Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare in privinta bujiilor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ma refeream cum a spus si zavelk .
    Deacum nustiu cum sa controlez sa vad daca releul e bun . Va rog sa imi spuneti daca stiti careva.

    Comment


    • #17
      Parerea mea este sa mergi la un electrician sa-ti verifice releul bujiilor.





      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #18
        Dai jos releul il desfaci si vezi care punte este arsa dupa care cositoresti citeva lite de sirma si merge perfect eu asa am facut.

        Comment


        • #19
          Multumesc de raspuns

          Comment


          • #20
            Originally posted by CJ-12-LWP View Post
            Eu am platit 300 lei la un mecanic care lucra la rprezentanta MB .......
            300 lei si fara acte? La reprezentanta Mercedes este 85+tva

            Si eu am avut aceasi problema. Cand porneam, (pornea usor) becul cu indicatorul filament se stingea, dar dupa 15 secunde se reaprindea si ramanea asa. Cand se incalzea motorul si opream conactul si apoi reporneam , nu mai ramanea aprins becul. Am fost la service Mercedes si mi-au spus ca sunt itrerupte bujia 1 si 3. Le-am schimbat pe toate, dar am observat ca treaba cu becul care se reaprinde a ramas. Cineva mi-a spus ca poate trebuie resetat codul de eroare, dar nu stiu daca e chiar asa. Poate sa fie releul? Vad ca treaba si-o face. Masina pleaca si pe frigul de acuma fara nici o problema.

            Comment


            • #21
              Atentie! Chiar daca face scanteie cand probezi bujia e posibil sa fie arsa si ramasa in scurt. In cazul asta releul de bujii intrerupe curentul la toate bujiile pentru ca are protectie la scurt circuit. Asa am patit si eu la un Santa fe. 3 bujii erau arse si a 4-a era in scurt. Daca tii firul mai mult pe bujia care face scanteie si se incalzeste repede firul inseamna ca e in scurt si poti s-o arunci.
              Bafta!
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #22
                Da jos releul si vezi ca sunt 2 punti din multifilar de cupru. Una dintre ele ar trebui sa fie intrerupta. E simplu!

                Comment


                • #23
                  Colegu Ambra0 de acum incolo cred ca o sa apelez la reprezentanta Brasov ca ei lucreaza moca.Poate au schimbat bujia cu 85+tva dar nu era rupta.

                  Comment


                  • #24
                    Am inteles pana la urma faza cu scanteia, atunci cand se verifica.

                    Locatia exacta a releului de bujii are nevoie omul asta, ca partea cu cositoritul ar trebui sa fie floare la ureche. Va rog sa postati exact pozitia releului de bujii. Si eu vreau sa stiu unde e.. Bafta!

                    Comment


                    • #25
                      Pt verificarea bujiilor incandescente, se deconecteaza cablul de la bujie si se masoara ohm-ajul intre masa motorului(direct in apropierea bujiilor pe carcasa motorului) si conectorul de + al bujiei; ohm-ajul masurat sa fie intre 0,2 si 0,6.
                      Releul care alimenteaza bujiile este comandat de pinul 13 al ECU(asta e un exemplu pt w210 220CDI -'99/'03)
                      In schema de mai jos, mufele 140 sunt pt bujii iar mufa 155 vine conectata la modulul pt bujii.
                      Asa arata un releu pt bujii incandescente

                      Locatia lui ar fi undeva pe langa ecu(nu stiu sa va spun exact).
                      Attached Files
                      Last edited by gmihai24; 12-12-2012, 14:23 PM.

                      Comment


                      • #26
                        la caruta mea releul pentru bujii este in compartimentul unde sunt toate calculatoarele masinii , cum stai cu fata spre motor , in stanga e cu un capac mare negru si acolo sunt toate.
                        Poate la CDI este in alta parte al meu e clasic.




                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #27
                          Revin cu locatia releului pt bujii(nu este langa ECU).Acesta arata pe schema ca ar fi undeva langa sau sub rezervorul de apa pt spalat parbrizul(pt 220 cdi, an 99-03).
                          La w210 220d an 95-98 este situat in partea dreapta a unitatii abs (privind din fata masinii).
                          Daca se doreste si la altele mai postez.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF