Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme incalzire W 211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai nu mai ramane decat sa verifici pe tester, motorasul de distribuie a aerului sau poate are doar mecanismul rupt/tocit.Altceva nu mai ai de verificat, cu parere de rau.Bafta si costuri minime.

    Comment


    • #17
      Ms frumos,voi ancerca si al doilea tester

      Comment


      • #18
        si eu am avut aceasi problema anul trecut am fost pe la 4 service. problema la mine a fost o electrovalva care nu mai inchide si deschide circuitul.electrovalva este sub bord pe partea din dreapta [pasager] .

        Comment


        • #19
          Îmi cer scuze pt off-topic, dar deranjează. Cel puţin pe mine. Stimate "namaianu18dany" - se scrie î la începutul cuvintelor: învăţător, încolo, a întreba etc., deci nu se admite scrierea „ânceput”, „ânger”, „ânsă”; tot î apare la sfârşitul cuvintelor – a coborî, a hotărî, a zăvorî, a izvorî, aşa că e greşită scrierea „coborâ”, „hotărâ”; se scrie â doar în interiorul cuvintelor – pământ, cuvânt, tânăr, când etc.
          Cu stimă.

          Comment


          • #20
            Cam tarziu il sfatuiesti , in caz ca nu ai observat omul este banat pentru acelasi motiv, ortografia.



            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #21
              Salut ,cu caldura am rezolvat,am fost la reprezentanta,au pus testerul si au gasit ca era defect un robinet care pe interior are un motoras ,sa crapat si a intrat apa si s-a ars,piesa plus anlocuit si tester 450 lei .Am sa pun si o poza cu acel robinet .Respect tuturor iubitori de MB

              Comment


              • #22
                Asa am patit si eu.Acum nu mai inchid caldura de la buton, ramane pe deschis si nu mai imi face probleme.

                Comment


                • #23
                  Buna seara la toti colegii. Cer scuze daca scriu gresit nu sant un mare specialist in calculatoare dar sper sa ma intelegeti. Detin un mercedes w211 din 2005 motor de 150cp si cutie automata. Am patit-o si eu cu caldura si cred ca poate am posibilitatea de a rezolva. Astazi a fost o zi mai rece si a trebuit sa folosesc caldura sau sa zicem sa crestem un pic temperatura in masina dar spre eforturile mele de a regla si a face cald nu reuseam ptr ca masina mea baga numai rece in loc de cald. Am oprit am luat contactul si si-a revenit dar numai pana la o noua reglare. Mai exact afara era o vreme ploioasa si am tot dat cand pe aer conditionat cand pe cald, pe manual sau mai foloseam functia "auto" pentru dezaburire sau sa ma mai incalzesc dar cand reveneam la cresterea temperaturii in masina pauza nu mai se incalzea, dadea numai aer rece. Trebuia sa iau contactul si sa stau cateva minute si apoi mergea caldura. Acel motoras de la robinetul de caldura cred ca e dus ca si la ceilalti colegi sau am ametit-o eu? Mai am si o intrebare, aceea ca acest defect poate sa-mi apara in diagnoza? Pentru ca mai demult la o vedere in ansamblu cu un star m-i s-a spus ca o sa am probleme cu un motoras de la caldura dar eu am crezut ca cel din habitaclu nu dupa cele citite si intamplate cu cel din robinet. Cel din habitaclu merge foarte bine acum. Va mutumesc pentru rabdare si daca aveti si o poza cum arata acel robinet mi-ar fi si mie si altora poate de folos. Cu stima
                  Last edited by acn13_costel; 09-14-2013, 21:04 PM.

                  Comment


                  • #24
                    S-a rezolvat, era robinetul de caldura de vina. Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Este blocata clapeta valva care este pe undeva la stergatoare ,am patit si eu la fel,pe tester nu se vede ,la reprezentanta 200 ron

                      Comment


                      • #26
                        Daca vrei sa te apuci sa dai bordul jos fi atent ce te asteapta sau suna-l pe Chinez. http://www.youtube.com/watch?v=jD7HLkCCoPY

                        Comment


                        • #27
                          Da dar spre norocul meu si al altora sper, robinetul e in partea de afara sub stergatoare si nu e cine stie ce munca dar e bine de avut grija.Succes va doresc.

                          Comment


                          • #28
                            Si totusi cum s-a rezolvat problema cu caldura? Si eu am aceias problema!
                            Toate furtunele sunt calde tur/retur numai ca mie imi baga foarte putin aer cald pe lateral dar pe mijloc baga super frig. Am schimbat motorasul de sub stergatoare, apa sta la 80 de grade si tot nu baga cald!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF