Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce poate fi? Problema w210 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pentru sorinvuta.

    Supapa de vaccum de la EGR e problema. Tocmai de asta, cand ai blocat furtunasul de vaccum de la EGR merge fara probleme. Poti sa il testezi simplu : porneste masina si tine degetul pe furtunasul de vaccum care trebuie sa mearga la EGR. Trebuie sa faca vaccum... daca nu face vaccum, trebuie sa vezi sa nu fie crepat furtunasul pe undeva, sau chiar s-ar putea sa nu fie imbinat corect undeva sau sa fie largit la imbinare si pe acolo sa scape vaccumul. Revino cu un feedback, daca ai rezolvat sau nu.
    Bafta!

    Comment


    • #32
      Am montat tot inapoi si merge ok acum momentan,maine fac un drum mai lung si vad ce si cum,mie in principiu atunci mi se plafoneaza dupa 100 200km parcursi,electrovalva respectiva face vacuum am verificat-o doar efectiv sa aiba EGR-ul arcul slabit sau ceva in genul si sa ramana un pic deschis si atunci ar fi iar un motiv de pierdere a presiunii...Spuneai de garniturile de la furtune admisie ai ceva cod pentru ele as fi interesat sa le schimb si pe alea.Merci de idee si revin vineri cu feedback-ul meu vis a vis de plafonare(sper sa fie pozitiv)

      Comment


      • #33
        Din pacate nu am nici un cod pentru acele garnituri pentru ca nu am avut probleme cu ele. Cand o sa vina primavara o sa ma duc la reprezentanta sa le achizitionez si o sa le schimb, ca intretinere. In mod normal nu costa decat ~ 70 de bani bucata la reprezentanta doar. La intercooler, pe lateralele acestuia exista inca 2 garnituri mari. Si acelea ar trebui schimbate...
        In legatura cu problema ta, probabil ca nu etansat corect acel traseu de vaccum. Trebuie prinse acele furtune cu niste coliere mici ca sa nu se miste deloc si e mare probabilitatea sa nu mai ai nici un fel de eroare. Bafta!

        Comment


        • #34
          Am facut un drum de 350km si nu am mai avut probleme cu plafonarea,sper sa fie bn totul de acum inainte,oricum cand o sa am timp o sa merg la Mercedes si o sa comand toate garniturile de la furtunele de admisie si intercooler,si demontez toata admisia dupa masina,spal intercoolerul schimb garniturile,si senzorii aia doi ala de presiune a aerului si cel de temperatura a aerului,montez tot la loc si sa vedem ce o sa iasa

          PS:Merci tuturor pentru ajutorul acordat
          Last edited by sorinvuta; 01-11-2013, 18:16 PM. Reason: completare

          Comment


          • #35
            Ne bucuram pentru succesul tau si de faptul ca ti-am pus fii de ajutor, care pana la urma e scopul forumului!
            Bafta multa si drumuri bune in continuare!

            Comment


            • #36
              Inainte de a da banii pe senzori de temperatura si presiune, pune-i pe cei de la reprezentanta sa-ti faca un test de etanseitate a traseului turbo-admisie. E o scula speciala, iti pun mai tarziu o poza. La reprezentanta MB frecventata, eu i-am pus s-o scoata de la naftalina, nici nu stiau c-o au. M-am dus cu procedura printata din WIS.
              Eu mi-am si improvizat propria scula, insa cea MB e reper.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #37
                Am vazut cum ai facut tu,e interesant asa intradevar la reprezentanta mi-ar putea spune mai multe dar se vede clar in cazul meu ca garniturile sunt imbatranite ciupite....slabite in fine ca si fapt divers sper sa se rezove cat de cat si sa fie ok masina pana de paste cand vin acasa caci aici la Mercedes e 100euro fara TVA manopera si nu stiu cate ore le-ar trebui lor sa verifice traseul admisie.Pana una alta o sa schimb toate garniturile dupa acolo si apo fac testul tau cu compresorul bag aer sa vad daca tine presiunea sau nu.

                Inca o data merci mult

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF