Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema pornire W210, 2,2D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pornire W210, 2,2D

    Va salut, am o problema mai rar intalnita sau poate ca deloc dupa rezultatele cautarilor mele pe forum...

    Masinuta, pe scurt nu mai vrea sa porneasca...

    Clipocesc becurile din oglinda (verde-rosu) si nu imi apare lampa EDC in instrumente.

    Calculatorul de motor este fabricat de Lucas (sistem injectie Lucas cu pompa rotativa) cu seria : R 04010009 B / A 016 545 76 32.

    Parerea mea de slab cunoscator este ca imobilizatorul nu mai recunoaste calculatorul / cheia.

    Ce parere aveti, ce idei imi dati, ce ma sfatuiti?

    Mentionez ca cu nici un tester nu comunica (ultimele incercate KTS si Carsoft.), toate sigurantele ok, masina se incuie/deschide din telecomanda cheii.

    O zi buna va doresc , astept raspunsurile celor care au ceva de zis concret in cazul acesta.

    Stima, Vlad Bucur

  • #2
    daca ai rezolvat problema spune-mi si mie. Am o problema similara cu a ta si citind pe posturi am constatat ca siguranta de 10 A de la calculatoarele din dreapta nu este alimentata cu curent. Acum caut schema sa vad de unde se alimenteaza ca sa rezolv problema. Mie mi se opreste masina in mers.

    Comment


    • #3
      Vlad, ia legatura cu Marian (0744.55.94.12): http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...=diagnoza+star
      Spune-i ca vii din partea mea.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        pateam si eu treaba asta si dupa cateva luni de chin in care mi s-a oprit de cateva ori fix in intersectii am gasit si "buba" .. langa calculatoare in compartimentul motor
        exista o cutiuta neagra in care se afla 2relle
        unul este de la claxon
        si unul de la pompa de motorina. (releul avea un cod cu k40 parca ..si este o problema cunoscuta la MB) daca refaceti lipiturile releului ( ca sa aflati care din el este doar cuplati releul si daca nu claxoneaza..este cel de la pompa)ar trebui sa nu mai aveti probleme.. daca vreti mai multe detalii dati-mi un telefon ..0726203853 //mentionez ca la mine problema s-a rezolvat prin simplul fapt ca tin cutia releelor desfacuta ..daca o bag in pozitia normala (are 2 cleme de tabla) am sanse ca la cateva zile sa patesc iar probleme cu ea..daca o las desfacuta 1cm ..nu mi-a mai facut de 5luni de zile

        Comment


        • #5
          @olivianmunteanu
          Litera mare te rog, citeste regulamentul!

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            am refacut lipiturile la tot ce insemna calculator si cutie de electronice din compartimentul motor.... dupa care a pornit la prima cheie...dupa 15-20 porniri, iar a revenit problema....
            sa schimb pana la urma releul acela?
            ce cutie cu relee este vorba?
            ma repet ca atunci cand ea nu porneste nu mi se conecteaza nici un tester...
            aici apelez la experienta unor oameni care s-au mai lovit de problema asta...
            Cu stima.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF