Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema tensiune curent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema tensiune curent

    Am o problema..(IAR).
    Tocmai ce mi-am rezolvat problema asta http://www.clubmercedes.ro/problema-...td-t28905.html a aparut alta.
    Deci,
    Pun contactul in prima treapta(se aprinde casetofonul si se aprinde in bord becul SRS).Totul e bn,se aprinde plafoniera,tot.
    Pun contactul in treapta 2 face tzac un releu(este langa ABS la motor,mic cu un fir care se prinde intr-un surub de 6 si 2 mufe,una groasa cu cateva fire si groase si una mica cu 2 fire),se aprind becurile in bord si dupa 1 secunda intensitatea curentului scade destul de mult,becurile abea se mai zaresc in bord.Uneori face ca semnalizarea(se aprind la intesitatea maxima,dupa iar scad..si asa mai departe),iar alteori sta lumina scazuta.
    Pana acum am facut urmatoarele:
    -Am curatat toate mufele la releul acela care tzacanea.
    -Am curatat mufele care vin in releul acela care mi-a facut probleme+am refacut a doua oara lipiturile
    -Am dat bornele jos de la baterie le-am dat cu vaselina si m-am asigurat ca este un contact perfect.
    -Am pus redresorul pe baterie in speranta ca e bateria slaba,dar face la fel.

    Ce sa ii fac?

  • #2
    Undeva fura curent. Electromotorul sau vreo bujie.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Daca aveti posibilitatea de a imprumuta un acumulator, faceti o proba cu un altul si dupa aceea mai verificati.

      Comment


      • #4
        Cu ce fel de vaselina ai dat pe borne?
        Ce tensiune are acumulatorul liber si cu motorul pornit?
        Daca liber are sub 12,5, acesta este pe duca.
        Dupa simptome cred ca acele condensatoare de pe placa de redresare sunt terminate daca tensiunea generala cu motorul pornit este 13,5 - 13,8 V.

        Comment


        • #5
          Buna.

          Incearca sa anulezi bujiile si releul de bujii. Daca nicio schimbare, scoate sigurantele rand pe rand, una cate una, poate iti dai seama la care merge bine. intre timp tine redresorul pe baterie. Data viitoare cand pui pe tester masina sa nu te sperii de erorile afisate. Atentie la siguranta de la AIRBAG-uri. alea nu le scoate.
          Bafta.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF