If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
CDI moare la kickdown - EPC Visit Workshop
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
De cand s-a mai uscat afara, am avut ocazia sa plec de pe loc mai fortat(kick down) si surpriza e ca masina moare cu eroarea EPC Visit Workshop. Nu am apucat sa ii fac diag. pentru ca e Craciunul si nu am avut unde.
Am postat un filmulet.
Mail : emi@koket.org
Tel : 0757 233 231
Reparatii electrice auto Iasi
Electrical Center Iasi
Regulatorul inteleg ca l-a schimbat, deci e nou, oringurile asijderea... La pompa se schimba kitul de oringuri (service Bosch sau, daca ai bafta, reprezentanta).
Exact aceeasi poveste am avut-o si eu si am schimbat de nevoie garniturile pompei de inalta (care picura pe cureaua de accesorii) si reconditionat 3 injectoare care dadeau mult pe retur (se simtea si la pornire, pana cand la -16*C nu a mai pornit). Acum nu se mai opreste cu EPC la talpa.
Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Injectoarele mele sunt testate acum mai putin de o luna, dupa spusele mecanicului erau super, si cu ceva timp inainte (2 luni) si colegul Grigorean mi-a spus ca nu am probleme deloc la ele. De picurat nu picura nimic, motorina am folosit doar Efix si OMV.
Ieri am mai fortat masina de la 0 la 120 si nici o problema, accelerari repetate(3-5), masina a mers impecabil. Din pacate azi problema persista, deci pana nu ajung la o diagnoza nu pot spune cu exactitate care este adevarata problema.
Mail : emi@koket.org
Tel : 0757 233 231
Reparatii electrice auto Iasi
Electrical Center Iasi
Am gasit problema, e de la injectorul 4, dinspre cutie. E plin de motorina acolo langa el, sufla pe undeva. Am mai avut probleme, l-am curatat (+ schimbat saiba si surub) de 2 ori, si nimic.
Mail : emi@koket.org
Tel : 0757 233 231
Reparatii electrice auto Iasi
Electrical Center Iasi
Sunt niste freze speciale cu care se curata scaunul injectorului, apoi se sufla calamina sau spanul CU SFINTENIE din cilindru (cu aer comprimat). Ai grija la cine mergi sa o faca: primul imbold e sa stranga din ce in ce mai tare surubul bridei. Fa-l atent sa nu il rupa in chiulasa. Dupa ce umbla sa pui niste zapada sau apa pe langa injector, apoi pui pe cineva sa accelereze mai puternic sa vezi daca bolboroseste pe langa el apa.
Colegul Cristian C. se ocupa de masinile mele, si pana acum exact aceeasi procedura am facut-o de 2 ori. Curatat scaunul, schimbate garnitura+surub, stranse bine si verificat. Pe moment nici o problema, dar uite ca dupa o scurta perioada (<10.000km) problema revine.
Mail : emi@koket.org
Tel : 0757 233 231
Reparatii electrice auto Iasi
Electrical Center Iasi
Pai si dupa perioada asta cand incepe sa sufle din nou ai mai incercat sa vezi daca se mai poate strange? Ma gandesc ca poate e ceva in neregula cu filetul chiulasei si in timp se slabeste. Mai ales ca spui ca s-a schimbat si surubul. Daca s-a dat cu pasta ceramica numai intreb, daca ai spus ca ai mers la colegul Cristian C., care dupa postarile de aici se vede ca e artist. As zice sa incerci niste Loctite pe filetul surubului, dar s-ar putea sa ai probleme mai tarziu la desfiletare.
Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Ia stai putin... nu cumva daca scapa pe langa injector trebuia sa iti dea FUM si nu motorina? Ma gandesc ca daca ai acolo motorina sa nu cumva sa fie din interiorul injectorului, poate scapa prin el si nu pe langa el.
Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Asa e cu injectoarele...pana ce mergi si cumperi saibele originale de la Mertz. Nu costa mai mult decat celelalte noname, dar diferenta se vede la kilometri. Mai este o procedura de decalire a saibelor ca sa etanseze corect (se incalzeste pana la rosu si direct in apa rece, dupa care se inmoaie cuprul si etanseaza mai bine). Nu stiu daca domnul Cristian C. ti-a aplicat procedura, dar si eu tot asa am avut probleme cu saibele de la injectoare, pana un mecanic mai rasarit a zis ca a mai patit asa. De cand mi-a pus saibele decalite pe 2 injectoare nu am mai avut nici un fel de probleme cu ele...nici nu transpira nici nu scapa motorina. Eu zic sa incerci, si nu uita sa pui o substanta antigripanta pe surubele de la injectoare, la fel ca si pe bujii. Aceasta substanta impiedica ca sa se rupa/blocheze filetele suruburilor de la talpa injectoarelor, ma refer filetele din chiuloasa. Bafta si fa o incercare!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment