Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CDI moare la kickdown - EPC Visit Workshop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CDI moare la kickdown - EPC Visit Workshop

    De cand s-a mai uscat afara, am avut ocazia sa plec de pe loc mai fortat(kick down) si surpriza e ca masina moare cu eroarea EPC Visit Workshop. Nu am apucat sa ii fac diag. pentru ca e Craciunul si nu am avut unde.

    Am postat un filmulet.
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Regulator presiune , etansare conducte de alimentare sau pompa de inalta.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Regulatorul inteleg ca l-a schimbat, deci e nou, oringurile asijderea... La pompa se schimba kitul de oringuri (service Bosch sau, daca ai bafta, reprezentanta).
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Regulatorul e nou original, o-ringuri schimbate odata cu regulator, pompa nu dadea semne de imbatranire, o sa revin dupa o diagnoza
        Mail : emi@koket.org
        Tel : 0757 233 231
        Reparatii electrice auto Iasi
        Electrical Center Iasi

        Comment


        • #5
          Exact aceeasi poveste am avut-o si eu si am schimbat de nevoie garniturile pompei de inalta (care picura pe cureaua de accesorii) si reconditionat 3 injectoare care dadeau mult pe retur (se simtea si la pornire, pana cand la -16*C nu a mai pornit). Acum nu se mai opreste cu EPC la talpa.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Injectoarele mele sunt testate acum mai putin de o luna, dupa spusele mecanicului erau super, si cu ceva timp inainte (2 luni) si colegul Grigorean mi-a spus ca nu am probleme deloc la ele. De picurat nu picura nimic, motorina am folosit doar Efix si OMV.

            Ieri am mai fortat masina de la 0 la 120 si nici o problema, accelerari repetate(3-5), masina a mers impecabil. Din pacate azi problema persista, deci pana nu ajung la o diagnoza nu pot spune cu exactitate care este adevarata problema.
            Mail : emi@koket.org
            Tel : 0757 233 231
            Reparatii electrice auto Iasi
            Electrical Center Iasi

            Comment


            • #7
              Am gasit problema, e de la injectorul 4, dinspre cutie. E plin de motorina acolo langa el, sufla pe undeva. Am mai avut probleme, l-am curatat (+ schimbat saiba si surub) de 2 ori, si nimic.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #8
                Sunt niste freze speciale cu care se curata scaunul injectorului, apoi se sufla calamina sau spanul CU SFINTENIE din cilindru (cu aer comprimat). Ai grija la cine mergi sa o faca: primul imbold e sa stranga din ce in ce mai tare surubul bridei. Fa-l atent sa nu il rupa in chiulasa. Dupa ce umbla sa pui niste zapada sau apa pe langa injector, apoi pui pe cineva sa accelereze mai puternic sa vezi daca bolboroseste pe langa el apa.
                Last edited by haddess; 01-03-2013, 21:49 PM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Colegul Cristian C. se ocupa de masinile mele, si pana acum exact aceeasi procedura am facut-o de 2 ori. Curatat scaunul, schimbate garnitura+surub, stranse bine si verificat. Pe moment nici o problema, dar uite ca dupa o scurta perioada (<10.000km) problema revine.
                  Mail : emi@koket.org
                  Tel : 0757 233 231
                  Reparatii electrice auto Iasi
                  Electrical Center Iasi

                  Comment


                  • #10
                    Pai si dupa perioada asta cand incepe sa sufle din nou ai mai incercat sa vezi daca se mai poate strange? Ma gandesc ca poate e ceva in neregula cu filetul chiulasei si in timp se slabeste. Mai ales ca spui ca s-a schimbat si surubul. Daca s-a dat cu pasta ceramica numai intreb, daca ai spus ca ai mers la colegul Cristian C., care dupa postarile de aici se vede ca e artist. As zice sa incerci niste Loctite pe filetul surubului, dar s-ar putea sa ai probleme mai tarziu la desfiletare.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Ia stai putin... nu cumva daca scapa pe langa injector trebuia sa iti dea FUM si nu motorina? Ma gandesc ca daca ai acolo motorina sa nu cumva sa fie din interiorul injectorului, poate scapa prin el si nu pe langa el.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Asta mi-a zis si el, daca e motorina, e din injector, o sa-l dau jos si sper sa gasesc o solutie.
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment


                        • #13
                          Asa e cu injectoarele...pana ce mergi si cumperi saibele originale de la Mertz. Nu costa mai mult decat celelalte noname, dar diferenta se vede la kilometri. Mai este o procedura de decalire a saibelor ca sa etanseze corect (se incalzeste pana la rosu si direct in apa rece, dupa care se inmoaie cuprul si etanseaza mai bine). Nu stiu daca domnul Cristian C. ti-a aplicat procedura, dar si eu tot asa am avut probleme cu saibele de la injectoare, pana un mecanic mai rasarit a zis ca a mai patit asa. De cand mi-a pus saibele decalite pe 2 injectoare nu am mai avut nici un fel de probleme cu ele...nici nu transpira nici nu scapa motorina. Eu zic sa incerci, si nu uita sa pui o substanta antigripanta pe surubele de la injectoare, la fel ca si pe bujii. Aceasta substanta impiedica ca sa se rupa/blocheze filetele suruburilor de la talpa injectoarelor, ma refer filetele din chiuloasa. Bafta si fa o incercare!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF