Nu sunt eu vechi in ale motoarelor dar am avut pana acum 3 cazuri in care mi-am bagat mana, de motoare incalzite peste 120 de grade la care s-a ovalizat chiuloasa, cred ca si problema ta tot dintr-o incalzire a rezultat. Ai incalzit vre-o data motorul sau ai avut probleme cu racirea?
Tin sa mentionez ca erau motoare vechi, unul de w 123 si doua de w 124, dar nu mi-am pus niciodata problema de, cat se va lua din ea pentru planare, daca nu va merge pe urma, pentru ca duceam chiuloasa si de fiecare data mi s-a spus ca e reparabila si pretul aproximativ de reparatie e in suma de...
Nu am intrebat care e metoda de rectificare/planare dar nu cred ca se baga la alezat 1-2 mm pentru planare, am inteles ca se incalzeste si se indreapta, iar alezarea se face intotdeauna la minimul posibil.
Motorul de w123 a mers mult mai bine pe urma, cel de w 124 in 5 cilindri tot asa, mai bine, dar a fost de lucru si pe la cateva supape si semeringuri si cel de w 124 in 4 cilindri a mers la fel ca inainte.
In toate cazurile la remontare am folosit cheie dinamometrica si suruburile vechi cu toate ca se recomanda utilizarea unui set complet de suruburi noi.
La motorul de w 124 in 5 cilindri, s-a fost rupt un surub, la desfacere, care a fost scos la urma, dupa demontarea chiuloasei.
Am folosit la montaj un surub din dezmembrare dar am pus intotdeauna bujii noi,termostat nou, garnitura la capac noua si bineinteles garnitura de chiuloasa care e neaparat, nu se poate fara
...
Tin sa mentionez ca erau motoare vechi, unul de w 123 si doua de w 124, dar nu mi-am pus niciodata problema de, cat se va lua din ea pentru planare, daca nu va merge pe urma, pentru ca duceam chiuloasa si de fiecare data mi s-a spus ca e reparabila si pretul aproximativ de reparatie e in suma de...
Nu am intrebat care e metoda de rectificare/planare dar nu cred ca se baga la alezat 1-2 mm pentru planare, am inteles ca se incalzeste si se indreapta, iar alezarea se face intotdeauna la minimul posibil.
Motorul de w123 a mers mult mai bine pe urma, cel de w 124 in 5 cilindri tot asa, mai bine, dar a fost de lucru si pe la cateva supape si semeringuri si cel de w 124 in 4 cilindri a mers la fel ca inainte.
In toate cazurile la remontare am folosit cheie dinamometrica si suruburile vechi cu toate ca se recomanda utilizarea unui set complet de suruburi noi.
La motorul de w 124 in 5 cilindri, s-a fost rupt un surub, la desfacere, care a fost scos la urma, dupa demontarea chiuloasei.
Am folosit la montaj un surub din dezmembrare dar am pus intotdeauna bujii noi,termostat nou, garnitura la capac noua si bineinteles garnitura de chiuloasa care e neaparat, nu se poate fara

Comment