Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie,ABS si ESP W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie,ABS si ESP W210

    Salutare.Am un E220 CDI din 2001.De ceva timp mi se aprind pe bord becurile de la ABS si ESP.Masina are cutie automata iar cand o pornesc dimineata trebuie sa stau aprox 10min pe loc deoarece nu pot sa misc maneta de pe P pe D.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi in leg cu aceste probleme?Stima.

  • #2
    Salut pentru eroarea ABS ESP incearca si fa volan la stanga volan la dreapta(cu motorul pornit) apoi adu rotile la drept si vezi daca dispare eroarea,iar la cutie daca nu te lasa sa muti inD cred ca e piedica de la levierul schimbatorului,aceasta e actionata de un switch care lucreaza impreuna cu pedala de frana si in momentul cand apesi frana te lasa sa muti levierul in D(deci incearca sa apesi frana de mai multe ori vezi poate merge mai usor,poate nu mai astepti alea 10min).Oricum un tester ar fi cel mai indicat pentru problemele tale,dar sper cat de cat ca ti-am fost macar un pic de ajutor

    Comment


    • #3
      Salut.Multumesc pt sfaturi.Chestia cu voloanul staga/dreapta am facut-o de nenumarate ori..ma gandesc ca e de la baterie pt ca e cam slaba..poate ca dupa ce schimb bateria cu una nou se sting becurile de la ABS si ESP.In legatura cu cutia de viteze,pot sa apas pedala de 20 de ori ca tot trebuie sa astept aprox 10 min...m-am gandit ca este din cauza selectorului care si el la randul lui este electric si poate sa intarzie cu ,,gandirea,, tot din cauza bateriei slabe....am mai vazut pe unele siteuri ca poate sa fie i din cauza unui senzor de frana...de la pedala sau ceva de genu...dei..mici sanse a fie acel senzor pentru ca stopurile pe frana mi se aprind...iti multumesc inca o data pentru sfaturi..mai astept si altele.

      Comment


      • #4
        Incearca si un tester costa cam 100RON si afli ce are,nu are cum sa fie de la baterie ca nu mai pornea....pentru treaba cu cutia automata ia legatura cu userul Automaticul dupa forum vezi ca e si un topic deschis se numeste TOTUL DESPRE CUTIILE AUTOMATE

        Comment


        • #5
          Salut.Am propriul tester si mi-a dat o eroare pe un senzor de la roata din stanga fata care l-am schimbat.Ft multa lume mi-a spus ca e de la baterie...nu stiu ce sa mai inteleg...

          Comment


          • #6
            Cel mai simplu incearca sa iei o baterie de imprumut de la cineva si atunci vezi clar daca e de acolo...Ai tester dedicat STAR?

            Comment


            • #7
              Salut. chiar azi mi-au ramas becurile ABS, ESP BAS aprinse dupa ce am pornit motorul. Am mers pe marginea drumului unde era noroi si am calcat frana brusc, tare. In acel moment s-au stins becurile si ABS-ul a lucrat.

              Comment


              • #8
                Salut.Am incercat si eu sa fac asta cu frana brusca,etc...dar nu a mers...inclin sa cred sa tot de la baterie este problema pentru ca acum 2 ore am vrut sa plec cu ea si cand sa o pornesc..nema baterie...deci in mom cand s-au aprins becurile pe bord bateria era aproape dusa....a mai mers ce a mai mers pana astazi...maine incerc cu o baterie noua...astept si alte sfaturi si pareri.va multumesc

                Comment


                • #9
                  Da alternatorul l-ai verificat?Acesta iese ca fiind bolnav doar daca ai motorul pornit si masurand tensiunea de debitare, pe tester.Porneste masina si vezi ce tensiune debiteaza la ralanti si la 1800-2300rpt/min cu un aparat de masura.Sa mai ivit cineva de problema asta pe aici.

                  Comment


                  • #10
                    M-am gandit si la treaba asta.Maine o sa pun din nou testerul pe ea si o sa verific si alternatorul.Ms

                    Comment


                    • #11
                      Cutie viteza automata

                      salut am si eu un mercedes E 220 CDI W211 AN 2002 cutie automata. Am o problema cu cutia merge sa o bag pe P R N D si cand e in D(drive) merge doar in treapta a doua nu mai schimba restu treptelor nici pe manual daca ii dau tot nu merge... Nu merge nici butonu de langa ea W/S a ramas blocata pe W. am puso si pe testere am schimbat si uleiu la ea si abolut nimic tot asa face. Ma puteti ajuta cu aceasta problema? Va multumesc.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF