Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme incalzire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca am avut noroc...in sensul ca operatia am facut-o la inceputul lunii decembrie, inainte sa ninga prima data in acest an. Chiar cu o zi inainte sa ninga mi-am facut timp ca sa fac schimbul de antigel, pe care l-am facut acasa, pentru ca e foarte simplu. Chiar m-am gandit ca daca nu faceam acel lucru in ziua respectiva, a doua zi mi-era mai greu de facut cu zapada pana la genunchi. Deci se pare ca s-a aplicat corect proverbul care zice "Ce poti face azi, nu lasa pe maine". Inca odata, am avut noroc!

    In legatura cu intrebarea ta, da, am folosit doar Calgon si apa de la robinet. Oricum rezolvarea nu este de 100%, dar a facut mai mult bine decat rau. Deci nu a stricat, ba chiar a reparat. Mai exista si solutia cu acid citric, care operatiunea este cam la fel (0,5kg acid citric si apa) dupa care umblii cam cateva zile cu masina asa. Dupa, se spala sistemul cu multa apa si se pune antigel. Bafta!
    Last edited by SirDeadline; 01-10-2013, 13:17 PM.

    Comment


    • #17
      Atentie.
      Ansamblul de racire al masinilor nu este INOX.
      Agentii de detartrare pentru masinile de spalare - elemente de inox - sunt corozivi pentru aluminiu, alama si cauciuc. Trebuie sa efectuati mai multe spalari inainte de a inchide problema.
      Pe piata sunt agenti de spalare proiectati special pentru ansamblul de materiale pentru masini.
      Este vorba de ACTIUNI COROZIVE.
      Exista multe proceduri de spalare cu agenti NECOROZIVI. (este o parte din meseria mea).
      O multipla spalare elimina in mare parte actiuni de coroziune in timp. Dar mai ramane cate o ceva. Acolo vor fi GAURI.

      Comment


      • #18
        Nea' Coco, Calgonul nu contine nici un component evaziv care ar putea sa atace in vreun fel aluminiul, cauciucul, plasticul, etc. Eu l-am folosit pentru depunerile de piatra, pentru ca azivara am avut probleme cu un furnas care tot pierdea lichid, si pentru ca nu am avut timp sa il repar am completat cu apa de la robinet, de unde si depunerile de piatra. Plus ca a iesit o gramada de rugina din sistem, de unde am dedus ca a si facut ceva, care oricum e mai bine decat deloc.
        Mercedes recomanda spalarea si deblocarea sistemului de racire a masinii cu Acid Citric, dupa cum am scris si mai sus, respectiv 0,5kg in instalatie. Bafta!

        Comment


        • #19
          Pentru produsul comercializat in Romania cu numele de calgon nu am o analiza chimica completa. El a fost proiectat pentru elementele de inox. Si pe baza faptului ca masinile de spalat folosesc destula apa si asigura evacuarea substantelor active.
          Eu am spus din experienta mea tehnica (o mare bucata din meseria mea) dar si pentru ca am facut un maldar inutil dintr-un radiator.
          Pentru folosirea acizilor nu trebuie sa se depaseasca dilutia de 0,5%SA(substanta activa).

          De aceea am recomandat mai multe spalari.

          Comment


          • #20
            Poi, oricum am limpezit foarte bine sistemul in sensul ca la drenaj am folosit apa de la furtun pana a iesit limpede (~50 de L apa cu o oarecare presiune). Dupa am inchis stutul de evacuare de la radiator si am umplut tot sistemul cu apa, dupa care am umblat cu masina vreo jumate de ora, timp in care apa ajuns 85 de grade si a stat cam vreo 20 de min la temp asta, cat eu mai umblam cu ea. Am ajuns inapoi acasa si am drenat dinnou sistemul, dupa care inca odata cu furtunul. Am lasat sa se scurga tot, pus stutul de drenaj inapoi si am umplut sistemul cu antigel si apa dedurizata. Pana acuma nici o problema!

            Calgonul care l-am folosit eu contine >30% zeoliti, <5% policarboxilati, sulfactanti neionici. Combinati cu 8 litri de apa din sistem, ma gandesc ca oricum si daca era nushcat de coroziv, mare lucru nu putea sa faca, decat sa elimine din piatra si rugina, ceea ce a si facut!

            Comment


            • #21
              Partial off topic.
              Eu nu stiu ce inseamna tehnic: >30% zeoliti, <5% policarboxilati, sulfactanti neionici, peg-130 - peg-150 - peg-200 , colorant. Or fi semanand cu E-urile si colorantii sintetici din industria alimentara?
              Ce radicali sau cozi libere au? Pe ce baza? Daca sunt de clor, amoniac sau alte alea, cu actiune extrem de coroziva la al, staniu, cauciuc, ma voi feri. Stiu ca exista solutii de spalare dedicate sistemului de racire de la auto, stiu ca exista conditionator anticoroziv de la Dura Lube asa ca nu vreau sa mai am probleme.

              Comment


              • #22
                Nici eu nu stiu exact ce inseamna, daca sunt corozive sau nu . Apropo de substantele alea cumparate din comert, trebuie sa stiti ca alea sunt corozive, de aia cand le puneti inauntru trebuie sa stea maxim 15 min, si apoi spalat mult cu apa, sa nu atace foarte tare metalul. De aci faceti cum doriti dvs. Bafta!

                Comment


                • #23
                  Intrebare de baraj... Cum sa pun pe liber duoventilul? Tre sa scot complet pistonasele? Intreb pentru ca in mod normal, daca nu primeste curent, ar trebui sa fie pe liber (mufa deja am scos-o). Daca primeste curent blocheaza...deci cand e pus pe rece de la panoul de comanda clima, atunci duoventilul este blocat. Sfaturi pls? Multumesc!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF