgan; 01-07-2013, 16:07 PM.

  • #2
    Din ce an este masina?ABS-ESP se aprinde dupa 15 minute de circulat sau cind stai pe loc? Posibil sa ai un rulment uzat la vre-o roata.

    Comment


    • #3
      Masina este din 2001, becurile se aprind in timp ce ruleaza masina, daca sta pe loc nu am probleme

      Comment


      • #4
        Si eu am avut probleme cu ABS-BAS-ESP dar se aprindea la circa 1000 de km rulati.Se poate reseta daca opresti motorul inchizi si deschizi masina din telecomanda sau daca invirti volanul maxim in stinga maxim in dreapta dupa care il readuci in pozitia dreapta.La mine a fost de vina rulmentul de la roata fata stinga.Dupa ce am schimbat rulmentul am facut circa 8000 de km si nu a mai aparut mesajul.Ar mai putea fi intrerupatorul de sub pedala de frina. Cu oprirea motorului este ciudata problema pentru ca tu ai cheie cu inflarosu care transmite niste semnale tot timpul in care se afla in contact(cel putin asa stiu eu) din cauza aceasta nu se poate copia cheia doar sa cumperi alta la RMB.Daca incerci cheia de rezerva tot asa face? Sper sa nu fi nevoit sa cumperi contact nou.Bafta.

        Comment


        • #5
          Chestia cu cheia am patit-o si eu, cand, mi-a sarit siguranta mecanica de la selectorul cutiei de viteze automata. Chiar am scos cheia si am bagat-o inapoi de vreo 2-3 ori, pana sa se opreasca motorul. Mentionez ca a ramas blocata in Drive. Sincer, nu cred ca sa fie contactul de vina, ci ma degraba o eroare de conexiune pe undeva intre contact si SAM, pentru ca nu ai mentionat ca ai avea probleme la pornire, deci contactul functioneaza. Deci, cel mai probabil, o diagnoza cu StarDiag o sa te lamureasca efectiv care o fii problema, desii eu sincer cred ca exista umezeala pe la ceva contacte aferente legaturii dintre SAM si contact. In legatura cu ABS/BAS, daca la o verificare a rulmentilor (care o poti face la un mecanic) nu se gaseste nici un fel probleme/joc, atunci spune-ne care e starea cauciucurilor, mai ales cele de pe spate. Sunt diferente intre uzura cauciucurilor, sau diferente de dimensiune in inaltimea talonului cauciucurilor, etc etc care ar merita mentionate?

          Cand mi-am cumparat cauciucurile de iarna si le-au montat baietii, din greseala, pe spate s-a strecurat un cauciuc de 215/60/R16, cand restul sunt 215/55/R16, si mi-a aparut problema aceasta. DUpa, am mers la magazin, i-am anuntat si mi-au pus un cauciuc potrivit si nu am mai avut probleme.

          Iara, faza cu farurile....cineva si-a bagat degetele pe la partea electrica. Stopul care sta tot timpul aprins, nu e potrivit. Trebuie alt bec pe 2 faze, care il gasesti la magazin. La tine e bec pe o faza. Totusi, fa o diagnoza in legatura cu celelalte probleme.
          Bafta!
          Last edited by SirDeadline; 01-08-2013, 12:47 PM.

          Comment


          • #6
            Cutia de viteze este manuala. Cauciucurile de pe spate sunt un pic uzate intradevar e al doilea sezon care-l prind cu ele dar dimensiunile sunt egale adica 215/55/16 , iar cu rulmentii am mai avut probleme de i-am schimbat cam acum 3 ani doar pe spate.
            Last edited by morgan; 01-08-2013, 13:34 PM.

            Comment


            • #7
              Raman la ideile mele. Contactul trebuie diagnosicat cu StarDiagnose ca sa vezi unde e buba intre el si SAM. Daca uzurile sunt egale intre cauciucuri, atunci ramane problema cu rulmentii. Trebuie o verificare !
              Bafta!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF