Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme incalzire W 211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme incalzire W 211

    Salut.Ma confrunt cu o mare problema ,masina mea un E 270 din 2004,nu baga gram de caldura,am schimbat termostatul,ca nu urca apa suficient,acum urca apa la 90 dar nimica,baga rece ,am pus contactul am dat drumu la clima se aude un bazait in fata la motor ca si cum motorasul acela functioneaza.Toate furtunele sunt calde ,pe tester nu da nimica,si totusi baga aer rece.Va rog ajutati-ma ce sa ai mai fac.
    Last edited by mircea600sel; 11-15-2012, 20:48 PM.

  • #2
    Daca circuitul se face prin radiatorul interior trebuie sa ai si caldura,chiar daca sa presupunem ca pompa ta auxiliara e defecta

    Comment


    • #3
      Azi am umblat peste tot de am luat-o cu capu,cativa mi-au zis ca clapeta a ramas blocata sau este rupta si ca trebuie dat bordul jos,nu stiu ce sa mai cred.

      repet furtunele sunt calde pana sus pana an radiator sub bord am dat de o conducta care la fel este calda ,ideea este ca sufla rece de nu poti sta 5 min anauntru ,angheti instantaneu

      Colegu', scrie cu majuscule; corect e ingheti, inauntru...
      Last edited by mircea600sel; 11-16-2012, 18:25 PM.

      Comment


      • #4
        E posibil sa ai clapeta de la aeroterma blocata cea care comuta de la cald la rece si invers.
        Mai poti deasemenea sa verifici si motorasul electric care actioneaza clapeta dar nu stiu daca poti sa ajugi la el fara sa dai bordul jos.



        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          cel mai ok cred ca este o diagnoza la reprezentanta,dar cred ca tot nu scap fara sa dau bordu jos,ceea ce ma angrozeste,an cel mai rau caz o bag antr-un garaj si la vara o mai scot ,sincer ami este teama sa dau bordu jos ca nu mai iese cum a fost
          RESPECT

          Comment


          • #6
            Iese fara probleme daca mestereste cineva care se pricepe, eu personal am dat bordul jos sa curat caloriferul de caldura si a iesit foarte bine, nici nu se cunoaste ca a fost umblat .





            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Nu-i nevoie sa dai bordul jos. Sigur este blocata valva ce controleaza clima, este o capsula neagra cu trei cai sub stergatoare. Costa in jur de 2-3 milioane, se schimba relativ usor.

              Comment


              • #8
                Nu cred ca e valva de care zici tu , omul zice ca sub bord a dat de conducta calda , deci apa calda ajunge pana acolo.
                Sau poate ma insel.



                stima
                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                Comment


                • #9
                  Da asa este sub bord am bagat mana si am gasit o conducta care chiar era calda bine ,nu vreau sa contrazic pe nimeni ,dar daca era valva acea nu o dadea pe tester???

                  Dar am mai auzit de un duoventil sau ceva de gen,ideea este ca furtunele de dupa motor ard toare,termostat schimbat de 2 zile ,sau pompa de apa are legatura,pt ca si aia este noua schimbata pe vara ...................nu stiu ce sa mai ancerc

                  Sa anteleg ca ne-am blocat ,ideea este ca nu pot schimba tot ca sa ajung sa gasesc problema ,oricum va multumesc pt sfaturi
                  Respect tuturor
                  Last edited by mircea600sel; 11-15-2012, 23:35 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Iti vine si returul de la radiatorul de incalzire tot fierbinte? Daca pui pe recirculare, ce se intampla?

                    Comment


                    • #11
                      Mai am o antrebare poate totusi cineva stie si ma poate ajuta,exista posibilitatea sa fie si din sigurante,poate are pe vreun motoras care deschide ,anchide clapeta de rece,cald,si sa ars vreo siguranta,posibil???
                      Stima

                      Da , furtunul de retur este tot cald,fierbinte,daca pun pe recirculare rece ,orice as face nimik,dar nu anteleg de ce cu clima nu ancalzeste,ca din cate stiu are freon

                      Sub bord am gasit o conducta calda ,chiar fierbinte ,deci concluzia este ca trece de calorifer si nu este anfundat,cel putin asa cred ,atunci care sa fie cauza?????Oare sa fie comenzile din bord ,sau acel duoventil
                      Last edited by mircea600sel; 11-16-2012, 18:26 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred ca tu setezi pe cald plus ca lasi si clima pornita (led buton a/c aprins).Stinge beculetul butonului a/c apasand butonul si voala caldura.Freonul la masini se foloseste doar pt racire.

                        Comment


                        • #13
                          Folosesc doar butonul AUTO,sau dezaburire,ms frumos

                          Comment


                          • #14
                            Ai incercat si pe manual?

                            Comment


                            • #15
                              Am ancercat absolut tot ce era de ancercat,te referi doar la aeroterma fara butonul AUTO?

                              Temperatura apei cred ca este destul de ok ca sta la 90 ,an afara de asta am alergat-o putin ieri crezand ca va baga un pic de cald,nimik rece si atat,chiar foarte rece
                              Last edited by mircea600sel; 11-16-2012, 18:26 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF