Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

chiuloasa fisurate e 320 cdi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiuloasa fisurate e 320 cdi?

    Salutare tuturor . am si eu o intrebare pentru posesorii de e 320 cdi. a avut cineva chiuloasa fisurata la acest model de motor? pentru ca masina mea baga compresia motorului in vasul de expansiune, sau mai precis in instalatia de racire. Tin sa mentionez ca am scos si termostatul si masina baga o caldura fara el de te scoate afara din ea. Furtunele se umfla de parca pleznesc... Se poate suda sau repara in vreun fel? garnitura de chiuloasa din cate am inteles este metalica si nu se poate arde.Tin sa mentionez ca racitorul de la egr nu este spart sau fisurat. Ce pot sa fac si cat de ieftin pot sa gasesc o astfel de chiuloasa? va multumesc!

  • #2
    Sa inteleg ca ai motorul de 3200 cu 6 cilindri in linie? Elu zic ca cel mai sigur, nu stiu daca si bine ca asta depinde de mai multe, ai iesi cu un planat la o firma care se ocupa (600-700 ron) + rectificare/inlocuire supape dar nu cred ca e nevoie la 200-300.000 de km si mai ai nevoie de garnitura de chiuloasa noua, teoretic si de suruburile de prindere ale chiuloasei care la unii mecanici pretentiosi sunt obligatorii, eu intotdeauna am montat ce am desfacut si am cumparat doar daca am rupt vre-unul, apoi montat tot la loc, cu o ocazie schimbi sau macar desfaci si restrangi bujiile sa nu mai ai probleme cu ele mai tarziu...
    Ar merge si varianta de chiuloasa second, se potriveste de la multe modele de mercedes, incepand cu E Class, ML, C Class, S Class asa ca sunt usor de gasit, nu poate fi foarte greu. O chiuloasa second poate sa fie mai buna ca a ta rectificata sau daca nu esti norocos sunt sanse de 10-20% sa fie tot cu probleme si platesti transporturi cu curier, mecanic de doua ori + nervi si timp pierdut.

    Comment


    • #3
      da am un motor de 3200 , 6 cilindrii in linie. ma tot gandesc sa demontez chiuloasa si sa vad daca se vede fisura pe undeva. e posibil sa fie si ovalizata cum ai spus tu mai sus. dar din cate am vorbit cu cineva care repara numai mercedes , am toate sansele sa fie fisurata. daca ar fi doar ovalizata ar fi bine , dar eu de obicei sunt foarte ghinionist. folosesc masina zi de zi . azi din cauza compresiei pe care o baga in instalatia de racire a cedat si pompa de apa. bujiile sunt ok . le-am schimbat. aveam 5 din 6 arse dar nu facea probleme la pornire. nu stiu ce sa fac. am sa o demontez si daca reusesc sa vad o fisura am sa o rectific. nu stiu cat de buna este varianta mea dar momentan nu dispun de bani sa cumpar alta chiuloasa second hand. pote daca o gadeam la 200 - 250 euro o luam. inca ceva . masina fuge grav. dar am o belea cand o calc tare. fum negru . m-a disperat. fuge dar scoate fum negru.

      Comment


      • #4
        Dar de ce esti asa sigur ca e fisurata chiulasa? In general cand sufla in vas de expansiune este doar garnitura sau este mancata chiulasa intre cilindri
        daca e asa o poti rectifica fara probleme numai ca trebuie sa tii cont si de faptul ca nu trebuie sa iei mai mult de 1 mm din ea ca altfel se micsoreaza camera de ardere si o sa-ti incinga si mersul motorului va fi altul , mult mai nasol si ....Daca ar fi fost fisurata iti baga si ulei in instalatia de racire.



        Cel mai indicat este sa dai jos chiulasa si iti spune tot , eventual pui si o poza cu ea sa ne dam cu parerea.
        Eu nu cred ca este fisurata.




        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Cel mai bine cumpara alta la mana a doua si nu mai ai probleme cu ea ca daca o rectifici nu este ca cea originala si eu cred ca o sa ai probleme cu motorul exact cum spune prietenul nostru ZAVELK

          Comment


          • #6
            maine am sa o demontez. daca fisura este mica am sa o sudez (rectific). daca problema este grava am sa schimb chiuloasa. stie cineva cat de greu este de pus distributia la punct la acest motor?

            Comment


            • #7
              Dupa rectificare, trebuie oricum planata si verificate supapele.
              Deci trebuie oricum sa mergi direct la ei cu ea pentru o verificare si un pret.
              Mi se pare prea mult sa dai peste 250 de eur pe o chiuloasa second, tinand cont ca motorul complet il gasesti pe la 600-700 Eur si rectificarea ei nu ar trebui sa coste mai mult de atat. Pot sa ma interesez pe aici prin Tg Mures de o chiuloasa, daca vrei.

              Comment


              • #8
                Sa inteleg ca ai de gand sa iti repari singur motorul.
                Distributia nu se pune greu , ai semne peste tot pe pinioane jos la arbore , cureti bine si ai sa le vezi


                La noi in Constanta o rectificare costa 200 lei restul ...supapele le poti face tu manual sau cu bormasina , verifici scaunele la supape , schimbi simeringurile si ......Apa , paie si bataie))




                Stima
                Last edited by zavelk; 10-20-2012, 14:19 PM.
                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                Comment


                • #9
                  da ma pricep la mecanica. de fapt in ultima perioada din asta imi castig painea. fratilor astazi m-am apucat sa demontez chiuloasa. am demontat toate accesoriile, tot tot. am scos 5 injectoare din 6. si la ultimul belea mare. 5 ore m-am chinuit sa il scot. nici gand sa iasa. se misca stanga , dreapta dar nu iese... ce sugestii aveti? apropo de asta, am rupt pana si o presa pentru injectoare. celelalte 5 au iesit cu mana. ultimul nu vrea. ce sa fac?




                  Nu iti merge "shift-ul" sau "caps lock"?
                  Last edited by popeye_pmm; 10-22-2012, 08:58 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Pai, cred ca mai demonteaza si cilindrul, da-i cu gaz si spray penetrant - lubrificant, impinge usor si cu atentie continua demontarea sa nu se afecteze filetul. Daca se mananca filetul, trebuie sa cauti un alt tip de injector cu filet mai mare echivalent la caracteristici. Refaci la filetul acela si cureti bine de span. Exista si aceasta varianta la limita.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by epurare_coco View Post
                      Pai, cred ca mai demonteaza si cilindrul, da-i cu gaz si spray penetrant - lubrificant, impinge usor si cu atentie continua demontarea sa nu se afecteze filetul. Daca se mananca filetul, trebuie sa cauti un alt tip de injector cu filet mai mare echivalent la caracteristici. Refaci la filetul acela si cureti bine de span. Exista si aceasta varianta la limita.
                      Tot respectul pentru interventie dar nu cred ca stit despre ce este vorba. Injectoarele motoarelor CDi nu sant infiletate.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mandabogdan1985 View Post
                        da ma pricep la mecanica. de fapt in ultima perioada din asta imi castig painea. fratilor astazi m-am apucat sa demontez chiuloasa. am demontat toate accesoriile, tot tot. am scos 5 injectoare din 6. si la ultimul belea mare. 5 ore m-am chinuit sa il scot. nici gand sa iasa. se misca stanga , dreapta dar nu iese... ce sugestii aveti? apropo de asta, am rupt pana si o presa pentru injectoare. celelalte 5 au iesit cu mana. ultimul nu vrea. ce sa fac?


                        WD40 dai din abundenta si pe o parte si pe alta ca se poate si astepti pana dimineata , ar trebui sa iasa , dar dai din abundenta chiar si in noaptea asta daca se poate ,wd ...poate nu crezi dar ...face minuni





                        spor
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          eu nu am probleme cu supapele sau altceva. motorul merge ceas fuge consuma bine . doar ca imi sufla ceva compresie in instalatia de racire. poate ca are vreo fisura sau este doar ovalizata. deabi astept sa vad ce are . ca nu pot fara sa merg cu masinutza asta.
                          Last edited by popeye_pmm; 10-22-2012, 08:56 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mandabogdan1985 View Post
                            eu nu am probleme cu supapele sau altceva. motorul merge ceas fuge consuma bine . doar ca imi sufla ceva compresie in instalatia de racire. poate ca are vreo fisura sau este doar ovalizata. deabi astept sa vad ce are . ca nu pot fara sa merg cu masinutza asta.
                            Eu nu am zis ca ai probleme la supape ,dar daca tot dai jos chiulasa ar fi bine sa le verifici , dar fiecare face cum crede de cuviinta





                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #15
                              am sa le verific. cu siguranta! sa imi lasi un id de mess. poate vorbim acolo mai mult.
                              Last edited by popeye_pmm; 10-22-2012, 08:56 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF