Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 probleme pornire la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 probleme pornire la rece

    Salut,
    Dupa cum spune si titlul am ceva probleme cu pornirea la rece. Modelul este un E200 1999 cod motor 200035, am montat gaz pe masina acum 1 luna... toate bune si frumoase....Sincer nu cred ca are vreo legatura cu gazul....pentru ca masina porneste mereu pe benzina pana se ridica nivelul temperaturii apei....dupa care trece automat pe gaz....
    Dupa pornire care este normala....motorul fiind rece se tureaza normal la 1500 rpm din cauza socului....apoi dupa vreo 5 sec incepe si da rateuri....si nu poate fi turat sub nici o forma....trepideaza anormal.....merge ingatuit si da cateva rateuri....asta cam 2 minute.....pana se incalzeste....apoi totul este normal....
    Ce am observat suspect este piesa din cele 2 poze atasate de la care se aude un tacanit....ma poate ajuta si pe mine cineva cu identificarea ei....am scos cablul ce o alimenteza si tacanitul s-a oprit...ceea ce este logic....am observat ca din ea pleaca un furtun catre clapeta de acceleratie....

    Astept pareri si sugestii.
    Multumesc,
    Attached Files

  • #2
    Daca nu ma insel,cred ca piesa aia e o electrovalva ce da drumul la vaporii de benzina din rezervor in admisia motorului.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Inainte de a instala gazul, mergea bine ?Daca da, inseamna ca trebuie sa mergi la cei care ti-au montat gazul.

      Comment


      • #4
        Habar nu am ce e piesa, da ceea ce ai descris este o problema clara de amesc al carburantului, mai exact amestec prea sarac in benzina.
        Mi-am pus si eu gaz pe fosta masina un jeep, la 2 luni dupa am vandut masina si m-am jurat ca nu mai pun gaz in veci pe nici o masina, numa belele am avut.
        +40758148228 whats app active

        Proud owner of Lady Blue W140.

        Comment


        • #5
          Zgomotele sunt normale la piesa respectiva, problema este daca inaintea punerii gazului pe masina aveai aceleasi simtome, Mai este posibil din cauza instalatiei de gaz, Parerea mea este sai faci un test cu star.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Zgomotul electrovalvei este normal si nu are legatur cu mersul sacadat si cu rateurile. Posibil sa nu se alimenteze cum trebuie. Cu gazul nu are treaba pentru ca merge pe benzina. Cauta in alta parte problema.

            Sent from my ST18i using Tapatalk

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Stiu ca am o obsesie a mea.
              Cautand variante de bujii, am constatat ca distanta dintre electrozi este diferita de la gaz la benzina. Cred ca trebuie facut acolo un compromis.
              Incearca sa cureti bine bujiile si du-le la 0,95-1,00mm la rece.
              Verifica sa nu fie subtiati fata de cei noi. De asemenea verifica starea fiselor in zona de contact cu suruburile din capul bujiilor si strangerea suficienta a acestora.
              Costa doar vreo 2 ore de munca lejera.
              La cumpararea unor bujii noi trebuie verificata rezistenta de izolatie intre electrozi - sa nu depaseasca 5% una fata de alta.

              Comment


              • #8
                Imi cer scuze.
                Verificand, distanta intre electrozi la bujiile normale (nu platinumm) pentru GPL este 0,70mm.
                Deci reglarea la rece trebuie sa fie undeva la 0,80mm.

                Comment


                • #9
                  In primul rand multumesc pentru raspunsuri si idei.
                  Masina s-ar putea sa aiba ceva probleme la un injector...adica injectorul 4...asta am aflat acum vreo 3 luni dupa ce am fost la tester si baiatul cu testerul mi-a zis ca ar fi ceva probleme la injectorul 4 ... mi-a recomandat o curatare cu ultrasunete...am facut curatarea....masina a mers la fel...doar pornea mai greu...ceea ce am inteles ca ar fi normal dupa ce cureti injectoarele...astazi am observat ca se aude un tacanit...si cred ca este injectorul...pentru ca atunci cand trec pe gaz...se opreste tacanitul....maine am sa merg la tester...o sa revin cu rezultatul...

                  Apropo de gaz....nici eu nu eram adeptul acestei solutii...dar...dupa ce am analizat putin am ajuns la concluzia ca merita macar sa incerc...am dat 2400 ron pe o instalatie tomasetto cu STAG 200+rezervor toroidal....dupa calculele mele si la cosumul actual si la diferenta de pret intre gaz si benzina....investitia s-ar amortiza in 12000 km. Sincer sa fiu....eu cel putin nu am simtit nici o diferenta intre gaz si benzina...poate sunt eu "nesimtit"....masina merge perfect....chiar ma uimeste ca merge la fel...

                  Inca o data multumesc pentru raspunsuri si sugestii.

                  PS. Bujiile le-am schimbat acum 2500 km...deci nu cred sa fie de acolo problema...o sa intreb si de chestia asta maine la mecanic....parea foarte priceput...acum nu stiu daca se pricepe si la gaz...dar daca cei care au montat instalatia nu au adus nimic in discutie....o sa vad maine.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by criscris_85 View Post
                    Salut,
                    Dupa cum spune si titlul am ceva probleme cu pornirea la rece. Modelul este un E200 1999 cod motor 200035, am montat gaz pe masina acum 1 luna... toate bune si frumoase....Sincer nu cred ca are vreo legatura cu gazul....pentru ca masina porneste mereu pe benzina pana se ridica nivelul temperaturii apei....dupa care trece automat pe gaz....
                    Dupa pornire care este normala....motorul fiind rece se tureaza normal la 1500 rpm din cauza socului....apoi dupa vreo 5 sec incepe si da rateuri....si nu poate fi turat sub nici o forma....trepideaza anormal.....merge ingatuit si da cateva rateuri....asta cam 2 minute.....pana se incalzeste....apoi totul este normal....
                    Ce am observat suspect este piesa din cele 2 poze atasate de la care se aude un tacanit....ma poate ajuta si pe mine cineva cu identificarea ei....am scos cablul ce o alimenteza si tacanitul s-a oprit...ceea ce este logic....am observat ca din ea pleaca un furtun catre clapeta de acceleratie....

                    Astept pareri si sugestii.
                    Multumesc,
                    Acea piesa este o electrovalva care .....in functie de temperatura motorului iti tureaza sau nu fiind legata la clapeta de acceleratie - valabil doar la rece

                    In concluzie ....instalatia asistata de un calculator , deci pornire pe benzina si dupa ce lichidul de racire ajunge la o temperatura suficient de mare (30 - 40 grade) sa vaporizeze , atunci deschide electrovalvele de la distribuitorul de gaz (plaman) si se face trecerea pe gaz oprind pompa de benzina din rezervor

                    La tine cred ca nu iti inchide vreo electrovalva de la gaz bine si la rece iti porneste si pe gaz si pe benzina ...Ai 3 valve ... butelie de gaz , filtru si distribuitor (plaman) ,verifica-le , dimineata la rece scoatele firele de alimentare si vezi ce se intampla....daca problema persista inseamna ca e alta cauza nu instalatia GPL
                    Last edited by zavelk; 09-23-2012, 17:29 PM.
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #11
                      sigur nu are nici o legatura cu instalatia de gaz...pentru ca nu tot timpul face asa ....doar in unele dimineti mai "friguroase"....o sa vad maine ce e cu injectorul ala...
                      Last edited by criscris_85; 09-23-2012, 17:38 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by criscris_85 View Post
                        In primul rand multumesc pentru raspunsuri si idei.
                        Masina s-ar putea sa aiba ceva probleme la un injector...adica injectorul 4...asta am aflat acum vreo 3 luni dupa ce am fost la tester si baiatul cu testerul mi-a zis ca ar fi ceva probleme la injectorul 4 ... mi-a recomandat o curatare cu ultrasunete...am facut curatarea....masina a mers la fel...doar pornea mai greu...ceea ce am inteles ca ar fi normal dupa ce cureti injectoarele...astazi am observat ca se aude un tacanit...si cred ca este injectorul...pentru ca atunci cand trec pe gaz...se opreste tacanitul....maine am sa merg la tester...o sa revin cu rezultatul...

                        Apropo de gaz....nici eu nu eram adeptul acestei solutii...dar...dupa ce am analizat putin am ajuns la concluzia ca merita macar sa incerc...am dat 2400 ron pe o instalatie tomasetto cu STAG 200+rezervor toroidal....dupa calculele mele si la cosumul actual si la diferenta de pret intre gaz si benzina....investitia s-ar amortiza in 12000 km. Sincer sa fiu....eu cel putin nu am simtit nici o diferenta intre gaz si benzina...poate sunt eu "nesimtit"....masina merge perfect....chiar ma uimeste ca merge la fel...

                        Inca o data multumesc pentru raspunsuri si sugestii.

                        PS. Bujiile le-am schimbat acum 2500 km...deci nu cred sa fie de acolo problema...o sa intreb si de chestia asta maine la mecanic....parea foarte priceput...acum nu stiu daca se pricepe si la gaz...dar daca cei care au montat instalatia nu au adus nimic in discutie....o sa vad maine.
                        E normal sa se auda tacanit la injectoare ...doar lucreaza si daca se face trecerea pe gaz nu se mai aud pentru ca se opreste alimentarea lor cu tensiune ...se opreste pompa de benzina si rampa de injectoare

                        incearca sa faci cum ti-am zis eu si vezi daca e vreo diferenta la pornire dimineata

                        Injectoarele au 2 oringuri de cauciuc ...alea se crapa in timp si nu mai tine presiune si nici nu mai pulverizeaza cum trebuie ....asta e boala lor , dar faptul ca dupa curatare sa porneasca mai greu .....nu vad logica si nici nu am auzit asa ceva pana acum



                        Stima
                        Last edited by zavelk; 09-23-2012, 17:40 PM.
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zavelk View Post
                          E normal sa se auda tacanit la injectoare ...doar lucreaza si daca se face trecerea pe gaz nu se mai aud pentru ca se opreste alimentarea lor cu tensiune ...se opreste pompa de benzina si rampa de injectoare

                          incearca sa faci cum ti-am zis eu si vezi daca e vreo diferenta la pornire dimineata



                          Stima
                          Bun...pai mai bine nu opresc instalatia din buton ??...ar trebui sa fie acelasi lucru cu scoaterea firelor de la valve !?...pana nu urca apa la 30 grade C instalatia de gaz este in modul "AUTO" si sa zicem ca ar putea avea ceva scapari de gaz!
                          O sa incerc maine dimineata sa o opresc si revin cu un raspuns....sau daca nu este corect cum am gandit eu te rog sa imi spui sa incerc cu scoaterea firelor de la electrovalve.

                          Multumesc.
                          PS. tacanit dupa urechea mea se aude doar la unul...al 4-lea.Nu cred ca e normal asta...plus ca inainte nu retin sa se fi auzit ceva...si am ascultat de multe ori motorul....
                          Last edited by criscris_85; 09-23-2012, 17:45 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zavelk View Post
                            E normal sa se auda tacanit la injectoare ...doar lucreaza si daca se face trecerea pe gaz nu se mai aud pentru ca se opreste alimentarea lor cu tensiune ...se opreste pompa de benzina si rampa de injectoare

                            incearca sa faci cum ti-am zis eu si vezi daca e vreo diferenta la pornire dimineata

                            Injectoarele au 2 oringuri de cauciuc ...alea se crapa in timp si nu mai tine presiune si nici nu mai pulverizeaza cum trebuie ....asta e boala lor , dar faptul ca dupa curatare sa porneasca mai greu .....nu vad logica si nici nu am auzit asa ceva pana acum



                            Stima
                            Nici eu nu am crezut asta...dar asta s-a intamplat...dupa vreo 1000km pe benzina....nu montasem gaz pe masina...si-a revenit masina....porneste normal...si apropo...nu cred ca mi-au schimbat oring-urile....

                            Comment


                            • #15
                              Deci....una din cauze ar putea fi chiar butonul din masina ...e mai sigur asa cum spun eu in felul asta iti poti da seama daca e butonul , electrovalva ,soc-ul automat sau plamanul de gaz...le poti lua prin eliminare

                              In cazul injectorului care tacane mai tare ala e posibil sa aibe o problema ....nu pulverizeaza bine ...presiunea in rampa fiind aceiasi ar tebui sa se auda toti la fel si totusi chiar daca se aude mai tare ca ceilalti nu inseamna ca nu functioneaza in parametri


                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF