Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bord rosu cu baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Apropo ... unele baterii romanesti, adica rombat premier ... sunt la fel de bune ca unele varta, bosch... si la jumatate de pret ... vedeti ca si varta si bosch au inceput sa faca prin tot felul de locuri baterii ...
    2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

    Comment


    • #47
      Rog sa va dati cu parerea, releul si puntea de dioade Cargo sunt bune? Sambata la service mi-au zis preturile la releu Bosch, iar azi cand mau sunat miau zis ca vor pune Cargo. Ce ziceti?

      Comment


      • #48
        Da!Cargo este destul de ok. Raportul pret calitate chiar este foarte bun. Parerea mea este sa stai fara griji.
        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

        Comment


        • #49
          Originally posted by moskyno93 View Post
          Da!Cargo este destul de ok. Raportul pret calitate chiar este foarte bun. Parerea mea este sa stai fara griji.
          Mersi de sugestie, am crezut ca acei de la services deja imi baga ce au.

          Comment


          • #50
            Salutare, am si eu baterie afisata cu visit workshop la fiecare pornire si merg asa de un an, caci la reprezentanta din galati mi-au spus ca totul este in regula (alternatorul incarca si bateria este buna), si banuiesc ca in timp s-a schimbat alternatorul si computerul nu-l recunoaste!! Cred ca sunt gogosi, se poate verifica alternatorul. etc. Important ca masina merge, am uitat sa spun ca am w 210 e 220 din 2001.

            Comment


            • #51
              Am fost astazi la tester si mi-a dat eroare ceva cu Auxiliary Battery ca e defecta si necesita inlocuire...
              Este pe original la 138 Eur sau am gasit Varta cu exact aceleasi specificatii, dimensiuni, polaritatea cu + pe partea stanga si - pe dreapta si prinderea pentru cablaj cu surub"de 10" la pretul de 250 de lei. Ma gandesc sa procur Varta deoarece mi se pare mai de incredere decat Fiamm, sa nu mai vorbim ca este la jumatate de pret si garantie tot 2 ani.
              La presupunerea colegului Mercedes CDI, am verificat ce acumulator am, cel principal si am constatat ca este acumulatorul original, la care ii voi face o verificare la Service-ul Bosch sa ma asigur ca nu am probleme si cu acesta.
              Dimensiunile bateriei auxiliare sunt de : L=14,5 l=8,5 h=14,5 (+/- 3 mm din cauza masuratorilor cu acumulatorul instalat)
              Codurile acumulatorilor le gasiti in poze, precum si tensiunile...
              Attached Files
              Last edited by Dj Sky; 01-30-2012, 23:24 PM.

              Comment


              • #52
                Bravo Dj Sky. Eu sunt cel putin recunoscator pentru dimensiunile bateriei. Mi-a fost prea frig zilele astea ca sa ma bag pana acolo

                Legat de bateria mica VARTA pe care ai gasit-o avea toti indicii la fel? Inclusiv si pornirea la rece? Pe bateriile de pe masinile noastre acel indice este de 170 adica (12v, 12ah, 170A)
                Pe cand eu la VARTA am gasit baterii cu 12v 12ah 120A sau 12v, 12ah 190A si daca ai pus una din cele punctate de mine sa stii ca la Bucuresti este cu 100 de lei mai ieftina.

                Comment


                • #53
                  La nici un service Bosch nu cred ca pot verifica mai bine decit instalatia propie a masinii.

                  Adica IC si BCM de pe masina este cel mai bun tester de battery care se face in permanenta si care practic nu te costa nimic. Toata informatia cu privire la baterii o primesti in ceasurile din bord, asa ca daca tensiunea difera chiar si cu 1v esti atentionat cu alarma alb sau rosu dupa situatie.

                  Daca bateria mare din porbagaj este originala nu cred ca te-ar tine mai mult de 8 ani, dupa cum este si folosita. Daca este romanesca te tine maxim 1 an sau 2 din gresala. Celelalte Bosch sau Varta din magazin te tine maxim 5 ani. 100A/h
                  Originally posted by Dj Sky View Post
                  Am fost astazi la tester si mi-a dat eroare ceva cu Auxiliary Battery ca e defecta si necesita inlocuire...
                  Este pe original la 138 Eur sau am gasit Varta cu exact aceleasi specificatii, dimensiuni, polaritatea cu + pe partea stanga si - pe dreapta si prinderea pentru cablaj cu surub"de 10" la pretul de 250 de lei. Ma gandesc sa procur Varta deoarece mi se pare mai de incredere decat Fiamm, sa nu mai vorbim ca este la jumatate de pret si garantie tot 2 ani.
                  La presupunerea colegului Mercedes CDI, am verificat ce acumulator am, cel principal si am constatat ca este acumulatorul original, la care ii voi face o verificare la Service-ul Bosch sa ma asigur ca nu am probleme si cu acesta.
                  Dimensiunile bateriei auxiliare sunt de : L=14,5 l=8,5 h=14,5 (+/- 3 mm din cauza masuratorilor cu acumulatorul instalat)
                  Codurile acumulatorilor le gasiti in poze, precum si tensiunile...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    La nici un service Bosch nu cred ca pot verifica mai bine decit instalatia propie a masinii.

                    Adica IC si BCM de pe masina este cel mai bun tester de battery care se face in permanenta si care practic nu te costa nimic. Toata informatia cu privire la baterii o primesti in ceasurile din bord, asa ca daca tensiunea difera chiar si cu 1v esti atentionat cu alarma alb sau rosu dupa situatie.

                    100A/h
                    si cum se face
                    am w 211 -220

                    Comment


                    • #55
                      Pai nu trebuie sa faci nimic. Pur si simplu in momentul cind nu functioneaza ceva in parametrii, esti atentionat in bord.
                      Originally posted by petre69 View Post
                      si cum se face
                      am w 211 -220

                      Comment


                      • #56
                        Deci am schimbat releul si puntea de diode la Raiman Bosch:
                        releul - 270 ron
                        puntea - 150 ron
                        manopera - 180 ron

                        Total - 600 ron.
                        Releul si puntea sunt Cargo. Dupa ce am schimbat piesele mau sunat de la Tiriac Auto si miau propus releul si puntea in complect cu 383 ron originale mercedes. Acuma imi dau seama ca inainte de a schimba vrio piesa nu trebuie de ezitat de dat un sunet la mercedes services, nici nu stii cum ai norocul sa comanzi mai ieftin si original.
                        Acuma am doua intrebari:
                        1. Tiriac Auto este reprezentanta oficiala MB?
                        2. Dupa ce am schimbat puntea si alternatorul cand bag cheia in masina si o invirt pe prima pozitie imi arata in bord mesajul "No malfunction" (pana acuma nu mia aratat niciodata asa ceva de jumate de an de cand am masina). Asta ce o mai fi insemnand? Defapt banuiesc ca nu am erori in masina, dar la ce anume se refera?!

                        Comment


                        • #57
                          Am si eu o problema legata de baterie,daca masina sta cateva ore nu mai am curent in ea,daca ii dau curent porneste normal.Alternatorul incarca,dupa ce o pornesc i-mi da mesajul cu electrical cosumers switch of...ceva de genul care dispare dupa ceva timp de functionare a masinii,bateria are 2 ani si e varta cu specificatiile care erau si pe bateria originala.A patit careva ceva asemantor??Inainte sa opresc masina inchid toti consumatori radio lumini clima etc mai e ceva ce sa consume curent dupa ce opresc masina w211 2.2 cdi

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by ionut_haisan View Post
                            Inainte sa opresc masina inchid toti consumatori radio lumini clima etc mai e ceva ce sa consume curent dupa ce opresc masina w211 2.2 cdi
                            Ai alarma? Alarma tot consuma. Releul ai verificat, dar puntea de diode? Ai verificat daca acumulatorul se incarca?

                            Comment


                            • #59
                              In bord i-mi arata 14v la incarcat,nu are alarma nu stiu unde sunt diodele si releul

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by vladic View Post
                                Bravo Dj Sky. Eu sunt cel putin recunoscator pentru dimensiunile bateriei. Mi-a fost prea frig zilele astea ca sa ma bag pana acolo

                                Legat de bateria mica VARTA pe care ai gasit-o avea toti indicii la fel? Inclusiv si pornirea la rece? Pe bateriile de pe masinile noastre acel indice este de 170 adica (12v, 12ah, 170A)
                                Pe cand eu la VARTA am gasit baterii cu 12v 12ah 120A sau 12v, 12ah 190A si daca ai pus una din cele punctate de mine sa stii ca la Bucuresti este cu 100 de lei mai ieftina.
                                Legat de curentul la rece, sigur nu este de 120 A, si daca pui cu 190 de A este foarte mica diferenta si nu ar afecta cu nimic. Deocamdata am sistat schimbarea acumulatorului deoarece am dus masina la reprezentanta pentru retusul unui bandou de pe bara spate care mi-a fost atins in parcare.
                                Colac peste pupaza, de ieri dimineata de cand am fost la tester, nu mi-a mai aparut deloc bordul in rosu, probabil cum am si pornito mai des(luni la 8, la 9, la 18:30, la 21:30 si azi dimineata la 8). Cred ca cum a primit curent des s-am mai revigorat putin. Revin la schimbarea acumulatorului prima data cand mai apare eroarea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF