Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme incalzire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme incalzire!

    Salutare!
    Am si eu o problema cu incalzirea. Mai exact, aceasta functineaza atunci cand rotita este pe 1 sa 2 dar cand trece de 2 aerul intra cu viteza si in loc sa se pastreze aerul cald, se raceste si daca nu il comut inapoi pe 2 sau 1 intra in continuare aer rece. Pe langa aceasta, am observat ca la picioare intra mai mult aer rece decat cald. Are cineva idee care ar putea fi problema si o posibila rezolvare eventual?

    Masina E200cdi 08/2000 w210.
    Cu stima

  • #2
    Eu cred ca ai robinetul blocat sau caloriferul din aeroterma infundat , daca baga caldura la turatie mica a ventilatorului asta e ...nu trece suficienta apa calda prin calorifer , debitul de aer este mare si nu are timp sa se incalzeasca .
    Verifica robinetul intai , cam greu sa se infunde caloriferul.




    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Salut.Pe lonjeronul din dreapta trebuie sa ai un motoras care ajuta ca apa sa circule cit mai repede in radiatorul de incalzire.Cind pui contactul si pornesti ventilatorul trebuie sa porneasca si el.Se aude cum biziie.De obicei se duc periile cind nu functioneaza.

      Comment


      • #4
        Temperatura apei in motor trebuie sa fie undeva in 80 grade. daca este sub 80 inseamna ca ai termostatul nasol si trebuie schimbat. Cu siguranta la tine este problema termostatului, schimba-l, este in jur de 100 ron
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Domnilor, in primul rand, termostatul este in stare de functionare. Apa urca peste 80 de grade la ~87 de grade. Incalzitorul auxiliar, care se porneste la butonul din scrumiera si este pozitionat pe lonjeron, functioneaza corect: cu el pornit, apa de la motor se incalzeste la 70 de grade in ~5-7 min.
          Caldura in masina intra doar dupa ce apa se incalzeste peste 60 de grade. Inainte de asta intra un aer usor incalzit dar tot bate mai mult spre rece. Am mai incercat sa vad de ce la picioare intra aer rece. Ca prin minune, acum intra aer cald la fel ca si pe celelalte guri de ventilatie.

          Deci problema ramane, se pare fiind ori de la aeroterma, ori de la robinetul caloriferului, ori din cauza caloriferului. Nedumeriri/ intrebari :

          1.S-ar putea sa fie si din cauza pompei de apa??? NU am schimbat-o niciodata desi nu exista vreo problema aparenta!

          2. Filtrul de polen imbacsit ar putea conduce la un astfel de comportament? Trebuie schimbat!

          3. Aeroterma, nu ar trebui sa incalzeasca putin aerul care intra in habitaclu, adica nu are vreo rezistenta care sa incalzeasca aerul inainte sa se incalzeasca apa de la motor?? Cel putin asta inseamna numele de aeroterma, lucru care o diferenteaza de ventilator...

          4. Ce se mai aude de metoda de desfundare a caloriferelor/radiatoarelor/robinetelor cu Calgon? Este bine/corecta o astfel de metoda?

          Ultima intrebare vine din cauza ca antigelul care il am acuma e murdar si trebuie schimbat. O 'spalare' de genul asta poate sa afecteze in vreun fel inafara de bine?

          Cu stima
          Last edited by SirDeadline; 11-17-2012, 15:47 PM.

          Comment


          • #6
            Sa o luam metodic:
            1. Problema pompei de apa iese din calcul daca nu curge.
            2. Filtrul de polen... se poate, avand in vedere ca nu permite intrarea prafului in cutia radiatorului de caldura din bord (aeroterma) si vaporizator (radiator aer conditionat) ambele radiatoare sunt intr-o cutie din PVC aflata sub bordul masinii. Filtrul respectiv fiind f.imbacsit, de multe ori se rupe si intra praf, puf, chiar si frunze, asezandu-se pe radiator si impiedicand trecerea aerului cald dintre elementi, deci motorasul baga dar nu se face circulatia aerului cum trebuie si-ti baga aer rece. (vezi sitemul de racire motor, radiator electroventilator)
            3. Se numeste aeroterma ca functioneaza pe principiul: incalzirea unui element (radiator) si un ventilator sau turbina sufla catre piesa calda, rezulta un aer cald, turatia vetilatorului sau a turbinei se realizeaza in functie de suprafata care se incalzeste. Numai masinile electrice au o rezistenta electrica care incalzeste, tensiunea care este intr-o masina cu combustibil este de 12 sau 24V. singurele rezistente care-ti incalzesc ceva sunt: degivrarea pe luneta si bricheta, sper ca ai remarcat cand pornesti una din ele se schimba putin turatia motorului.
            4. Eu iti recomand sa speli instalatia de racire cu 1/2 otet si 1/2 apa. Dai afara antigerul vechi si bagi amestecul de otet si apa. Lasi motorul sa mearga vreo 2-3 ore si cu caldura data drumul sa fie circuitul complet, chiar poti merge cu ea la un drum scurt, dupa care imediat dai drumul la apa cu otet din motor ca altfel corodeaza puternic elementele neferoase ale motorului. Bagi apa curata in motor, pornesti motorul, lasi sa mearga sa-si faca circuitul, sa se incalzeasca si apoi dai drumul. Operatiunea asta o faci de cateva ori pana nu mai simti ca iese miros de otet din motor. Apoi pui antigelul in amestec cu apa distilata.
            Sper sa-ti fie de folos sfaturile mele. BAFTA!
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Salut.Motorasul de pe lonjeron nu este incalzitor auxiliar despre ce vorbesti tu este atceva.Acest motoras electric ajuta la circularea apei ca sa circule cit mai repede prin radiatorul de incalzire.Pe partea stinga cum te uiti la motor intra apa calda iar pe dreapta trebuie sa ieasa,daca nu e asa inseamna ca nu circula apa prin radiator.Cauza ori sunt elecrovalvele in pozitia inchis,ori ai prea putina apa in motor deoarece radiatorul de incalzire din bord este punctul cel mai inalt unde circula apa,ori ai termostatul defect pe care poti verifica cind apa are circa 60 grade pui mina pe radiator daca e calduta trebuie schimbat termostatul,ori ai radiatorul de sub bord infundata cea ce necesita sa dai jos tot bordul ca sa il schimbi.

              Comment


              • #8
                @SirDeadline

                Salut,
                Aprox aceiasi problema in urma cu o luna:

                Aer semi-cald in stanga si rece de tot in dreapta indiferent cat de cald era motorul / apa.

                Am fost la mecanic mi-a dat verdict: radiator schimbat!

                Ca de obicei, caut alternative: spalarea instalatiei. Am citit aici pe formul la colegi ce si cum au procedat si mi-a fost de mare folos.

                Sunt solutii de curatat cu 10 15 lei.

                Scoti antigelul, pui solutie / otet/ dero sau ce spun colegii ca au mai pus. Lasi sa mearga masina un timp / nr de km (cat mai mult atat mai bine) CU AERUL CALD PORNIT LA MAXIM. Ca sa poata intra apa/ solutia prin calorifer.

                Daca ai timp / posibilitate sa repeti operatiunea de 2 ori ar fi excelent!

                La mine dupa o singura curatare, cu solutie din magazin, lasata 15 minute pornita apoi golit si umplut cu antigel si apa - merge excelent. In cateva minute incalzeste si incalzeste extrem de tare.

                Sa iti fie de folos. Cu frigul ce se lasa in tara ai nevoie neaparat sa rezolvi problema.

                Spor,

                I

                Comment


                • #9
                  Se poate curata foarte bine radiatorul si cu sare de lamaie (acid citric). Se scoate radiatorul, se incaleste bine cu apa calda apoi se umple cu o solutie de 25% acid citric si apa fierbinte. Se va vedea cum se dizolva piatra cu degajare de bule. Se repeta operatia de 2-3 ori pana nu se mai vad deloc bule.
                  Solutia de acid citric actioneaza cu atat mai bine cu cat temperatura este mai mare. Acidul citric nu este agresiv cu garniturile de cauciuc sau plastic deci risc 0. P.S. Toate sucurile gen Fanta, Mirinda etc contin acid citric.

                  Comment


                  • #10
                    In primul rand multumesc celor care mi-au dat sfaturi legate de problema mea.

                    Am verificat azi robinetul care e langa aeroterma, si se pare ca functioneaza corect din cate am observat. Apa trece prin el, deci e in regula.

                    O sa caut o solutie pe internet de curatat radiatoare si sistemul de depuneri. O sa purced la curatarea acestuia si vedem ce se intampla. Cam dupa cate mi-am dat seama, prin metoda excluderii, ramane problema radiatorului infundat. Cu un drum o sa verific si filtrul de polen sa vedem in ce stare e. Calgonul nu prea ar trebui sa aibe vreun efect negativ, pentru ca atata timp cat e bun pentru masina de spalat, e bun si pentru auto. La masina de spalat sunt furtune si piese mult mai migaloase decat la autovehicul. O sa caut sa vad ce contine si variantele de pe internet.

                    O sa incerc varianta asta, si sper sa imi reuseasca.

                    Multumesc anticipat pentru sfaturi! Drumuri uscate si mii de kilometrii fara reparatii!

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu feedback.
                      Am folosit Calgon (500 de g/8L apa) cu care am umblat aprox 1 saptamana. A iesit multa rugina cand am schimbat apa, am limpezit cu apa multa. Am pus antigel plus apa dedurizata pana am umplut tot sistemul.

                      Am observat ca situatia s-a imbunatatit in proportie de la 50 %. Acum intra aer cald cand apa e la 40 de grade, si asta inseamna ca problema nu s-a rezolvat complet. Ce am observat, si aci va cer ajutorul, este ca la acel robinet electronic , cand pornesc masina iese putin fum de la el, la fiecare pornire. Ca sa intelegeti cat fum, cam cat iese cand aprinzi un chibrit, si doar atata cat porneste masina. Dupa aia nu mai iese, si se pare ca nici nu mai functioneaza acel robinet (cel mai probabil nu a functionat nici inainte cand m-am uitat la el).
                      Se poate ceva cu acel robinet? De la ce iese acel fum?

                      Comment


                      • #12
                        Pai am impresia ca fumul este de la elecrovalve si mai mult ca sigur nu iti functioneaza acel robinet .
                        Indicat ar fi sa-l schimbi sau daca nu, il poti desface il pui pe deschis , montezi inapoi tot mai putin mufa de la instalatia electrica si in cazul asta esti sigur ca circula apa prin el asa cum trebuie .



                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Parca la duoventil ai umblat.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Mda, despre acel electroventil e vorba...doar ca .. anul trecut in iarna, l-am desfacut sa il curat, si nu arata deloc ca si cel din imaginile postate de Cutaresku. Vreau sa zic, ca in momentul in care am dat jos capacul ala care ar trebui sa fie dublu, era defapt din 2 bucati si mi-a aparut niste arcuri ruginite, si sub, erau acele nituri (acele cuie), care nu am reusit nicicum sa le dau jos. Ba chiar la un moment dat am tras de ele ca am crezut ca se rup, dar nici vorba sa se demonteze cu suruburi, sau prin alte modalitati... Stiam ca acele electroventiluri sunt de 2 feluri. Despre ce a postat Cutaresku stiam si eu, dar se pare ca eu am celalalt model, despre care eu nu am absolut nici un fel de informatii sau poze macar... Multumesc pentru raspunsurile prompte...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SirDeadline View Post
                              Revin cu feedback.
                              Am folosit Calgon (500 de g/8L apa) cu care am umblat aprox 1 saptamana. A iesit multa rugina cand am schimbat apa, am limpezit cu apa multa. Am pus antigel plus apa dedurizata pana am umplut tot sistemul.
                              Pai si nu a inghetat apa in motor daca ai umblat asa fara antigel pe gerurile astea? As dori sa fac si eu treaba asta dar o las pe vara. Inafara de calgon nu ai mai pus nimic in apa?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF