Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Kompressor Volumetric W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kompressor Volumetric W210

    Salut, problema mea se prezinta astfel, de cateva zile sesizam pierderea puterii uneori, masima mergea ca si aspirata cu toate ca e un 200k , nu aveam probleme de turatie sau limite de nici un tip, totul functiona perfect dar nu mai avea vlaga, debimetrul are 3 luni deci am exclus sa se fii defectat. Aseara pe drum spre casa sesizez iarasi acea pierdere de putere, cand ajung ridic capota si accelerez, observ rapid ca compresorul nu cupleaza oricat as accelera, sau o face cand si cand. Azi dimineata ma hotarasc sa desfac totul sa vad ce se intampla, suspectam ambreajul electromagnetic. Zis si facut, in 40 de minute totul jos, (cu atata spatiu la motor e o placere sa lucrezi), desfac ambreajul si scot fulia, in acel moment se ramane doar cu bobina, dupa o privire mai atenta observ o crapatura in izolatia acesteia, mi-a fost clar, e de schimbat, cod A1110970128kz.
    Am cautat pe net si imposibil de gasit, sau aproape, am gasit ceva cu 150€ uzat.
    A mai avut cineva problema asta?

    Din greseala la demontat am scos si srubul pe unde se pune ulei si am varsat tot di greseala o parte din el, pentru ca imi trebuia masina a trebuit sa montez tot la loc si uleiul l-am inlocuit cu cel pentru cutie, ar trebuisa fie ok asa.

    Acum am caeva solutii, bobina noua(nu stiu de unde, numai la mercedes nu pentru ca e 500€, un furt), bobina uzata, bobina mea cu crapatura astupata cu lac si probat (cu rezistenta protectie pe pozitiv), sau blocat ambreajul cu 2-3 suruburi.

    Astept idei si pareri. Un An Nou Fericit!!!

  • #2
    Reparatia este o solutie de moment, poti incerca dar nu-ti pune baza. Personal as opta pentru schimbarea ei, Poti cauta ceva pe ater-market, cu toate ca originalul este supremul. Politica Mercedesului este ca, piesele inportante sa le comercializeze decat el. Am ramas stupefiat cand pentru un furtunas si doua oringuri pentru motor nu le-am gasit decat pe original.
    Last edited by cutaresku; 12-31-2012, 10:17 AM.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Problema este ca aftermarket nu se gaseste pentru ca se strica foarte greu si nimeni nu are interes in a le "copia". As fii tentat pentru acea bobina uzata(150€), numai ca..., stii cum e ...ce e nou e nou, asta a cedat acum la 263.000km, una uzata nu ar rezista atat...

      Nu a mai avut nimeni probleme cu Volumetricul?!?

      Comment


      • #4
        Cauta la dezmembrari...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Deci dragi colegi, m-am informat si pe un forum din italian, si se pare ca dupa unele spuse pretul bobinei in mercedes ar fii de 200€, acum urmatoarele zile urmeaza sa trec pe la reprezentanta sa vad pretul real(daca costa 200 o si cumpar), momentan am aflat ca pot circula fara probleme insa doar cu mufa de alimentare scoasa pentru a nu arde centralina motorului, am mai aflat ca este necesara schimbarea uleiului la 100.000km la acest compresor, ulei ce se gaseste pe ebay cam la 40€, si mai este recomandat pentru toata lumea montarea unui fuzibil de 7A pe firul de pozitiv al alimentarii acestei bobine pentru a evita in caz de scurt arderea centralinei morotului.

          O sa revin cu explicarea procedurei de demontare si schimbare bobina/ulei + montare fuzibil si poze imediat ce repar tot.
          Numai bine!

          Comment


          • #6
            Originally posted by catalynv View Post
            este necesara schimbarea uleiului la 100.000km la acest compresor, ulei ce se gaseste pe ebay
            Salut ... Eu stiu ca , kompressorul este uns cu uleiul din motor cum ii la turbo !!! ... Daca nu ii asa, ulei pentru kompressor nu gasesc si la reprezentanta ca am si eu un c200k ce nu de mult a facut 100.000 km si daca ii de schimbat uleiul sa il schimb.
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              Din ce an e masina? Compresorul volumetric nu se unge cu ulei din motor, are o mica baie a lui in care intra 80-130ml. In poza arat exact surubul pe unde se scoate/pune uleiul cu ajutorul unei seringi cu furtunas de exemplu. Nu iti face griji, al meu are 260.000km si nu i-a mai schimbat nimeni uleiul, acum o voi face eu .
              Attached Files
              Last edited by catalynv; 01-03-2013, 17:00 PM.

              Comment


              • #8
                Compresoarele de pe mercedes sunt facute de Eaton U.S.A., al meu e M62(cu ambreaj electromagnetic), uleiul il gasesti daca scrii pe ebay "eaton oil".

                Comment


                • #9
                  Masina este din 2002 ... Dar la reprezentanta nu se gaseste ? ...
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #10
                    La reprezentanta din cate am inteles nu se prea gaseste,( eu nu am fost personal sa vad, o sa-l iau de pe net) iar daca le ceri tu sa ti-l schimbe/completeze din necunostinta ori iti spun ca nu se face, ori te taxeaza la greu pentru 130ml de ulei si cateva minute de munca. Cam putini km masina ta, o tii de colectie?!?

                    Comment


                    • #11
                      Eroare P0341, nu stiu daca are vre-o treaba cu faptul ca volumetricul merge cand are chef chiar daca e schimbat, cineva stie care este buba si unde precis sa ma uit?!

                      Comment


                      • #12
                        Salut, eu am avut probleme cu bobina aceea. Am incercat si eu variante aleatorii dar nu au functionat, gen.. blocarea fuliei kompresorului prin scoaterea celor 2-3 saibe de la surubul central(fulia kompresorului ramanand atacata pe rola).Singura varianta de remediere a fost schimbarea bobinei cu o alta gasita la o dezmembrare, la un baiat dragut care a avut amabilitatea sa-mi vanda doar rola completa cu bobina si ce mai contine ea, fara kompresor. Bobina este aceeasi cu cea de pe clk 230 , kompresoarele fiind identice

                        Comment


                        • #13
                          Eu am gasit kompressorul complect cu 150€, am avut noroc. L-am montat si i-am pus si fusibilul de 4A pe unul din firele de alimentare ale ambreajului. totul bine si frumos pana s-a prezentat alta problema, kompresorul nu cupleaza mereu. De aici am dedus ca mai am alta problema, asa ca mi-am cumparat un mic tester OBD si am verificat erorile, aveam cateva, am resetat tot si dupa o tura am verificat iara, a iesit asta, P0341 ce inseamna ca senzorul de pozitie ax came nu prea fuctioneaza, acesta nu trimite datele despre pozitia axului in mod constant ceea ce genereaza o eroare care impiedica in cazul meu supra alimentarea motorului(cuplaj kompressor) pentru a evita daune majore, asta ar fii explicatia in mare dupa parerea mea. Am verificat ce se putea pana la senzor, adica conexiuni si alimentarea acestuia si totul e ok, asa ca am decis sa-l schimb, cam greu de gasit acest senzor, pretul lui la reprezentanta fiind de 150€ plus tva, am reusit sa-l gasesc undeva pe net la 77€ expediat. Azi sau maxim maine ar trebui sa ajunga, sper sa fie totul ok.

                          Mai am impresia si ca cel mai probabil unica problema ce am avut a fost acest senzor, insa nu regret absolut de loc faptul ca am un kompressor complet de rezerva , al meu avea doar o mica crapatura in izolatia bobinei, am testat bobina si e ok 3-4ohmi rezistenta si in functiune absoarbe in jur de 3,5Amper.

                          Comment


                          • #14
                            Problema rezolvata odata cu inlocuirea senzorului de pozitie ax motor .

                            Multumesc tuturor celor care au contribuit la rezolvarea problemei cu sfaturi si idei!!!
                            Numai bine si multi Km cu stelele noastre!!!!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF