Salut,
Dupa cum spune si titlul am ceva probleme cu pornirea la rece. Modelul este un E200 1999 cod motor 200035, am montat gaz pe masina acum 1 luna... toate bune si frumoase....Sincer nu cred ca are vreo legatura cu gazul....pentru ca masina porneste mereu pe benzina pana se ridica nivelul temperaturii apei....dupa care trece automat pe gaz....
Dupa pornire care este normala....motorul fiind rece se tureaza normal la 1500 rpm din cauza socului....apoi dupa vreo 5 sec incepe si da rateuri....si nu poate fi turat sub nici o forma....trepideaza anormal.....merge ingatuit si da cateva rateuri....asta cam 2 minute.....pana se incalzeste....apoi totul este normal....
Ce am observat suspect este piesa din cele 2 poze atasate de la care se aude un tacanit....ma poate ajuta si pe mine cineva cu identificarea ei....am scos cablul ce o alimenteza si tacanitul s-a oprit...ceea ce este logic....am observat ca din ea pleaca un furtun catre clapeta de acceleratie....
Astept pareri si sugestii.
Multumesc,
Dupa cum spune si titlul am ceva probleme cu pornirea la rece. Modelul este un E200 1999 cod motor 200035, am montat gaz pe masina acum 1 luna... toate bune si frumoase....Sincer nu cred ca are vreo legatura cu gazul....pentru ca masina porneste mereu pe benzina pana se ridica nivelul temperaturii apei....dupa care trece automat pe gaz....
Dupa pornire care este normala....motorul fiind rece se tureaza normal la 1500 rpm din cauza socului....apoi dupa vreo 5 sec incepe si da rateuri....si nu poate fi turat sub nici o forma....trepideaza anormal.....merge ingatuit si da cateva rateuri....asta cam 2 minute.....pana se incalzeste....apoi totul este normal....
Ce am observat suspect este piesa din cele 2 poze atasate de la care se aude un tacanit....ma poate ajuta si pe mine cineva cu identificarea ei....am scos cablul ce o alimenteza si tacanitul s-a oprit...ceea ce este logic....am observat ca din ea pleaca un furtun catre clapeta de acceleratie....
Astept pareri si sugestii.
Multumesc,
Comment