Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilator Aer W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilator Aer W210

    De cand a dat caldura am observat ca aerul dat de masina are un debit destul de mic, chiar daca e la treapta 5 de viteza.
    Este vreo problema comuna la vreuna dintre componentele care vin pe w210?
    Astazi am urcat la altcineva si mergea destul de ok. Precizez ca nivelul de freon e ok la mine , baga aer rece doar ca nu prea tare.
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Sunt cateva probleme.
    1. Robinetii sa nu inchida bine si-ti baga si aer cald
    2. Calitatea si cantitatea freonului in instalatie sa fie slaba
    3. Nici-o data nu se da ventilatorul la maxim, se merge cu el la maxim 3, asa se simte ca baga aer rece
    4. Este posibil sa ai compresorul uzat si nu mai formeaza presiunea corespunzatoare. Fa o verificare a compresorului si neaparat un schimb de ulei in compresor, apoi aparatul de incarcare cu freon i-ti spune ce presiune face compresorul dar numai cand dai drumul la aer si aparatul este conectat la instalatie.
    5. Uscatorul de aer este piesa consumabila si deasemenea trebuie si ea schimbata la 2-3 ani, efectiv este un filtru.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Am specificat mai sus raspunsurile la ce ai spus tu.

      Aer rece este , cantitatea de aer e mica. La 5 baga putere ca la 2, maxim 3.
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        Nu stiu daca asta iti va rezolva problema. Pentru ca cu asta banuiesc ca ai inceput... nu? Daca nu atunci fa urmatoarele:
        Scoate filtrul de polen de acolo unde este montat, inchide-i capacul la loc si da drumul la ventilator. pe AC sau fara. Daca vei obtine rezultatul pe care-l cauti, fugi de iti ia un fitru de polen nou si ai grija sa-l inlocuiesti cand iti va scadea iar debitul de aer bagat de ventilator in habitaclu.

        Sper sa te ajute.

        La 202 acest filtru este in habitaclu undeva sub torpedoul masinii. Chiar deasupra picioarele pasagerului din dreapta. La 210 nu ma pricep, dar se poate intampla sa se afle tocmai acolo.

        filtru polen i se mai spune filrtu AC si i se mai spune filtru de habitaclu. (ca sa stii la ce ma refer)
        Last edited by vladic; 06-25-2012, 11:29 AM.

        Comment


        • #5
          Ai clima cu afisaj sau cu rotite?
          Poate te ajuta si experienta mea: http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...ighlight=godot
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by thekoket View Post
            De cand a dat caldura am observat ca aerul dat de masina are un debit destul de mic, chiar daca e la treapta 5 de viteza.
            Este vreo problema comuna la vreuna dintre componentele care vin pe w210?
            Astazi am urcat la altcineva si mergea destul de ok. Precizez ca nivelul de freon e ok la mine , baga aer rece doar ca nu prea tare.
            Salut!
            Treci pe la mine sa iti inlocuiesc blocul cu rezistente pentru treptele de viteza ale ventilatorului de AC.
            Este o problema care nu se poate diagnostica, dar am mai schimbat si a mers.
            In unele cazuri mai face probleme direct de la butonul pe care il rotesti pentru a schimba treapta de viteza, dar nu cred ca e cazul si la tine...

            Comment


            • #7
              Sau filtrul de polen imbacsit...

              Comment


              • #8
                Si eu patesc chestia exact la fel, am dus-o sa i faca refill la instalatie, au facut au zis ca i bine, baga rece da nu are debit destul. E250D din 96, cu rotile clasice. Eu nu reusesc sa gasesc filtru ala de polen, aia de la service au zis ca nu are !!! Acuma caut pe cineva sa se priceapa bine la clime, daca nu oi duce-o la reprezentanta.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #9
                  Ar trebui sa fie in partea dreapta a masinii,sub bord langa ventilatorul din habitaclu.

                  Comment


                  • #10
                    ÃŽntreabă la magazin de filtru de aer, ar trebui să-ți poată da după tipul mașini și în funcție de ce ai (climă automată sau normală - cu rotițe). ÃŽn cutia filtrului găsești de obicei instrucțiuni foarte exacte despre poziția filtrului și cum se schimbă (multe au poze chiar, nu schițe).

                    La mine, la w210 din 2001, cu climă manuală, filtrul se găsește sub torpedo. Trebuie desfăcut plasticul acela cu găuri (2 șuruburi) - s-ar putea să trebuiască să dai jos și plasticul de la gaura de ventilare de la picioarele pasegerului ca să poți scoate cum trebuie. Apoi sub el se poate vedea filtrul, poziționat mult înspre fața mașini, prins cu două cleme albe glisante și un capac negru.

                    Dacă nu bagă destul de mult aer la trepte superioare, ori e de la motoraș sau blocul de rezistențe (cum a scris Cristian C. mai sus), ori rotița de setare a vitezei (potențiometru). Dacă e dusă rotița ar trebuie să aveți fluctuații când mișcați ușor de ea.
                    Last edited by Luxian; 06-27-2012, 21:18 PM.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai clima automata mai este un filtru sub capota, in partea din stanga a motorului langa stergator, sub acele plasticuri.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, daca ai clima automata problema e regulatorul, trebuie schimbat, e montat direct pe motoras, se gaseste pe partea pasagerului sub torpedou dupa filtre..., sunt cateva suruburi de demontat, am avut si eu problema asta...mergea la 2 chiar daca pe ecran viteza era la 4-5..., e simplu de schimbat numai ca costa vre-o 60€.

                        Exista un meniu secret la clima automata pt diagnoza, nu trebuie neaparat dusa masina la tester.

                        Bafta...

                        Comment


                        • #13
                          Ai cumva idee care sunt turatiile aerotermei in functie de trepte si care e codul lor in autodiagnoza climei automate?

                          Sent from my ST18i using Tapatalk

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Singurul lucru care-l poti vedea in diagnoza climei auto este tensiunea aplicata regulatorului in functie de viteza dorita, asta iti arata ca centralina trimite comanda.

                            In caz ca unii nu stiu, meniul secret se scceseaza astfel:

                            Se apasa cu motorul si clima pornita tasta "REST" cateva secunde, si se navigheaza in meniu cu ajutorul tastelor "AUTO", auto stranga +, auto dreapta -, in stanga valorile afisate vor coincide cu nr senzorului iar in dreapta va fii afisata valoarea acestuia, pt a iesi se apasa iarasi rest.

                            01-temperatura interna
                            02-temperatura externa (live, cea de pe bord uneori ramane blocata cateva minute)
                            03-temperatura stanga
                            04-temperatura dreapta
                            05-temperatura sonda evaporator (valoare normala aproape de cea a senzorilor 03-04)
                            06-temperatura lichid racire motor
                            07-presiune gaz (freon)
                            09- nu stiu
                            10-volt aeroterma (creste sau scade apasand - + viteza ventilator)
                            11-volt senzor smog
                            12-volt senzor iradiere solara
                            20- curent mA ventilator aux
                            21- rpm
                            22- km/h
                            23- %volt baterie pin 58D (100 cu luminile aprinse, 0 cu luminile stinse)
                            24- volt baterie
                            40- versiune soft
                            41- versiune hardware
                            42- codificare variabila P1
                            43- codificare variabila P2

                            Daca la parametrul 10 ai de ex 3,1 si apasant + valoare se modifica dar suflul de aier nu creste, cu siguranta problema e regulatorul.

                            Comment


                            • #15
                              Mersi mult, e o treaba utila, eu nu am probleme dar eram curios, am avut un W210 fara clima si cu regulatorul bulit.

                              Sent from my ST18i using Tapatalk

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF