Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce temperatura a motorului va arata in bord?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am fost la mecanic azi dupa un drum de 70 km si a pus mana pe conducte si a zis ca e normal. Deasemenea temperatura a urcat la normal si cred ca e de la comanda clapetelor din bord. La mine e electrica climatizarea pe 2 zone insa intrebarea mea este daca dau tot bordul jos sau le pot accesa mai usor printr-o parte.

    Comment


    • #17
      Salut si eu am fost la Mercedes la AutoKlass de pe Mihai Bravu si am aceiasi problema..merg cu ea 1h 2h prin oras Bucuresti si nu creste mai mult de 60 de grade..apa..mi-au zis ca e ok dar..totusi e normal? Caldura baga o tin la 26 grade ar trebuie aerul sa fie un pic mai fierbinte zic eu dar..ma rog aveti idee ce ar putea fi? Inca o mica chestie are uneori problema clima mea caraie asa un pic din cand in cand..daca mi-ati putea raspunde ma refer daca vi s-a intamplat si sunteti in cunostinta de cauza v-as fi recunoscator!
      Multumesc!
      Last edited by ZeTT; 12-21-2012, 19:45 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ZeTT View Post
        Salut si eu am fost la Mercedes la AutoKlass de pe Mihai Bravu si am aceiasi problema..merg cu ea 1h 2h prin oras Bucuresti si nu creste mai mult de 60 de grade..apa..mi-au zis ca e ok dar..totusi e normal? Caldura baga o tin la 26 grade ar trebuie aerul sa fie un pic mai fierbinte zic eu dar..ma rog aveti idee ce ar putea fi? Inca o mica chestie are uneori problema clima mea caraie asa un pic din cand in cand..daca mi-ati putea raspunde ma refer daca vi s-a intamplat si sunteti in cunostinta de cauza v-as fi recunoscator!
        Multumesc!
        Salut. Nu este normal ca apa sa ramana la 60 de grade. Apa trebuie sa stea la 90 de grade pentru un consum mai mic si uzara mai mica a motorul. Pentru ca apa sa iti stea la 90 de grade trebuie schimbat termostatul. O seara placuta.
        Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

        Comment


        • #19
          Consumul prin oras este de 8 8.5..o sa mai trec pe la dansii dupa sarbatori sa vad cum as putea remedia problema poate termostatul nu mai inchide atat de bine..multumesc frumos!

          Comment


          • #20
            Va salut! Am si eu o nelamurire legata de termostat. Pe 13 luna aceasta am avut un drum la aeroport, aproximativ 260 km Galati - Bucuresti, la ora 2 noaptea, problema a fost ca am prins gerul acela de -17 grade si tot drumul apa nu s-a ridicat mai mul de 60 de grade. Am crezut ca a cedat termostatul. La vreo 2 zile temperatura a revenit la valorile normale, in jur de -2 grade si surpriza, apa statea la 85 de grade dupa aproximativ 30 de km parcursi inafara orasului. Acum cand este tot ger, -8 grade, temperatura lichidului de racire este ~75 de grade, abia ajunge la 80 grade dupa 50 de km parcursi. Intrebarea mea este: daca termostatul ar fi defect, in zilele mai calduroase pentru aceasta periodata(cam 0 grade) apa s-ar mai ridica la 85?

            Comment


            • #21
              Daca ai variatiile astea de temperatura tin sa cred ca nu ai amestecul corect de antigel.Ai pus antigel pur in instalatie?

              Comment


              • #22
                Cand a-ti facut ultima spalare a circuitului de racire?
                Cred ca exista o obturare partiala pe undeva, pe un furtun, gen gelatinos care se intareste la frig. Sau, mai grav, o ceva la pompa de apa.
                Nu este normal sa faci 30 km in afara pentru a ajunge la 85 cand, in max. 10min., trebuie sa stea teapan la 90-92.

                Comment


                • #23
                  Eu chiar nu i inteleg pe cei care merg la service in reprezentanta daca nu au masina in garantie, cum mama lor de prosti sa iti spuna ca e normal ca apa sa sa stea la 60 de grade mai ales dupa 2h de mers prin oras. Inca nu s-a lamurit toata lumea cu reprezentantele de la noi, ca lucreaza numai habarnisti. Unu care stie meserie isi face el service, logic nu? Am avut vre-o sapte masini personale pana acum si am condus zeci de masini de la tico la duba, pe ger sau canicula si la toate statea apa pe la 85-90 de grade daca nu era deva defect. Primul pas in momentul in care apa nu sta unde trebuie indiferent de temperatura exterioara este sa verifici termostatul si punct

                  Si la mine caraie clima un pic cand i dau drumul mai tare si mai ales dimineata cand e foarte frig, care ar fi cauza? Am avut un peugeot 206 care facea la fel.

                  Comment


                  • #24
                    La un E220cdi (w210) , am schimbat termostatul, am acoperit si aproape 50% din radiator si temperatura refuza sa urce peste 60grade. In plus am schimbat si heater booster-ul.
                    Mail : emi@koket.org
                    Tel : 0757 233 231
                    Reparatii electrice auto Iasi
                    Electrical Center Iasi

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by thekoket View Post
                      La un E220cdi (w210) , am schimbat termostatul, am acoperit si aproape 50% din radiator si temperatura refuza sa urce peste 60grade. In plus am schimbat si heater booster-ul.
                      Termostatul pe care l-ai schimbat a venit cu senzorul de temperatura sau fara. Poate sa fie si din cauza senzorului daca nu l-ai schimbat si pe el.
                      Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                      Comment


                      • #26
                        senzorul de temperatura unde e pozitionat? cred ca la un mic incident l-am scos( daca e cel din bara fata partea stranga
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF