Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce temperatura a motorului va arata in bord?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce temperatura a motorului va arata in bord?

    Am observat ca de cand cu frigurile astea temperatura la motor nu se mai ridica mai sus de 80-85 de grade - caldura in masina este destula. In schimb inainte de perioada cu friguri, temperatura era peste 90 de grade. Sa fie oare sa fie termostatul blocat sau cu frigurile astea (-20 grade) nu reusesete motorul sa ajunga la temperatura ? Unde mai pui ca daca pornesc incalzirea mai porneste si ventilatorul de la radiator.
    Postati va rog cu ce temperaturi mergeti la masinile voastre, poate imi fac o idee daca e normal sau nu.
    Masina mea E220 CDI din 2007
    Last edited by xena; 12-17-2012, 14:18 PM.

  • #2
    E posibil sa fie blocat pentru ca nici la mine nu se ridica chiar si dupa 10 km e tot pe la 60°.Am inteles ca nu prea e bine pentru motor sa fie apa sub 80si cica ar creste si consumul!Oricum poti controla daca termostatul e blocat pe deschis dupa cateva minute de la pornire vezi daca se incalzeste radiatorul daca da e pe deschis.
    decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

    Comment


    • #3
      Sonda de temperatura nu arata gradele motorului (400-500) ci a lichidului de racire. Intrebare: indicatia este cu sau fara AC pornit?

      Comment


      • #4
        Daca afara ai -20 de grade iar ceasul din bord arata 80 - 85 de grade , in principiu este bine .
        Daca thermostatul era blocat pe inchis , iti fierbea apa in motor .
        Daca statea tot timpul deschis , lichidul de racire nu depasea 50 - 60 de grade in functie de temperatura exterioara , asa cum se prezinta la colegul ionelmarin .

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionelmarian View Post
          E posibil sa fie blocat pentru ca nici la mine nu se ridica chiar si dupa 10 km e tot pe la 60°.Am inteles ca nu prea e bine pentru motor sa fie apa sub 80si cica ar creste si consumul!Oricum poti controla daca termostatul e blocat pe deschis dupa cateva minute de la pornire vezi daca se incalzeste radiatorul daca da e pe deschis.
          Daca temperatura lichidului de racire sta pe la 60 de grade , nu prea este bine deloc . Asta inseamna uzura motor + consum de carburant .

          Comment


          • #6
            Domnul Coco, nu prea cred ca motorul are 400-500 de grade... motorul la 130-140 de grade s-ar gripa.
            Temperatura de autoaprindere la motorina e undeva la peste 700 de grade, pana la 900, dar asta nu inseamna ca tot motorul se incalzeste la temperatura aceasta.
            Revenind la subiect, termostatul nu iti inchide perfect, si cum spunea mai sus colegul Nstoe, daca motorul nu sta la temperatura optima, este crescut consumul de carburant si motorul se uzeaza mai repede, dar bineinteles asta nu in un timp scurt. Despre pornirea ventilatorului cand masina e numai pe incalzire, nu este normal sau cel putin la masinile cunoscute de mine nu se intampla asta.

            Comment


            • #7
              Atunci m-am inselat de la titlu. Acolo scria motor si nu ceea ce apare in bord.

              Comment


              • #8
                Nu inteleg cum vreti ca un motor sa se incalzeasca la 90 de grade in conditii de -20 de grade temperatura exterioara si asta in 10 minute de mers unde mai serveste bietul motoras si un vint rece din fata care este echivalent cu circa -25 de grade.

                Comment


                • #9
                  Daca ventilatorul functioneaza "pe direct" , atunci lichidul de racire trebuie sa se incalzeasca destul de repede indiferent de temperatura exterioara , deoarece thermostatul fiind inchis , antigelul nu circula prin radiator . In timpul mersului , daca este ger mare , sistemul de racire ar trebui ajutat sa functioneze la temperatura de lucru , mascandu-se 1/2 din suprafata radiatorului .
                  Acest lucru il faceam cand aveam motorul diesel 1970 . Indicatorul din bord statea bat la 80 grade C .

                  Daca masina este dotata cu electroventilator , situatia devine simpla de inteles .
                  La benzinar , vara indicatorul din bord imi arata 85-90 grade iar iarna 80 grade C .

                  Comment


                  • #10
                    Deci se pare ca totusi e in parametri; furtunul de la termostat la radiator este rece tot timpul deci se pare ca lucreaza termostatul. Ar trebui sa ies la un drum de vreo 50-100 km si sa verific atunci dar cu zapezile de la noi mai aman.
                    @ "ëpurare-coco"- "cred ca 80 grade e masurat cu ac pornit - cand pornesc clima pe auto pleaca si ac-ul. Am sa probez si cu ac oprit. Am spus "temperatura motor" ca sa fie mai usor de inteles pentru toata lumea - practic doar o singura temperatura de la motor o ai afisata in bord.
                    Last edited by xena; 12-18-2012, 08:14 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Dj Sky View Post
                      Despre pornirea ventilatorului cand masina e numai pe incalzire, nu este normal sau cel putin la masinile cunoscute de mine nu se intampla asta.
                      Functionarea acestui ventilator este foarte ciudata. N-am reusit sa-mi fac o idee dupa ce reguli functioneaza. Oricum totul e OK deoarece am pus-o pe tester la reprezentanta si nu sunt erori.

                      Comment


                      • #12
                        Tocmai m-am lovit de aceeasi problema, temperatura apei nu crestea mai mult de 70 prin oras si maxim 60 de grade in exterior, in conditiile in care temperatura exterioara era de -3 sau -5 grade. La mine a fost simplu, am schimbat termostatul care nu inchidea bine si am rezolvat problema. Acum sta la 90. Treaba cu ventilatorul este ciudata. Eu as schimba termostatul. Nu este scump pentru ditamai masina. Sper sa-i dai de cap.

                        Comment


                        • #13
                          Stimate coleg XENA, temperatura afisata in bord este perfecta, si la mine la fel este. In zilele calduroase este normal sa creasca temperadura la 90 sau 95, dar atunci pleaca electroventilatorul si scade repede.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am o problema de acest gen la un c180 benzina din 2002. nu mai da calura in interior si temperatura motorului e intre 80 si 85 grade. Ma gandesc sa schimb termostatul. Ar mai fi si alta cauza?

                            Comment


                            • #15
                              Temperatura este buna, sa nu ai blocati robinetii sau poate comanda din bord.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF