Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2 probleme MB w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 probleme MB w210

    Salut tuturor!am si eu 2 probleme la un w210 220 cdi an 2001,poate s-a mai discutat,eu am cautat ceva,dar nu am gasit nimic:
    1-am navi exact ca un poza...probleme e la cd,nu-l mai citeste,imi da reading error si nici nu-l scoate afara decat putin,trebuie sa-l prind cu ceva sa-l trag eu afara
    2-acul de la kilometraj merge sacadat dupa ce depasesc 80km/h,pana la 80 merge normal
    V-as fi recunoscator pentru cateva sfaturi!
    Attached Files

  • #2
    Aceasi problema am si eu la Command.Nu mai citeste Cd-ul si a ramas blocat in el(problema des intalnita la aceste aparate)Eu mi-am pus o magazie de Cd-uri si asa am rezolvat problema iar acul de la kilometraj ori este intepenit de prea mult praf ori are vreun contact imperfect!Mai asteapta si alte pareri!Bafta!

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa cureti lentila?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        nu am incercat nimic pana acum pentru ca nu stiam de ce sa ma apuc si ce anume are.fii mai explicit referitor la curatatul lentilei,ce trebuie sa fac exact?

        Comment


        • #5
          Sal.Normal se cumpara un CD-cleaner de la orice magazin de reparatii/vanzari calculatoare.Nu recomand cumpararea CD-ului de la pietari ca nu ai garantia calitatii si se pot dezlipii periile de pe CD.La tine cum nu il scoate afara CD-ul, trebuie sa il demontezi si sa cureti mecanismele cu 'spray de contacte electrice' si apoi sa gresezi mecanismele cu vaselina siliconica.Dupa ce dai cu spray sa cureti bine mecanismele.Daca tot demontezi unitatea nu mai ai nevoie de CD-cleaner, poti curata lentila cu betisoare de urechi(cu vata) si spirt medicinal.Dupa ce ai curatat cu spirt stergi repede cu alt betisor(cu vata) uscat.Bafta si spor la treaba.

          Comment


          • #6
            Pentru CD recomand sã mergi la cineva care se ocupã de așa ceva sã ți-l desfacã. Ei pot sã ți-l curețe și eventual sã-ți caute altã lentilã (dacã aia pe care o ai e compromisã). La tine dacã zici cã nu mai scoate CD-ul afarã poate mai e și altceva mecanic stricat. Numai cineva care știe poate sã-ți zicã exact ce dus și ce se poate face. Mare grijã cã dacã îl scoți o sã-ți trebuiascã codul de securitate de la el când îl pui înapoi.

            Legat de sacadarea acului de kilometraj poți încerca cu o curãțare.
            ...

            Comment


            • #7
              Cred ca e vorba de Command 2.0,iar acela nu necesita cod.Problema la cd e una destul de gingasa.Am avut de-a face cu un asemenea aparat,cu aceleasi probleme.Problema cea mai des intalnita la aceste mecanisme este desincronizarea.Se forteaza la introducerea discului,iar mecanismul sare peste cap.Poti sa tot apesi pe butonul eject ca n-o sa-ti iasa discul niciodata.Capul optic este Panasonic,rugati-va sa nu fie defect ca unul nou este destul de scump,300 ron a costat acum 3-4 ani.Rezolvarea consta in resincronizarea mecanismului de la cd,daca desigur nu este vreo rotita dintata rupta sau uzata peste masura.De cele mai multe ori se pot repara aceste mecanisme,dar cu conditia sa nu umble nimeni nepriceput in aparat.
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Originally posted by zsolti1981 View Post
                (...) unul nou este destul de scump,300 ron a costat acum 3-4 ani(...)
                Asta nu e scump. La al meu Audio 30 APS, mecanismul de citit CD-ul costã vreo 10 milioane
                ...

                Comment


                • #9
                  Postarea este o experienta proprie din '72 cand, in Iasi, din 80 de depanatori de magnetofoane, doar unul singur (langa sediul CEC) stia sa regleze. Am furat atunci o ceva experienta. Acuma s-au schimbat sistemele. Mie mi-a luat 3 sambete sa reglez al meu Blaupunkt. A doua oara ma voi gandi BINE daca sa ma apuc. Doar ca, la banii mei, prefer munca.
                  Din pacate avem asemenea probleme nu numai pentru aparatele de pe masina ci si pentru cele din casa. Computerul este primul pe lista.
                  Cea mai simpla chestie: inlocuirea. Cat costa?
                  Din 100 de "cunoscatori", doar daca este unul care stie SA REGLEZE.
                  Ce distanta este intre capul de citire la comanda si la repaus?
                  Exista un arc de asigurare a acelei distante reglabil cu doua limitatoare (suruburi fara cap, vopsea maro sau verde) si, cu o mica surubelnita mecanica NEMETALICA dreapta de 0,2mm si latime 3mm, se incearca reglarea. Un cunoscator stie daca trebuie 30, 45 sau 60grd. Probe si iar probe. Adica faliment curat pentru un meserias. Daca aveti bafta, poate gasiti un depanator cinstit care stie sa regleze.
                  Atentie. NU FOLOSITI PENTRU CURATARE ORICARE FEL DE DILUANT, ALCOOL SAU ALTCEVA, unelte metalice sau magnetizabile care pot lasa resturi de fibre sau, mai grav, metalico-feroase.
                  Exista in setul de curatare pt. CD-uri flacoane cu lichid de curatare. Este necoroziv, nu lasa ape albastrui, nu ataca stiplexul lentilei, este tip ANTISTATIC (daca este scump>=45 ron in RO): respinge orice particula de praf sau altceva. Se refoloseste la 4-5 luni -la noi.
                  La cei cca. 2,5mm diametru al letilei din zona de incastrare...
                  Last edited by epurare_coco; 09-07-2012, 17:42 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Exista vreo meserie sau vreun lucru la care matale Nea'Coco nu te pricepi?Ma amuza de fiecare data cand citesc ceva scris de dumneata...

                    Comment


                    • #11
                      In niciun caz nu este voie sa reglezi din acele suruburi.Acele suruburi sunt reglate din fabrica si asigura reglajul tangential al lentilei.Lentila odata reglata nu necesita un alt reglaj.Singura chestie care oboseste este dioda LASER care emite fasciculul.Asemenea unui ochi uman,in timp dioda isi pierde din intensitate,iar acesta este primul semn ca acel cap optic(cap laser) da semne de oboseala.Dar sa nu lungim vorba,ca nu are rost.Aceste defectiuni nu sunt de asa natura incat sa-si bage nasul oricine,aici trebuie sa ai cunostinte destul de aprofundate,intr-un cuvant trebuie sa stii de unde sa incepi reparatia.
                      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                      Comment


                      • #12
                        Nici eu nu am sustinut altceva. Doar ca, dupa orice reparatie, ESTE NEVOIE DE UN OM BUN CARE SA FACA REGLAJELE NECESARE.

                        Originally posted by pervert_4u View Post
                        Exista vreo meserie sau vreun lucru la care matale Nea'Coco nu te pricepi?Ma amuza de fiecare data cand citesc ceva scris de dumneata...
                        Off topic.
                        Eu am trait 40 de ani in comunism, matale doar primii 2.
                        Last edited by epurare_coco; 09-08-2012, 08:39 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Si ce are una cu alta Nea Coco?

                          Comment


                          • #14
                            Iar off topic.
                            Poate ne ajuta cineva sa palavragim in alta parte.
                            Are, ca atunci aveai tot timpul din lume sa inveti ce voiai. Nu tu radio (cu exceptia BBC, Europa Libera...), nu tu tv ...
                            Nu benzina sa evadezi aiurea sau la parinti sau sa poti invata o conducere mai activa, necum sportiva.
                            Daca aveai ceva aplicatii spre tehnica, te apucai de orice de la 16-22 ca sa nu inebunesti.
                            Prin renumele celor plecati atunci, dupa '89, ceilalti au demonstrat ca romanii se pricep la multe. Si merita sa fie platiti ca atare.
                            Respectuos, dupa atac, moto-ul matale m-a deranjat PENTRU CA NU AI TRAIT ATUNCI.
                            Last edited by epurare_coco; 09-10-2012, 16:54 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Schimba APS-ul cu totul si rezolvi mai ieftin.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF