Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

chiuloasa fisurate e 320 cdi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu sunt eu vechi in ale motoarelor dar am avut pana acum 3 cazuri in care mi-am bagat mana, de motoare incalzite peste 120 de grade la care s-a ovalizat chiuloasa, cred ca si problema ta tot dintr-o incalzire a rezultat. Ai incalzit vre-o data motorul sau ai avut probleme cu racirea?
    Tin sa mentionez ca erau motoare vechi, unul de w 123 si doua de w 124, dar nu mi-am pus niciodata problema de, cat se va lua din ea pentru planare, daca nu va merge pe urma, pentru ca duceam chiuloasa si de fiecare data mi s-a spus ca e reparabila si pretul aproximativ de reparatie e in suma de...
    Nu am intrebat care e metoda de rectificare/planare dar nu cred ca se baga la alezat 1-2 mm pentru planare, am inteles ca se incalzeste si se indreapta, iar alezarea se face intotdeauna la minimul posibil.
    Motorul de w123 a mers mult mai bine pe urma, cel de w 124 in 5 cilindri tot asa, mai bine, dar a fost de lucru si pe la cateva supape si semeringuri si cel de w 124 in 4 cilindri a mers la fel ca inainte.
    In toate cazurile la remontare am folosit cheie dinamometrica si suruburile vechi cu toate ca se recomanda utilizarea unui set complet de suruburi noi.
    La motorul de w 124 in 5 cilindri, s-a fost rupt un surub, la desfacere, care a fost scos la urma, dupa demontarea chiuloasei.
    Am folosit la montaj un surub din dezmembrare dar am pus intotdeauna bujii noi,termostat nou, garnitura la capac noua si bineinteles garnitura de chiuloasa care e neaparat, nu se poate fara...
    Last edited by Dj Sky; 10-22-2012, 21:56 PM.

    Comment


    • #32
      Sincer sa fiu eu cam profit de toata puterea masinii. Sincer cat timp masina a fost la mine a avut mereu problema asta dar intr-o forma mai usoara. Temperatura nu a ajuns niciodata la 120 de cand o am eu. Dar am mers mult fara termostat. Nu am stiut ca nu are termostat. Credeam ca are si motivul pentru care am crezut acest lucru este caldura pe care o baga masina. Nu puteai sa stai in ea. Stim cu totii ca orice masina fara termostat nu baga caldura. Si mai ales in mers constant de exemplu la 80 km/h. a mea baga de rupea. Ai vazut pozele? Tu ce parere ai? E ovalizata chiuloasa?
      Last edited by mircea600sel; 10-22-2012, 22:17 PM.

      Comment


      • #33
        Cam asa arata una ovalizata cu toate ca din poze nu poti sa iti dai seama, a tatalui meu care a fost cu termostatul blocat pe inchis arata rau... Am pus-o pe o sticla de termopan plana si se vedea cu ochiul liber + ca imi arunca apa din radiator.
        Eu cred ca e ceva problema la chiuloasa aia a ta de mai demult de incalzea motorul, pe la supape sau ceva...
        Nu e normal la un motor diesel de mercedes sa incalzeasca fara termostat. nici unul cu care am umblat eu nu trecea la drum intins de 50-60 de grade si asta la deal, in sarcina.

        Comment


        • #34
          Da-mi mai multe date la masina an, etc
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by mandabogdan1985 View Post
            sincer sa fiu eu cam profit de toata puterea masinii. sincer cat timp masina a fost la mine a avut mereu problema asta dar intr-o forma mai usoara. temperatura nu a ajuns niciodata la 120 de cand o am eu. dar am mers mult fara termostat. nu am stiut ca nu are termostat. credeam ca are si motivul pentru care am crezut acest lucru este caldura pe care o baga masina. nu puteai sa stai in ea. stim cu totii ca orice masina fara termostat nu baga caldura. si mai ales in mers constant de exemplu la 80 km/h. a mea baga de rupea. ai vazut pozele? tu ce parere ai? e ovalizata chiuloasa?
            Ai WARN, nu mai stau sa-ti corectez postarile. La urmatoarea abatere pleci in concediu.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #36
              Originally posted by zavelk View Post
              Da-mi mai multe date la masina an, etc
              e 320 cdi an 2000 197 cp este combi masina

              Comment


              • #37
                Originally posted by Dj Sky View Post
                Cam asa arata una ovalizata cu toate ca din poze nu poti sa iti dai seama, a tatalui meu care a fost cu termostatul blocat pe inchis arata rau... Am pus-o pe o sticla de termopan plana si se vedea cu ochiul liber + ca imi arunca apa din radiator.
                Eu cred ca e ceva problema la chiuloasa aia a ta de mai demult de incalzea motorul, pe la supape sau ceva...
                Nu e normal la un motor diesel de mercedes sa incalzeasca fara termostat. nici unul cu care am umblat eu nu trecea la drum intins de 50-60 de grade si asta la deal, in sarcina.


                Fara termostat nu fierbe apa ar trebui sa stea pe la 60 grade dar tot formeaza presiune in instalatie.
                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Dj Sky View Post
                  Cam asa arata una ovalizata cu toate ca din poze nu poti sa iti dai seama, a tatalui meu care a fost cu termostatul blocat pe inchis arata rau... Am pus-o pe o sticla de termopan plana si se vedea cu ochiul liber + ca imi arunca apa din radiator.
                  Eu cred ca e ceva problema la chiuloasa aia a ta de mai demult de incalzea motorul, pe la supape sau ceva...
                  Nu e normal la un motor diesel de mercedes sa incalzeasca fara termostat. nici unul cu care am umblat eu nu trecea la drum intins de 50-60 de grade si asta la deal, in sarcina.
                  Imi cer scuze dar nu stiu unde ai pus acele poze. Nu le vad.

                  Comment


                  • #39
                    Nu pot sa atasez datele din autodata inclusiv schema


                    Ai PM
                    Last edited by zavelk; 10-22-2012, 22:40 PM.
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by zavelk View Post
                      Nu pot sa atasez datele din autodata inclusiv schema


                      Ai PM
                      Iulian, nici nu mai incerca, trimite informatiile astea pe mail.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #41
                        mandabogdan1985 ...hai frate citeste-ti pm-ul , intra pe mess sa-ti trimit ce ai nevoie ca e tarziu .
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Siegfried View Post
                          Tare imi place ca uitati sa precizati ca eu am indicat primul aceasta adresa de sugestii si sfaturi. Asa ca stiam mult mai de mult.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare dragi colegi! Imi cer mii de scuze ca v-am pus sa va bateti capul cu problema masinii mele care de fapt era una minora. Racitorul de la egr era problema masinii mele. Oricum am decis sa dezmembrez masina. Va salut si rog moderatorii sa inchida acest topic.

                            Comment


                            • #44
                              Ei, bine ca ai rezolvat problema

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF