Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A devenit puturoasa....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A devenit puturoasa....

    Salut

    Am un W211 din 2004, 220CDI, 150CP, cutie automata.
    Am plecat in dimineata asta la drum si am constatat urmatoarea problema.
    Cand am dat de un drum in panta a inceput sa nu se mai accelereze. Calc pedala pana in fund si nu reactioneaza in nici un fel. nici nu mai trece de 2000 de ture. Daca o opresc, inclusiv cheie scoasa din contact, si imediat o pornesc din nou o pot tura pana in 5000 de ture. Plec la drum si dupa cativa km, vad ca iar nu mai are putere si nu mai trece de 2000 ture. Trag pe dreapta, pun maneta pe "P" si turez. Nu merge mai mult de 3000 de ture. Am incercat sa o conduc si cu cutia tiptronic dar nici asa nu functioneaza ca inainte. Merge mai turata dar e puturoasa rau.
    Trebuie sa merg cu ea la "service C" in 800 Km.
    Poate datorita acestui fapt? Am inteles ca la acest service se schimba toate filtrele. POate sa fie din filtru de motorina, etc... ?

    Astept cu disperare parerile/sugestiile voastre !
    SorinocoMan

  • #2
    Am avut si eu aceeasi chestie cu un e220 cdi dar w210 si era din cauza debitmetrului de aer! Exact aceleasi simptome!

    Comment


    • #3
      Asa cum a spus si colegul m1hai poate fi debitmetrul de aer, dar poate fi turbo-ul. Cel mai bine e sa mergi la o diagnoza, pt. exactitate.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        O lista cu posibilele defectiuni la cele reclamate de tine...o diagnoza electronica este mai mult decit necesara pentru elucidarea rapida si exacta a problemei....Succes

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am avut si eu la passat si la bmw si in ambele cazuri a fost debitmetrul de aer..Si ziceai ca se tureaza numa in 3000 de ture cand esti pe pozitia 'P', aia cred ca ii normal, asa face si la mine, scrie si in carte ca pe loc nu se tureaza maxim.
          W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
          E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
          YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
          GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

          Asphalt F*ck*r

          Comment


          • #6
            Mersi tuturor de raspunsuri.
            Acum s-a aprins si lampa galbena de avertizare motor.

            Ce inseamna debimetrul de aer in timp si bani (piese + manopera)? Sper sa fie asta ca turbo imi suna mai scump....
            Attached Files
            SorinocoMan

            Comment


            • #7
              Originally posted by asfalttango View Post
              O lista cu posibilele defectiuni la cele reclamate de tine...o diagnoza electronica este mai mult decit necesara pentru elucidarea rapida si exacta a problemei....Succes
              Mersi.
              Ce soft e asta? si ce poti face cu el ?
              Last edited by doktor4carz; 06-01-2008, 23:08 PM.
              SorinocoMan

              Comment


              • #8
                Pot sa iti spun la bmw seria 3 m-a costat 10 milioane debitmetrul de aer.Se schimba in 5 minute,poti sa il schimbi singur.
                W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                Asphalt F*ck*r

                Comment


                • #9
                  Este un soft de ajutor in diagnoza AUTODATA 2007
                  Last edited by doktor4carz; 06-01-2008, 23:09 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Debitmetrul de aer 350 ron

                    Comment


                    • #11
                      Du-te la reprezentanta cel mai bine du-te la reprezentanta ca eu am avut acceiasi simptoma dar am schimbat injectoarele, si etc.Oricum un prieten care avea acceiasi simptoma a schimbat turbina, asa ca dute pe tester dar sa fie unu bun.

                      P.S :Acum o luna cand ma duceam spre Ct pe autostrada, mi s-a aprins motorasul galben si numai tragea, iar dupa ce o porneam isi revenea, asa a facut de 3 ori pe toata durata drumului pana la Ct.Dar la mine s-a dovedit a fi de la motorina, ca am bagat alta + aditiv si a mers super bine pe urma
                      Last edited by doktor4carz; 06-01-2008, 23:10 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by al3x82 View Post
                        Du-te la reprezentanta cel mai bine du-te la reprezentanta ca eu am avut acceiasi simptoma dar am schimbat injectoarele, si etc.Oricum un prieten care avea acceiasi simptoma a schimbat turbina, asa ca dute pe tester dar sa fie unu bun.

                        P.S :Acum o luna cand ma duceam spre Ct pe autostrada, mi s-a aprins motorasul galben si numai tragea, iar dupa ce o porneam isi revenea, asa a facut de 3 ori pe toata durata drumului pana la Ct.Dar la mine s-a dovedit a fi de la motorina, ca am bagat alta + aditiv si a mers super bine pe urma
                        adevarul ca s-a intamplat exact dupa ce am alimentat de la OMV 50 de litri.
                        Era pe terminate motorina. imi arata ca mai am de parcurs 50 km... Poate e proasta mototrina sau a tras ceva mizerie. o sa incerc cu un aditiv in prima faza. Ca oricum cea mai apropiata reprezentanta e la 50 km. (Sibiu) Sper sa nu am probleme pana acolo sa explodeze ceva in ea....

                        Am vazut si discutii despre turbina sau turbo. Nu stiu de ce am un sentiment ca asta e scumpa rau. Stie cineva aprox.
                        Sa incep sa fac rugaciuni....

                        thx
                        SorinocoMan

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorinoco View Post
                          Am vazut si discutii despre turbina sau turbo. Nu stiu de ce am un sentiment ca asta e scumpa rau. Stie cineva aprox.
                          Sa incep sa fac rugaciuni....

                          thx
                          Zice ca-i noua, si ca la ei, la "TourCar" costa doar 449 euro cu tot cu TVA..., de asemenea mai specifica si ca pretul de catalog este de 1331 euro + TVA. http://cgi.ebay.de/TURBOLADER-MERCED...742.m153.l1262
                          Last edited by orca; 06-04-2008, 18:24 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Eu am patit-o de curind si a fost debitmetru de aer pe care mi-a fost schimbat pe loc la tester si m-a costat 450 ron. Acum totul e ok.
                            .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by need4speed View Post
                              Eu am patit-o de curind si a fost debitmetru de aer pe care mi-a fost schimbat pe loc la tester si m-a costat 450 ron. Acum totul e ok.
                              .
                              Salut

                              Am fost la reprezentanta MB din Sibiu.
                              Trebuia sa merg pentru revizia C si cu aceasta ocazie sa vada ce si cum cu simptomele astea.
                              S-a dovedit a fi un furtun fisurat. Am inteles ca e destul de des la aceste modele. Pe langa acest furtun mai e si filtru de particule infundat. O sa incerce joia asta sa-l regenereze, dupa ce schimba furtunul. Sper sa se obtina ceva rezultate bune. Altfel voi fi nevoit sa-mi comand unul si e pe la 1000 Euro... Daca e asa o sa stau pe tusa ca nu mai am resurse... .
                              Oricum la prima impresie, oamenii de la Sibiu mi se par super faini.
                              Va tin la curent cu ce se mai intampla.
                              SorinocoMan

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF