Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 - 2004 : Spirala aprinsa bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 - 2004 : Spirala aprinsa bord

    Buna ziua .



    Imi apare pe bord spirala aprinsa in timpul mersului . Se stinge , se aprinde , se stinge ...iar se aprinde . Indiferent de viteza . Masina porneste bine la prima cheie . Am fost la cativa mesteri dar parerile sunt diferite : unii spun bujiile , altul releul , altul sa schimb si bateria .

    As vrea sa aud o parere la problema mea .


    Va multumesc !
    MB E220 W211

  • #2
    De cele mai multe ori, din slaba-mi experienta, este vorba de releu.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Poți te rog sã zici mai exact ce se întâmplã. Mașina e W211 2004, dar n-ai zis nimic de motor, bãnuiesc cã e vorba de 220 cdi 150cp. Când zici cã ți se aprinde în mers te referi de fapt la primul minut dupã pornire sau aleator, dupã ce mergi câteva minute cu mașina?

      Dacã se aprind în primul minut dupã pornire e din cauzã cã nu-ți funcționeazã o bujie sau releu de bujii e dus. Cel mai bine ai schimba prima oarã bujiile (220 lei bujiile + manopera în funcție de complicații: dacã se rup sau nu la scoatere).
      ...

      Comment


      • #4
        Imi cer scuze , asa este , nu am detaliat despre masina .
        Este un E-classe clasic , 220 CDI - 150 cp/110kw - an 2004.
        Se aprinde spirala aleator , in timp ce merg la drum intins , indiferent de km parcursi sau de viteza sau daca ating sau nu frana . Spirala a aparut pe bord de cateva zile . Imi este frica sa nu plec la drum lung si sa raman blocat pe undeva pe drum , nestiind ce inseamna acest martor aprins pe bord . Am cautat in cartea masinii dar nu am gasit nimic legat de spirala , sunt toate semnele care apar pe bord mai putin el .
        Mi-am facut o programare la tester peste cateva zile , atunci voi afla sigur despre ce este vorba . Oricum trebuie sa imi schimb bujiile la masina , nu am facut lucrul asta de 4 ani de cand am masina .
        Stiti cat ar costa acest releu de bujii ? Sa-l cumpar de la reprezentanta sau pot comanda si de pe net ?
        Va multumesc pentru sfaturi .
        MB E220 W211

        Comment


        • #5
          Spirala semnifica mai multe coduri de eroare; cel putin la Renaul espace.
          Am patit-o cu masina din familie: prima data turbina, apoi EGR de 2 ori, schimbat tot de atatea ori intr-un an, deci tot ce tine de injectie si aprindere.
          Cand era de vina EGR-ul se aprindea si se stingea spirala, pana a crapat de tot piesa.
          Daca e vreo bujie incandescenta eu zic ca nu s-ar mai stinge becul, si se simte la pornirea la rece.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Dacã era de la bujii sau releu, rãmânea aprinsã dupã pornire 1 minut jumate. Apoi se stingea. Dacã se aprinde aleator în mers cel mai probabil e din altã cauzã.
            ...

            Comment


            • #7
              Spirala mai apare si la vw fiica-mii (lupo 2004), era vorba de sistemul electric de la airbaig sofer. Asa ca ...

              Comment


              • #8
                In general daca se insista parcurea unei distante cu masina(pt a nu ramane in strada), avand EGR defect, spirala va semnala si o eroare la debitmetru, dar nu e de luat in seama debitmetrul(in cazul in care service-ul va baga pe gat galusca).
                Asa ca testerul e sfant.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Am reusit sa ajung la tester. Mi-a spus asa mecanicul : defecte sunt bujiile si din cauza asta filtrul de particule nu se poate regenera si imi tot apare spirala aprinsa pe bord .Ar mai fi doua - trei erori minore date tot din cauza bujiilor . Le-a sters din calculator . Joi sunt programat la atelier sa le inlocuiesc . Tot atunci fac si inlocuirea filtrelor si a uleiului la motor .
                  Va multumesc pentru pareri . M-au ajutat .
                  Drumuri bune ... .
                  MB E220 W211

                  Comment


                  • #10
                    Am inlocuit cele 4 bujii , 2 erau arse si sper sa fi rezolvat problema definitiv cu spirala aprinsa pe bord . Acestea aveau cel putin 5 ani de cand erau pe masina , am avut emotii la scoaterea lor . Am inlocuit si filtrele + uleiul motor , totul a costat 600 dar cu uleiul meu . Timpul manoperei a fost de 2 ore , inclusiv testarea de final .
                    Am o mica retinere pentru ca l-am auzit vorbind pe mecanicul care a facut testerul , spunea ceva de bateria mica in timp ce analiza o eroare gasita in calculator .
                    Va anunt daca reapare ceva pe bord . Multumesc pentru sfaturi si pareri .
                    Drumuri bune ... .
                    MB E220 W211

                    Comment


                    • #11
                      Salutare. Bateria mica e 180 de lei si o schimbi in 10 minute. Cauta postul
                      meu si gasesti detalii

                      Luxian: Cred cã te referi la ãsta: http://www.clubmercedes.ro/bord-rosu...tml#post233867
                      Last edited by Luxian; 08-30-2012, 19:45 PM. Reason: Adãugat link
                      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                      Comment


                      • #12
                        Exact multumesc Luxian pentru ajutor. Eram pe telefon si e mai greu un multitasking copy paste pe mobile. Toate bune.
                        Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                        Comment


                        • #13
                          Salut !

                          De ieri s-a aprins din nou spirala pe bord . Din pacate va trebui sa ajung iarasi la mecanici si la tester . Am crezut ca schimbarea bujiilor arse a rezolvat problema . Nu stiu ce sa mai cred ! Ce piesa sa mai schimb acum ? Daca ar fi releul bujjilor ar fi ok , dar....cine stiie !
                          Ce sa fac ? Un sfat va rog !!
                          MB E220 W211

                          Comment


                          • #14
                            Salut din nou !


                            Azi am fost la reprezentanta Restaco in Suceava si am pus masina la tester . M-au pus sa schimb bujiile si releul , mi-au instalat alt soft in calculatoare ,plus alte verificari , manopera , tva , ...si mi-au luat 1400 . Ziceau ca bujiile pe care le-am pus eu acum 2 saptamani nu sunt compatibile cu noul releu instalat iar daca nu le schimb acum ori bujiile ori releul se vor arde . Au garantat ca spirala nu se va mai aprinde pe bord . Urmatoarea piesa care va trebui schimbata ar fi sonda lambda , asta in viitorul apropiat ...asa au spus citind ei rezultatul diagnozei .In momentul asta nu o aveau in magazie pe stoc . La ei costa in jur de 1350 roni + manopera 150 .

                            Drumuri bune , salut !
                            MB E220 W211

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              Am si eu aceeasi problema de cateva zile, dar mi se intampla si sa pornesc masina sa nu imi apara...si pe cand cred ca am scapat la urmatoarea oprire/pornire imi reapare.
                              Pana la urma cum ai rezolvat?
                              Masina e la fel ca si a ta ...an capacitate si cai.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF