Salut,
Am un Mercedes W210 E290TD din 96.
Masina a fost cumparata anul trecut.De cand am luat-o nu am avut probleme mari cu ea,singura problema e ca se opreste in mers uneori si acum nu mai porneste deloc.
Cand motorul se opreste se aprind alternativ LEDurile de pe oglinda ROSU si VERDE si apar in bord urmatoarele:ECM Fail,Engine Fail,Low Oil Pressure,High engine temperature,placute uzate(desi ele erau noi),ABS fail.
Cu ambele chei de contact se opreste.
Duminica,am vrut sa pornesc motorul,dupa 2 sapt in care nu a fost pornit.Am pus contactul in treapta 2 si au inceput sa palpaie LEDurile de la oglinda.Motorul invarte dar nu porneste.
Poate fi releul K40?Ce sa mai verific?
Senzorul de pe volanta este schimbat.
Nu pot sa ajung cu ea la diagnoza STAR,si un mecanic mi-a spus ca nu stie ce are.Masina nu este in Bucuresti,este la 50 km distanta,asa ca trebuie sa o fac eu.
In vara s-a facut diagnoza cu BrainBee dar nu a iesit nimic.
Multumesc anticipat
Am un Mercedes W210 E290TD din 96.
Masina a fost cumparata anul trecut.De cand am luat-o nu am avut probleme mari cu ea,singura problema e ca se opreste in mers uneori si acum nu mai porneste deloc.
Cand motorul se opreste se aprind alternativ LEDurile de pe oglinda ROSU si VERDE si apar in bord urmatoarele:ECM Fail,Engine Fail,Low Oil Pressure,High engine temperature,placute uzate(desi ele erau noi),ABS fail.
Cu ambele chei de contact se opreste.
Duminica,am vrut sa pornesc motorul,dupa 2 sapt in care nu a fost pornit.Am pus contactul in treapta 2 si au inceput sa palpaie LEDurile de la oglinda.Motorul invarte dar nu porneste.
Poate fi releul K40?Ce sa mai verific?
Senzorul de pe volanta este schimbat.
Nu pot sa ajung cu ea la diagnoza STAR,si un mecanic mi-a spus ca nu stie ce are.Masina nu este in Bucuresti,este la 50 km distanta,asa ca trebuie sa o fac eu.
In vara s-a facut diagnoza cu BrainBee dar nu a iesit nimic.
Multumesc anticipat
Comment