Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema vacumuri motor w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema vacumuri motor w210

    Va salut!Am o problema cu furtunele vacum,pompe la motor la egr,clapeta acceleratie e un adevarat puzle.Ma poate ajuta oare cineva!pun niste poze detaliate!
    Attached Files
    O vorba MARE!Nu te pune cu prostul ca te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!

  • #2
    Masina este un mercedes e 250 d!Motorul este de 2,5 diesel clasic.
    O vorba MARE!Nu te pune cu prostul ca te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!

    Comment


    • #3
      Esti un mare puturos...ce nu ai venit azi sa te uiti la mine cum sunt furtunele puse?

      Comment


      • #4
        La ce masina Edy ca tu ai TD-uri parca si la el e clasic.


        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          C 250 diesel 113hp w202

          Comment


          • #6
            Pai nu prea vad mare lucru...senzorul ala vine in filtrul de aer. Din valva aceea (partea cu 2 stuturi) mergi in egr, partea cealalta intra in cealalta valva. Partea opusa cred ca scrie ATM (atmosferic-in aer).

            Comment


            • #7
              Ai facut pozele din toate pozitiile, deci reper nexam.
              Ai acolo, vad, furtunele de vacuum (cele albe), valva de vacuum a EGR-ului, aruncat si-un sezor de temperatura, cutia filtrului de aer... Mergi la un mecanic sa le asambleze, pana deduci care ce e/pe unde vine.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Cel mai bine vii la mine...si montezi ca la mine si GATA!

                Comment


                • #9
                  Cand am cumparat o era un furtun din egr in clapeta,supapele alea erau in porbagaj iar furtun alb in filtru de aer!mufele atarnau pe jos!In ceea ce priveste mecanicul sunt lamurit cu ei 10 mecanici 10 pareri diferite!Cel mai bun mecanic pentru masina mea sunt eu!Edi voi trece pe la tine doar sunt vreo 500 m pan la tine dar nu cred ca seamana!
                  O vorba MARE!Nu te pune cu prostul ca te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!

                  Comment


                  • #10
                    Seamana perfect eu am 290td si e la fel cu exceptia ca din a doua valva la mine merge la acuratorul turbinei si la tine la ala te pe admisie, ediskan 89 are si el un 2.9td si-ti poate confirma!
                    decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                    Comment


                    • #11
                      Daca citesti ediskan poate-mi poti da un sfat despre cum as putea verifica prima valva aia de da comanda la egr!sanatate!
                      decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                      Comment


                      • #12
                        decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                        Comment


                        • #13
                          Scoti furtunul de admisie si accelerezi usor: daca valva functioneaza ok, ar trebui sa vezi tija EGR deschizandu-se si inchizandu-se.
                          Sau le inversezi intre ele, EGR cu turbo (desi au coduri diferite sunt identice 99,9%) si verifici daca cea de la EGR trage de actuatorul (ca asa ii zice, nu acurator) turbinei.
                          Last edited by cutaresku; 12-03-2012, 17:35 PM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Ai perfecta dreptate! tija de la egr nu o pot vedea fara sa-l dau jos pt ca la mine e ala simplu (pun poza)dar o sa pun furtunasul la acuratorul de la turbo ca la ala am bagat mana si cand accelerez se misca tija.
                            Attached Files
                            decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                            Comment


                            • #15
                              Pana acum ai spus ca nu ai turbo...daca ai, iesirea de valva (cealalta cu galben este ptr turbo). Adica pleaca la cea de-a doua valva! Dupa care intra in capsula turbo. La partea inferioara scrie ATM... o lasi libera.

                              Hmm, citeste mai atent: unul e iulica, altul e ionel, unul are 250d, altul 290td.
                              Last edited by cutaresku; 12-02-2012, 21:31 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF