Sunt detinator de Mercedes E 220cdi 170cp, an 2008 si se aude un zgomot ascutit dupa turarea mai puternica a motorului(un fel de zazait). La service mi-au zis k e de la paletele turbinei, dar e posiil sa fi uzat de tot acea garnitura de etansare, caz in care ar trebui inlocuita turbina... M-ar interesa un pret orientativ la o asemenea piesa sau la turbina intreaga, sa stiu ce ma asteapta.. Multumesc anticipat :-)
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Turbina
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Intre 800-1200 ron reconditionare (piese originale Garrett), cam 1000-1300 de euro noua (poate si mai ieftin) si cam 2000-2500 euro la reprezentanta.
Daca merge bine masina, nu umbla la ea. Eventual schimba uleiul mai des/mai bun, turbina isi face ungerea prin ulei.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
-
Originally posted by ionut220 View PostSunt detinator de Mercedes E 220cdi 170cp, an 2008 si se aude un zgomot ascutit dupa turarea mai puternica a motorului(un fel de zazait). La service mi-au zis k e de la paletele turbinei, dar e posiil sa fi uzat de tot acea garnitura de etansare, caz in care ar trebui inlocuita turbina... M-ar interesa un pret orientativ la o asemenea piesa sau la turbina intreaga, sa stiu ce ma asteapta.. Multumesc anticipat :-)
Daca are cineva o rezolvare poate ne-o impartaseste si noua.
Comment
-
Are cineva idee ce cod de identificare are turbina? Preturile sunt asa cum a scris colegul mai sus, dar...exista un dar...gasesti pe ebay kituri de reconditionare a turbinei la pretul de aprox 60-80 de euro, in functie de ce anume e defect la turbina. Am nevoie de cod pentru ca si eu ma gandesc serios sa o demontez pentru reconditionare. Functioneaza destul de bine, dar scapa ulei... nu mult dar suficient cat sa ma deranjeze pe mine. In legatura cu demontajul/montajul pieselor din turbina, exista clipuri pe youtube DIY si se pare ca e mult mai simplu decat am crezut vreodata. Cine reconditioneaza turbine cer preturi destul de exorbitante dupa parerea mea tinand cont ca kitul costa cat am scris mai sus si e de munca maxim o ora pentru demontare si montarea turbinei. Bafta!Last edited by SirDeadline; 10-20-2012, 16:19 PM.
Comment
-
Da, insa tu n-au scula de exhilibrat axul, dupa montare kit.
Poti, in schimb, sa iei cartridge nou (250-300 euro original Garrett) si sa-l montezi singur, pentru ca e deja echilibrat. Practic ai turbo nou, doar "camasa" veche.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Originally posted by cutaresku View PostDa, insa tu n-au scula de exhilibrat axul, dupa montare kit.
Poti, in schimb, sa iei cartridge nou (250-300 euro original Garrett) si sa-l montezi singur, pentru ca e deja echilibrat. Practic ai turbo nou, doar "camasa" veche.
Comment
-
In vara am schimbat tot cartridge-ul insa am cerut si echilibrare; am un grafic printat.
Tu faci cum crezi, eu nu ma pricep s-o desfac.
Cert e ca suiera si acum.
Uita-te pe ea si vezi codul. Sau in EPC.
A mea, de exemplu, este A6110960999.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Ai dreptate.. E mult mai usor sa comanzi un cartrige nou, si practic ai o turbina noua. Suieratul se aude din alte cauze gen neetansarea tubulaturii/intercoolerului sau a tot ce tine de sistemul de admisie din cauza ca se face diferenta de presiune (umfla un balon si lasa aerul sa iasa incet strangand de gatul balonului). Turbina suiera doar daca e dusa ultima garnitura de la montaj, care e o garnitura de siguranta,si defapt prin america e la moda figura asta, sa se auda suieratul de turbina, si isi scot intentionat aceea garnitura. Uite aci ai o demonstratie la cum se desface/remonteaza o tubina :
Acest video se refera exact la tipul vechi de turbina, care nu are geometrie variabila. La cele cu geometrie variabila e un pic mai dificil pentru ca are mai multe piese (mai exact vane) care trebuie montate pe un ax ca sa inchida etans fluxul de aer. Totusi ca idee urmareste video-ul de mai sus si o sa te convingi ca nu e rocket science...
Bafta si mersi pentru codul de turbina!
Comment
-
Cunoaste cineva piesa aceasta? ImageUploadedByTapatalk1353442241.858557.jpg
Ca sa fiu mai explicit, la masina mea (c220 cdi, automata) se aude un zdrnganit ciudat la peste 2000 de ture, dar pe tester totul e ok, rolele verificate, turbina ok la tester, insa pe scutul masinii aveam piesa din imagine. Cam asta e treaba. Are si un cod PA66 CF30, insa din cate am dedus e un cod pt materialul din care e facut. Merci pentru interes)). !
Last edited by cutaresku; 11-20-2012, 23:36 PM.C220 CDI, W203, Automata
Comment
-
Daca erai explicit de la inceput si nu postai intrebarea in tzashpe locuri era mai bine, nu crezi?
Seamana, da' nu prea rasare, cu un suport de aeropalet de la galeria de admisie, as presupune eu.https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Multumesc mult pentru indiciu. Scuze pentru postarile aiurea, insa am o aplicatie pe telefon pentru forum si e mai anevoie cu ea. S-ar putea sa ai dreptate cu admisia. Mi-a zis si baiatul care s-a uitat la role si intinzatoare, ca zgomotul pare a veni de la galerie, dar n-a vrut sa se pronunte ferm. Deci teoretic pot sa ma indrept inspre admisie pentru remediere...C220 CDI, W203, Automata
Comment
-
Originally posted by SirDeadline View PostAre cineva idee ce cod de identificare are turbina? Preturile sunt asa cum a scris colegul mai sus, dar...exista un dar...gasesti pe ebay kituri de reconditionare a turbinei la pretul de aprox 60-80 de euro, in functie de ce anume e defect la turbina. Am nevoie de cod pentru ca si eu ma gandesc serios sa o demontez pentru reconditionare. Functioneaza destul de bine, dar scapa ulei... nu mult dar suficient cat sa ma deranjeze pe mine. In legatura cu demontajul/montajul pieselor din turbina, exista clipuri pe youtube DIY si se pare ca e mult mai simplu decat am crezut vreodata. Cine reconditioneaza turbine cer preturi destul de exorbitante dupa parerea mea tinand cont ca kitul costa cat am scris mai sus si e de munca maxim o ora pentru demontare si montarea turbinei. Bafta!
Un kit de reparatie este 235 de euro,ce ai vazut tu la 60 euro e pacalealaLast edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:48 AM.
Comment
-
Originally posted by 84FIT View PostCunoaste cineva piesa aceasta? [ATTACH]84407[/ATTACH]
Ca sa fiu mai explicit, la masina mea (c220 cdi, automata) se aude un zdrnganit ciudat la peste 2000 de ture, dar pe tester totul e ok, rolele verificate, turbina ok la tester, insa pe scutul masinii aveam piesa din imagine. Cam asta e treaba. Are si un cod PA66 CF30, insa din cate am dedus e un cod pt materialul din care e facut. Merci pentru interes)). !
Last edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:48 AM.
Comment
-
Originally posted by SirDeadline View PostDefapt...e trucul cu care iti "fura ochii" cei care reconditioneaza turbine. Nu exista asa ceva...gen echilibrat ax.. Axul se echilibreaza din moment ce ii pui rulmenti noi. Jocul la axul turbinei e determat de rulmentii si semeringurile terminate. Daca axul era candva dezechilibrat nu functiona deloc turbina, iar, in fabrica, cand se fabrica axul, daca nu este echilibrat nu intra in productie. Ai nevoie doar de o cheie dinamometrica si defapt nici de aia nu e nevoie daca iti faci niste semne pe surube inainte sa desfaci agregatul...Deci...nu se justifica pretul. Daca aflu care e codul de identificare de pe turbina , atunci o sa fac un DIY cu reconditionarea turbinei si automat cine o sa fie interesat o sa o fac si pentru ei la preturi mult mai mici decat ceri mafiotii astia. Deci care o fii codul ala de identificare?? Bafta!
Maestre,turbina nu are rulmentiLast edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:48 AM.
Comment
Comment