Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

chiuloasa fisurate e 320 cdi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Dj Sky View Post
    Dupa rectificare, trebuie oricum planata si verificate supapele.
    Deci trebuie oricum sa mergi direct la ei cu ea pentru o verificare si un pret.
    Mi se pare prea mult sa dai peste 250 de eur pe o chiuloasa second, tinand cont ca motorul complet il gasesti pe la 600-700 Eur si rectificarea ei nu ar trebui sa coste mai mult de atat. Pot sa ma interesez pe aici prin Tg Mures de o chiuloasa, daca vrei.
    daca poti chiar te rog sa te interesezi. poate gasesc ceva mai ieftin. merci mult!
    Last edited by popeye_pmm; 10-22-2012, 08:56 AM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by popeye_pmm View Post
      Tot respectul pentru interventie dar nu cred ca stit despre ce este vorba. Injectoarele motoarelor CDi nu sant infiletate.
      In acest caz, colegul are mai putin de munca. Eu asa am reusit sa scot o dihanie de bujie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mandabogdan1985 View Post
        am sa le verific. cu siguranta! sa imi lasi un id de mess. poate vorbim acolo mai mult.

        Imi pare rau dar nu stau conectat pe mess.




        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by epurare_coco View Post
          In acest caz, colegul are mai putin de munca. Eu asa am reusit sa scot o dihanie de bujie.
          Posibil Ia uite cum e:

          Comment


          • #20
            salutare tuturor. astazi am dat chiuloasa jos. am obsercat ca intre supapele de admisie de la toate cele 6 pistoane, exicta cate o fisura foarte foarte mica . fisura incepe de la o supapa si se termina in cealalta. oare asta sa fie problema pentru care compresia imi ajunge in instalatia de racire? sau inca un defect pe care l-am descoperit este planeitatea chiuloasei . chiuloasa este usor ovalizata incepand cu pistonul 3 si se termina la 5. acolo chiuloasa este usor deformata. am pus si poze . care credeti ca este defectul? si inca ceva? in ce consta un test de fisura la chiuloasa ? am sunat astazxi la o firma care rectifica chiuloase si au spus ca pot face un test de fisuri. am incercuit presupusele defecte din poze cu cercuri rosii. multumesc si HELPPPPPPPPPPPPPPPPP!
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Testul de fisuri consta in faptul ca iti astupa toate orificiile prin care poate apa sa iasa si baga presiune .Sta in presiune cam 30 min . Daca dupa 30 min presiunea a scazut ....e clara treaba.
              Si legat de situatia ta se vede clar de unde si pana unde este ovalizata ....e mai afumata , se vede ca nu a lucrat cum trebuie. Daca nu e ovalizata mult ai sanse mari sa o poata rectifica , dar ma repet ... ne este indicat sa rectifice mai mult de 1 mm mai bine cumperi alta chiulasa sh .

              Crapaturile pe care le-ai incercuit in poza nu cred ca au treaba cu apa...sau poate ma insel. oricum e indicat sa-i faci testul.




              stima
              Last edited by zavelk; 10-22-2012, 16:59 PM.
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #22
                va trebui sa incerc cea mai ieftina varianta. si anume rectificarea chiuloasei . voi face acel test si daca chiuloasa nu are nici o fisura merg mai departe prin a face planeitatea. cumpar o garnitura noua si montez motorul. daca face tot asa, mi-am fu... norocul ! alti bani alta distractie. eu merg pe faptul ca este ovalizata. sincer sa fiu am citit pe mai multe forumuri despre acele fisuri intre supapele de admisie. si majoritatea masinilor diesel au acele fisuri care sut total inofensive. deci am sa merg pe ideea planarii. cum pot face rost de o schema cu distributia acestui motor? multumesc !

                Comment


                • #23
                  Schema o gasesti in Autodata dar ai semne urmareste-le si nu au cum sa pui aiurea.
                  Am sa-ti caut eu in 10 min si postez schema



                  Stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #24
                    ZAVELK mai am si eu o intrebare. daca merg fara termostat , furtunele de racire ar trebui sa fie moi? cum ar trebui sa fie dupa ce o montez. mie si fara termostat se umflau cat pe ce sa plezneasca.

                    Comment


                    • #25
                      NU sa nu faci prostia sa mergi fara termostat, are un rol foarte important...si da vor fi la fel de tari....presiunea va fi la fel de mare daca nu chiar mai mare , am scos eu termostatul si a fost mai rau.



                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #26
                        Am inteles . Nu am sa il scot. Ni gasit ceva schema cu distributia? Eu nu am autodata.

                        Cu litera mare te rog!
                        Last edited by mircea600sel; 10-22-2012, 21:29 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Inca nu am ajuns acasa , sunt la birou.
                          Dar nu te uit


                          stima
                          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                          Comment


                          • #28
                            am inteles. am sa astept. multumesc mult de tot!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by mandabogdan1985 View Post
                              am inteles. am sa astept. multumesc mult de tot!
                              Ai inteles tu, dar nu si ce trebuia. Foloseste majusculele, adica litera mare. E ultimul avertisment. Multumesc si eu.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • #30
                                Oki acum plec in 10 minute ai foto cu distributia
                                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF