Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cutaresku View Post
    In vara am schimbat tot cartridge-ul insa am cerut si echilibrare; am un grafic printat.
    Tu faci cum crezi, eu nu ma pricep s-o desfac.
    Cert e ca suiera si acum.
    Uita-te pe ea si vezi codul. Sau in EPC.
    A mea, de exemplu, este A6110960999.
    Salut!
    Suieratu vine de la un palet stramb
    Last edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:49 AM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by 84FIT View Post
      Multumesc mult pentru indiciu. Scuze pentru postarile aiurea, insa am o aplicatie pe telefon pentru forum si e mai anevoie cu ea. S-ar putea sa ai dreptate cu admisia. Mi-a zis si baiatul care s-a uitat la role si intinzatoare, ca zgomotul pare a veni de la galerie, dar n-a vrut sa se pronunte ferm. Deci teoretic pot sa ma indrept inspre admisie pentru remediere...
      Apropo,zornaitu vine de la aeropaleti da jos galeria si ai sa vezi,in cazul care ai gasit piesa asta in scut e sigur de la tine,si fara asta risti sa gasesti aeropaletul in motor.
      Last edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:49 AM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Ai dreptate.. E mult mai usor sa comanzi un cartrige nou, si practic ai o turbina noua. Suieratul se aude din alte cauze gen neetansarea tubulaturii/intercoolerului sau a tot ce tine de sistemul de admisie din cauza ca se face diferenta de presiune (umfla un balon si lasa aerul sa iasa incet strangand de gatul balonului ). Turbina suiera doar daca e dusa ultima garnitura de la montaj, care e o garnitura de siguranta,si defapt prin america e la moda figura asta, sa se auda suieratul de turbina, si isi scot intentionat aceea garnitura. Uite aci ai o demonstratie la cum se desface/remonteaza o tubina :


        Acest video se refera exact la tipul vechi de turbina, care nu are geometrie variabila. La cele cu geometrie variabila e un pic mai dificil pentru ca are mai multe piese (mai exact vane) care trebuie montate pe un ax ca sa inchida etans fluxul de aer. Totusi ca idee urmareste video-ul de mai sus si o sa te convingi ca nu e rocket science...
        Bafta si mersi pentru codul de turbina!
        Eu cred ca ar trebui sa nu mai postam aiurea sa ducem lume in eroare
        Tu auzi ce spui acolo? de ultima garnitura ca producz suierat ..........
        Daca nu stii pune pauza mai bine nu vorbii frate

        Eu apreciez ca te implici, insa foloseste majuscule si renunta la stilul contondent/generator de flame.
        Last edited by cutaresku; 11-21-2012, 10:50 AM.

        Comment


        • #19
          In primul rand, domnule, si nu frate, daca chiar vrei sa te implici in discutia aceasta despre turbine, cauta si dumneata o definitie a turbinei, eventual o schita, si in loc dai 'nspe mii de raspunsuri care mai de care mai 'intepatoare' , da unul concret si bun.

          In primul rand, turbina are 2 rulmenti care sunt diferiti de rulmentii de la roata. Acesti rulmenti ai turbinei, sunt rotunzi si de mare exactitate, iar cei de la roata sunt conici. De ce asa si nu altfel, deschide un topic si o sa aflii.

          In al doilea rand, chestia cu garnitura e la moda in SUA, si un amic de a meu si-a scos aceea garnitura la un E46 diesel, si suna turbina ca si cum ar avea cine stii ce compresor pe masina, cand colo e 320d cu 136 de cai.

          Eu ce am zis despre zgomot, este faptul ca acesta se aude la decelerare din cauza neetasarii corecte a sistemului de admisie. Galeria de ADMISIE din ce sistem face parte???

          Ca si sfat pentru dumneata, daca ati fii citit mai multe threaturi, ati fii observat ca comportamentul dvs. nu se afla printre cele agreate pe acest forum. Personal, te rog ca inainte sa implici intr-o discutie sa pui mana sa te documentezi. Apropo de ce nu ai vizionat clipul de pe youtube care l-am postat mai sus? Vedeai ce inseamna o turbina, si nu ajungeam aci..

          Cu stima,
          Last edited by SirDeadline; 11-21-2012, 12:58 PM.

          Comment


          • #20
            Va salut!
            Am citit postarile de mai sus si as vrea sa stiu si eu de unde as putea comanda un cartridge pentru turbina masinii pe care o detin(mercedes vito 2.2cdi/2004).
            Va multumesc anticipat!
            Stima!

            Comment


            • #21
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Are cineva idee ce cod de identificare are turbina? Preturile sunt asa cum a scris colegul mai sus, dar...exista un dar...gasesti pe ebay kituri de reconditionare a turbinei la pretul de aprox 60-80 de euro, in functie de ce anume e defect la turbina. Am nevoie de cod pentru ca si eu ma gandesc serios sa o demontez pentru reconditionare. Functioneaza destul de bine, dar scapa ulei... nu mult dar suficient cat sa ma deranjeze pe mine. In legatura cu demontajul/montajul pieselor din turbina, exista clipuri pe youtube DIY si se pare ca e mult mai simplu decat am crezut vreodata. Cine reconditioneaza turbine cer preturi destul de exorbitante dupa parerea mea tinand cont ca kitul costa cat am scris mai sus si e de munca maxim o ora pentru demontare si montarea turbinei. Bafta!
              Va salut cu respect si imi cer scuze ca nu pot sa va dau un sfat la problema ce o aveti dumeavoastra. Am si eu o problema asemanatoare, imi scapa turbo ulei, nu am nici un zgomot ciudat nu mi-a facut nici o problema insa ma deranjeaza uleiul care a inceput sa apara dupa un drum mai lung aproximativ 2000 km. Acum vin si va intreb nu este nici o problema ca arunca ulei?sau sa ma astept la ceva probleme mai mari cu turbo? detin un MB E290 TD din 97
              Astept parerea dumneavoastra. Va multumesc.

              Comment


              • #22
                Daca intre schimburi nu sesizezi consum exagerat de ulei, las-o in pace. Pe "gura" turbinei e normal sa vezi ulei.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Asa e si la mine...nu are absolut deloc nici un fel de zgomot si functioneaza cum ar trebui. Nu inteleg totusi de unde atata ulei, tinand cont ca intre schimburi nu se simte absolut deloc... Am ajuns la concluzia ca tre sa o las asa, oricum vreau sa dau masina pentru una mai mica de oras... Bafta!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF