Salut
Am un W211 din 2004, 220CDI, 150CP, cutie automata.
Am plecat in dimineata asta la drum si am constatat urmatoarea problema.
Cand am dat de un drum in panta a inceput sa nu se mai accelereze. Calc pedala pana in fund si nu reactioneaza in nici un fel. nici nu mai trece de 2000 de ture. Daca o opresc, inclusiv cheie scoasa din contact, si imediat o pornesc din nou o pot tura pana in 5000 de ture. Plec la drum si dupa cativa km, vad ca iar nu mai are putere si nu mai trece de 2000 ture. Trag pe dreapta, pun maneta pe "P" si turez. Nu merge mai mult de 3000 de ture. Am incercat sa o conduc si cu cutia tiptronic dar nici asa nu functioneaza ca inainte. Merge mai turata dar e puturoasa rau.
Trebuie sa merg cu ea la "service C" in 800 Km.
Poate datorita acestui fapt? Am inteles ca la acest service se schimba toate filtrele. POate sa fie din filtru de motorina, etc... ?
Astept cu disperare parerile/sugestiile voastre !
Am un W211 din 2004, 220CDI, 150CP, cutie automata.
Am plecat in dimineata asta la drum si am constatat urmatoarea problema.
Cand am dat de un drum in panta a inceput sa nu se mai accelereze. Calc pedala pana in fund si nu reactioneaza in nici un fel. nici nu mai trece de 2000 de ture. Daca o opresc, inclusiv cheie scoasa din contact, si imediat o pornesc din nou o pot tura pana in 5000 de ture. Plec la drum si dupa cativa km, vad ca iar nu mai are putere si nu mai trece de 2000 ture. Trag pe dreapta, pun maneta pe "P" si turez. Nu merge mai mult de 3000 de ture. Am incercat sa o conduc si cu cutia tiptronic dar nici asa nu functioneaza ca inainte. Merge mai turata dar e puturoasa rau.
Trebuie sa merg cu ea la "service C" in 800 Km.
Poate datorita acestui fapt? Am inteles ca la acest service se schimba toate filtrele. POate sa fie din filtru de motorina, etc... ?
Astept cu disperare parerile/sugestiile voastre !
Comment