De mai mult timp (1-2 ani), nu reușesc sã scap de vibrația din volan. Inițial am crezut cã sunt cauciucurile de vinã, apoi jantele strâmbe. Acum am îndreptat însã toate roțile (a doua oarã) și am și cauciucuri noi și tot la fel face deși le-am echilibrat.
Vibrația se simte cel mai bine în zona 110 - 130km/h. Se simte și mai tare când frânez. Partea nasoalã e cã se accentueazã în timp (cred cã se uzeazã cauciucurile neuniform). Dacã dau jos roțile și le pun înapoi scade intensitatea, dar crește din nou în timp.
Acum câteva sãptãmâni am fost cu discurile de frânã la strung și mi le-a planat (unul din ele avea o micã bãtaie). Inițial credeam cã de la ploaie (s-a decãlit și uzat neuniform), însã imediat cum am pus discurile sus, tot se mai simțea vibrația (deci nu era de la discuri).
Când am fost sã-mi fac geometria tipul de acolo mi-a zis cã s-ar putea sã am o fuzetã strâmbã (dreapta), însã nu poate sã-mi zicã sigur decât dupã ce-mi schimb arcurile și merg din nou la geometrie.
Dupã discuția cu tipul de acolo m-am gândit cã poate am butucul de pe drepta strâmb. Sunt curios dacã s-a mai întâmplat la cineva cu W210?
Acum mã bate gândul sã-l schimb, însã nu știu cum e mai bine:
- butuc nou (700+ lei) + demontat și montat pe fuzeta mea
sau
- fuzetã cu butuc second. Mai ușor de montat (nu mã încântã sã umblu pe la rulmenți).
Eu înclin sã cumpãr second, pentru cã ies mai ieftin (sper) și e mai puținã bãtaie de cap la montat. Plus cã nu sunt nici așa sigur cã scap de vibrație...
Vibrația se simte cel mai bine în zona 110 - 130km/h. Se simte și mai tare când frânez. Partea nasoalã e cã se accentueazã în timp (cred cã se uzeazã cauciucurile neuniform). Dacã dau jos roțile și le pun înapoi scade intensitatea, dar crește din nou în timp.
Acum câteva sãptãmâni am fost cu discurile de frânã la strung și mi le-a planat (unul din ele avea o micã bãtaie). Inițial credeam cã de la ploaie (s-a decãlit și uzat neuniform), însã imediat cum am pus discurile sus, tot se mai simțea vibrația (deci nu era de la discuri).
Când am fost sã-mi fac geometria tipul de acolo mi-a zis cã s-ar putea sã am o fuzetã strâmbã (dreapta), însã nu poate sã-mi zicã sigur decât dupã ce-mi schimb arcurile și merg din nou la geometrie.
Dupã discuția cu tipul de acolo m-am gândit cã poate am butucul de pe drepta strâmb. Sunt curios dacã s-a mai întâmplat la cineva cu W210?
Acum mã bate gândul sã-l schimb, însã nu știu cum e mai bine:
- butuc nou (700+ lei) + demontat și montat pe fuzeta mea
sau
- fuzetã cu butuc second. Mai ușor de montat (nu mã încântã sã umblu pe la rulmenți).
Eu înclin sã cumpãr second, pentru cã ies mai ieftin (sper) și e mai puținã bãtaie de cap la montat. Plus cã nu sunt nici așa sigur cã scap de vibrație...
Comment