Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibrație volan W210. Schimbare fuzetã/butuc fațã.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibrație volan W210. Schimbare fuzetã/butuc fațã.

    De mai mult timp (1-2 ani), nu reușesc sã scap de vibrația din volan. Inițial am crezut cã sunt cauciucurile de vinã, apoi jantele strâmbe. Acum am îndreptat însã toate roțile (a doua oarã) și am și cauciucuri noi și tot la fel face deși le-am echilibrat.

    Vibrația se simte cel mai bine în zona 110 - 130km/h. Se simte și mai tare când frânez. Partea nasoalã e cã se accentueazã în timp (cred cã se uzeazã cauciucurile neuniform). Dacã dau jos roțile și le pun înapoi scade intensitatea, dar crește din nou în timp.

    Acum câteva sãptãmâni am fost cu discurile de frânã la strung și mi le-a planat (unul din ele avea o micã bãtaie). Inițial credeam cã de la ploaie (s-a decãlit și uzat neuniform), însã imediat cum am pus discurile sus, tot se mai simțea vibrația (deci nu era de la discuri).

    Când am fost sã-mi fac geometria tipul de acolo mi-a zis cã s-ar putea sã am o fuzetã strâmbã (dreapta), însã nu poate sã-mi zicã sigur decât dupã ce-mi schimb arcurile și merg din nou la geometrie.

    Dupã discuția cu tipul de acolo m-am gândit cã poate am butucul de pe drepta strâmb. Sunt curios dacã s-a mai întâmplat la cineva cu W210?

    Acum mã bate gândul sã-l schimb, însã nu știu cum e mai bine:
    - butuc nou (700+ lei) + demontat și montat pe fuzeta mea
    sau
    - fuzetã cu butuc second. Mai ușor de montat (nu mã încântã sã umblu pe la rulmenți).

    Eu înclin sã cumpãr second, pentru cã ies mai ieftin (sper) și e mai puținã bãtaie de cap la montat. Plus cã nu sunt nici așa sigur cã scap de vibrație...
    Attached Files
    9
    ...

  • #2
    Discurile de frana de cand le ai? Noi, ATE, nu te tenteaza?
    Fuzeta de unde sa se fi strambat daca n-a avut lovitura... Si daca era busita in ceva, era vizibil si in alte locuri.
    Rulmentul se aude, huruie la anumite viteze.
    Avantajul la second, desi, sincer, nu prea-s adeptul lucrurilor uzate, este ca il poti monta si proba, eventual returna/recupera banii. Insa asa poti vedea daca dispare vibratia.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Discurile pe fațã sunt ATE și au aproximativ 60k de km, în primãvarã am pus al doilea set de plãcuțe (tot ATE).

      Lovituri nu știu. Acum doi ani am luat o groapã nasoalã pe la 110km/h prin zona Caracal. Mi-am stâmbat ambele jante pe dreapta atunci (fațã și spate). Sau poate o fi de la vreo loviturã de la fostul proprietar (când am schimbat bucșele la brațele inferioare mecanicul mi-a zis cã brațul de pe dreapta pare mai nou).

      Dacã aș fi sigur cã e de la aia aș lua totul nou, îți dai seama. Dar nu-mi convine sã arunc o grãmadã de bani doar pe o bãnuialã....
      ...

      Comment


      • #4
        Pai si nu e mult 60k km pentru un set de discuri?
        Te-as primi cu bratele deschise in clubul celor care testeaza banuieli golind buzunarele
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Nu cred cã e mult. 80% din kilometrii sunt fãcuți pe autostradã sau la drumuri lungi. Nu prea merg prin oraș, și nici nu bruschez mașina la frânãre și nici accelerare. Din auzite, un set de discuri trebuie sã ducã vreo 3 seturi de plãcuțe. Ca și ideee cât de rãu uzez plãcuțele, primul set de plãcuțe ATE m-a dus 30.000km (mie mi se pare destul de mult pentru o mașinã de 1.6t goalã și cutie automatã).

          Dacã ar fi discurile nu ar vibra și la mers normal (când nu frânez), nu?
          Last edited by Luxian; 08-21-2012, 15:19 PM.
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Luxian View Post
            Nu cred cã e mult. 80% din kilometrii sunt fãcuți pe autostradã sau la drumuri lungi. Nu prea merg prin oraș, și nici nu bruschez mașina la frânãre și nici accelerare. Din auzite, un set de discuri trebuie sã ducã vreo 3 seturi de plãcuțe. Ca și ideee cât de rãu uzez plãcuțele, primul set de plãcuțe ATE m-a dus 30.000km (mie mi se pare destul de mult pentru o mașinã de 1.6t goalã și cutie automatã).

            Dacã ar fi discurile nu ar vibra și la mers normal (când nu frânez), nu?
            Salut Luxian,daca sunt discurile vibreaza numai in momentul franarii.Ar trebui sa fie foarte ovalizate discurile ca sa se simta la mers normal.

            Nu mai da quote unui mesaj imediat anterior (scrie si-n catastifu' casei).
            Last edited by cutaresku; 08-21-2012, 19:13 PM.

            Comment


            • #7
              Etrierul-ai verificat cumva.

              Comment


              • #8
                La caseta de directie te-ai gandit?
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Originally posted by papi View Post
                  Etrierul-ai verificat cumva.
                  Ce anume sã verific la el? A fost dat jos de douã ori anul ãsta de mecanici diferiți. Cred cã dacã era ceva evident îmi zicea vreunul. Plus cã nu ar explica vibrațiile în mers, nu?

                  Originally posted by Mr.M View Post
                  La caseta de directie te-ai gandit?
                  Ce anume ar putea fi dus la casetã cât sã-mi vibreze în mers.

                  PS: Vibreazã ca și cum a fi o jantã ușor strâmbã sau o roatã neechilibratã.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Salut .Cind dai jos roata desfa cele cinci suruburi si ridica de roata in sus jos nu are voie sa aiba nici un pic de joc .Jeanta trebuie sa se centreze perfect pe butuc .Daca sunt jentile originale e ok daca nu inseamna ca trebuie sa iei niste inele de centrare .Daca nu se centreaza perfect si aluneca putin fata de ax atunci normal ca apare vibratia .Asa se explica faptul ca cind demontezi roata si o pui la loc merge bine pentru ca probabil stringi suruburile uniform in cruce dupa care mai dai in gropi si aluneca geanta putin in spate .Iar cu vibratul la frinare sigur este discul de frina .Un amic a patit la fel tremura volanul la frinare .A schimbat discurile de frina .Duba ca. 3 luni iar tremura le-a dat jos si le-a dus la rectificat ,pus la loc tot tremura .S-a dus omul la noi in Cluj la un service (nu spun nume sa nu fac reclama ) unde au un stand de citeva zeci de mi de euro si iau rectificat discurile fara sa le demonteze de pe masina .De atunci ia disparut tremuratul in volan .Masina era un W Bora .La echilibrat este foarte important sa nu bata anvelopa s-au geanta cea ce la multe vulcanizari nu se verifica .Sa puna rotile din fata pe masina de echilibrat si sa pui orice liniar la banda de rulare chiar si un scaun doar sa fie la o distanta de ca.5 mm .Invirti de roata iar daca roata se apropie si se distanteaza de acea linie dreapta ce ai pus in fata ei mai mult de 2-3 mm e grav .Dupa acea muti liniarul in partea laterala a benzi de rulare si vezi sa nu fuleze roata.

                    Comment


                    • #11
                      La mine ii drept pe w211 tot pe partea dreapta in decurs de 3 luni tot o fost nou pe ea bucsi,brate pivoti nu stiu cate feluri de discuri placute rulment nou, rulment nou cu tot cu butuc nici cum nu i-am gasit defectul si inainte sa cumpar o fuzeta noua cu tot cu butuc la sfatul unui mecanic dintre blocuri am verificat si etrierul si surpriza de acolo era. Cat am inteles eu de la mecanic la franare placuta din interior mergea bine pe disc pe cand suportul acela pentru placuta de pe exterior nu se tragea cat trebuie pe disc si de aici vibratii, la revenire adica dupa ce luam piciorul de pe frana discul din interior ramanea cumva foarte aproape de disc si in unele momente freca pe el de aici alte vibratii dar totul la viteze peste 80, pana la urma am luat de proba cu 100 de lei un etrier din dezmembrari l-am montat si surpriza masina mergea brici fie 80 la ora fie 200.Si tot la fel ca la tine dupa vreo 2500 roni si plimbat de 10 ori pe la mecanici nici unul nu s-a gandit sa verifice sau ca ar fi problema de la etrier, eu de aia am intrebat poate la fel ii si la tine.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                        Jeanta trebuie sa se centreze perfect pe butuc. Daca sunt jentile originale e ok daca nu inseamna ca trebuie sa iei niste inele de centrare.
                        Jantele sunt cele originale. Nu cred cã și-au fãcut joc.

                        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                        Iar cu vibratul la frinare sigur este discul de frina .Un amic a patit la fel tremura volanul la frinare .A schimbat discurile de frina. Duba ca. 3 luni iar tremura le-a dat jos si le-a dus la rectificat, pus la loc tot tremura. S-a dus omul la noi in Cluj la un service (nu spun nume sa nu fac reclama) unde au un stand de citeva zeci de mi de euro si iau rectificat discurile fara sa le demonteze de pe masina. De atunci ia disparut tremuratul in volan.
                        Mașina de rectificat discuri direct pe mașinã face același lucru ca și strungul. Cel mai probabil la strung nu i le-au fãcut bine. Eu dupã ce le-am luat de la strung a fost relativ ok, doar cã dupã 5000km a crescut iar în intensitate vibrația.

                        În ziua când mi-am rectificat discurile mi-am pus și cauciucurile noi. Vibrația exista, deși foarte slabã ca intensitate. Singurul lucru neobișnuit e cã mașina frâna neuniform (în șuturi), când frânam foarte ușor sã mã opresc la semafor. La viteze mari, frânãri mai puternice nu se simțea nimic deosebit la frânare.

                        Între timp (cam 3000km) vibrația s-a amplificat. E posibil sã ca anvelopa sã se fi uzat neuniform din cauza frânei. Însã frâna este uniformã la viteze mici, însã vibreazã la viteze mari.

                        Eu bãnuiesc cã butucul este strâmb. Roata fuleazã în mers din cauza lui (vibrațiile din mers) și la fel și discul (partea cu frânarea neuniformã). Între timp anvelopa s-a uzat neuniform din cauza frânãrii (amplificat vibrațiile) și discul și-a fãcut uzurã dupã cum bate butucul (frânarea uniformã de dupã). Faptul cã acum îmi vibreazã la viteze mari și când pun frânã puternic e din cauzã cã etrierul nu se mai poate mișca/culisa așa liber cât sã compenseze bãtaia stânga-dreapta a discului, deoarece apãsã cu forțã mult mai mare pe suportul de plãcuțe.

                        Cam asta e teoria pe care mã bazez când zic cã vreau sã schimb fuzetã/butuc. Nu sunt 100% convins cã asta se întâmplã, însã nici altã idee care sã contrazicã sau sã susținã altã posibilã problemã nu vãd.

                        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                        La echilibrat este foarte important sa nu bata anvelopa sau geanta cea ce la multe vulcanizari nu se verifica .Sa puna rotile din fata pe masina de echilibrat si sa pui orice liniar la banda de rulare chiar si un scaun doar sa fie la o distanta de ca.5 mm .Invirti de roata iar daca roata se apropie si se distanteaza de acea linie dreapta ce ai pus in fata ei mai mult de 2-3 mm e grav .Dupa acea muti liniarul in partea laterala a benzi de rulare si vezi sa nu fuleze roata.
                        În iunie am fost jantele la îndreptat. Când le-am luat de acolo și am pus cauciucurile pe ele am verificat ceea ce zici tu. Nu e nevoie de liniar, fiecare stand de centrare are un braț care folosește la mãsurarea ET-ul cred. Eu pe ãla îl folosesc. Se trage de obicei pânã la buza jantei și vezi dacã îți bate sau îți fuleazã janta. Cauciucurile sunt noi, și nu cred cã se poate pune problema de defecțiune din fabricã.

                        Originally posted by papi View Post
                        Cat am inteles eu de la mecanic la franare placuta din interior mergea bine pe disc pe cand suportul acela pentru placuta de pe exterior nu se tragea cat trebuie pe disc si de aici vibratii, la revenire adica dupa ce luam piciorul de pe frana discul din interior ramanea cumva foarte aproape de disc si in unele momente freca pe el de aici alte vibratii dar totul la viteze peste 80, pana la urma am luat de proba cu 100 de lei un etrier din dezmembrari l-am montat si surpriza masina mergea brici fie 80 la ora fie 200.
                        Astã primãvarã, când am pus al doilea set de plãcuțe pe discurile astea, am fost la un service. Bãieții de acolo mi-au curãțat foarte bine etrierii și i-au uns cu ceva soluție specialã. Țin minte cã am fost puțin mirat, eu unul nu faceam chestia asta când am schimbat la mașinile mele în trecut. Cu alte cuvinte, nu cred cã e o problemã de culisare. Deși încã nu știu cum ar putea sã vibreze așa rãu un etrier blocat. Dacã e cum zici tu, vibrația ar trebui sã disparã la un timp dupã frânare și sã ai roata respectivã caldã (frecare).
                        Last edited by Luxian; 08-22-2012, 11:19 AM.
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Salut Luxian,
                          ti-ai rezolvat problema in final??
                          si eu am aceiasi problema, are un interval intre 90-120km/h unde vibreaza incet ca si cum ar fi rotile cu probleme, si la fel si la franare in intervalul asta de viteza trepideaza.
                          Problema mea este in plus si faptul ca volanul nu revine inapoi singur cand il intorc intr-o parte sau alta, deci trebuie sa depun acelasi efort sa-l intrept dupa abordarea unei curbe.
                          Legat de asta, am tot citit pe forum si exista o problema la caseta de directie care are exact simptomele mele, si anume ceva steering dumper ce nu mai mere. El poate crea si vibratia, si problema cu nerevenirea.
                          Sunt curios daca tu ti-ai rezolvat-o intre timp, so, da un semn.
                          P.S. Si eu sunt tot din Timisoara, poate ne vedem odata/
                          W210 - E200, year2000.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceeasi problema.poate ne ajuta Luxian si ne zice la ce strungar a dus discurile,eu sper sa fie de la discuri

                            Comment


                            • #15
                              vibratii franare

                              saut eu am aceeasi problema dupa aproximativ 2000 km incepe sa vibreze groaznic. am schimbat pana acum 5 seturi de discuri de frana noi si anume 1 textar 3 ate si 1 set originale 1 set rectificate cu toate cu toate s a intamplat la fel dupa 2000 km vibratii puternice la franre care au crescut progresiv pana au devenit insuportabile.
                              am mai schimbat fuzeta pe stanga si face la fel acum vreau sa o schimb si pe cea de pe partea dreapta.
                              de mentionat ca masina mea este mercedes w211 din 2007 e320 motor 3000 224 cp 4 matic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF