Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme W210 E200 1999 136 CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W210 E200 1999 136 CP

    Salut,
    Am o problema cu masina in sensul ca motorul nu se tureaza peste 4000rpm(asta nefiind in sarcina).La 4000rpm ceva se intampla si ramane blocat acolo(ori se taie injectia ceea ce nu cred, ori nu mai primeste benzina).In mers intrerupe aleator ca si cum nu ar avea benzina...sunt perioade cand merg si 20 km fara sa intrerupa. Cand am cumparat masina adica prin decembrie am observat ca intrerupea la 4000 de rpm dupa care revenea imediat si accelera nefiind probleme. Intre timp am pus si un tester care nu a aratat nici o eroare. De ieri imi face problemele din primele fraze.
    Va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu cateva idei.

    Multumesc.

  • #2
    Salut!
    Verifica debitmetrul de aer iar daca masina are mai mult de 160 000 km ia in calcul sonda lambda(recomandat a fi schimbata la 160 000km). Testul fa-l cu STAR. In ce sens intrerupe ? Nu mai primesti raspuns din partea acceleratiei? Aceeasi plafonare am simtit-o si eu la w168 si s-a dovedit fi sonda.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Pentru ca userul gmihai24, mandru purtator al valorilor romanesti pe taramuri cu coride, sa "nu-si strice dioptriile" (exprimarea ii apartine), vizibil deranjat de corecturile anterior aplicate membrilor sai de breasla, de pe aceleasi meleaguri care l-au consacrat pe Salvador Dali, am sters off topicul.
      Reverente colegilor LaurLaur, Grigorean si ediskan pentru intelegere.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        @criscris_85
        Debitmetrul il poti verifica foarte simplu facand o tura cu mufa scoasa. Daca se simte o imbunatatire in mers atunci ar trebui sa il schimbi. Se mai pot curata debitmetrele, cu ceva spray-uri speciale sau cu alcool izopropilic. ATENTIE! Sub nici o forma a nu se atinge. Aplici jetul spray-ului de la 15 cm direct pe debitmetru si apoi lasi sa se usuce.
        Sonda nu se poate curata, dar nu-i asa scumpa... aprox 300 ron varianta Bosch.
        Bafta multa!
        Last edited by LauLaur; 06-25-2012, 07:46 AM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am scos mufa la debitmetru si face la fel.
          Azi am pus masina pe tester si nu are nici o eroare....tipul care a pus testerul mi-a zis ca ar fi din sistemul de alimentare cu combustibil....mai precis combustibilul....desi eu avusesem plinul....am mers cam 60% din rezervor cu benzina de la ultima alimentare, dupa care au inceput problemele. Totusi am mers la rompetrol...am pus benzina si un aditiv pentru curatat injectoare si toate cele....Dura Lube destul de scumpicel....am bagat vreo 30L de benzina peste cea deja existenta dar NIMIC....s-ar putea sa fie pompa de benzina....ce am observat in ultimele zie e si ca masina s-a oprit de cateva ori la relanti.

          Daca mai aveti idei sunt binevenite....
          Last edited by criscris_85; 06-26-2012, 17:17 PM.

          Comment


          • #6
            Vorbim de STAR DIAG sau scule universale?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Eu sunt de parere sa faci testul in alta parte si neaparat cu o interfata dedicata, STAR DIAG. E foarte interesant cum ECU nu a memorat nici o eroare atunci cand ai mers cu mufa debitmetrului scoasa. Asta ma duce cu gandul ca cel cu testerul nu e prea priceput sau "scula" nu-i de nasul Mercedesului.
              E adevarat, probleme pot aparea si din cauza pompei de benzina si a filtrului, probleme ce de multe ori nu se vad la test.
              Poti face si o curatare a clapetei de acceleratie, mai ales daca ai un relanti fluctuant( si daca nu rezolvi nimic prin curatarea clapetei, rau nu-i poti face... ba chiar un bine )
              Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Am gresit eu cand am spus ca nu a vazut nici o eroare....intr-adevar a vazut eroarea de la debitmetru....acum nu stiu ce diagnoza a folosit...in fine maine o sa merg la reprezentanta dar e scump ca dracu ...180 ron pt. diagnoza....asta e...macar de ar rezolva ceva...o sa revin cu detalii....eu cred totusi ca e din pompa de benzina care nu face fata la turatii foarte mari ....acum ce o fi sper sa rezolve maine cei de la reprezentanta...alta solutie cel putin in Craiova nu am.

                Comment


                • #9
                  Asteptam rezultatul testului de la reprezentanta. Cel putin esti sigur ca scanarea s-a facut corespunzator. De multe ori cei de la reprezentante isi dau cu presupusul. Eu am patit-o, fapt care mi-a ridicat un mare semn de intrebare asupra profesionalismului lor.
                  Dar avand scule dedicate testul iese ok .
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Hmmm...99% debimetrul, am avut aceeasi problema saptamana trecuta.... Pe loc masina nu se tureaza peste 4000, intra in safemode si plafoneaza, asa ca TESTELE numai in miscare, acelasi lucru se intampla si daca nu ai o aprindere corecta, verifica si bujiile+cabluri. Oricum parerea mea e ca vinovat e debimetrul, ar trebui sa vezi diferente fara el si cu el conectat, faptul ca nu vezi diferente inseamna ca el nu lucreaza. Daca el e buba iti recomand sa-ti iei original, bosh sau pierburg

                    Comment


                    • #11
                      Salut, sunt posesor al unui model MB exact ca al tau, cu mentiunea ca eu am montat si instalatie secventiala GPL .
                      Toate problemele descrise de tine le-am avut si eu .
                      Evident din ce am mentionat mai sus iti poti da seama ca pompa de benzina si filtrul nu este cauza intrucat si pe gaz imi facea la fel (instalatia avant propriul filtru) .
                      Am demontat debitmetru', am mers fara, aceeleasi probleme, am scos senzorul , l-am curatat cu spray special l-am montat la loc (am testat pana si termistorul de pe senzor-era bun) , clar nu era asta problema .
                      Am schimbat fisele si bujiile pe "Tesla" si "Bosch" si-a revenit masina (erau capsate rau de tot alea vechi)
                      Acum ce as putea totusi sa iti recomand este sa verifici sonda lambda, astea au o tendinta sa se duca, mai ales la vechimea masinilor noastre (asta fiind si responsabila pt. fluctuatii de turatie la relanti si gatuieli in mers) si de asemenea, cum am spus mai sus , ia si verifica bujiile si fisele .
                      Te-am salutat, sa nu ne lasi in intuneric cand ii dai de cap !

                      .... a da ! si daca este totusi debitmetru, desi nu cred , sfatul meu este sa nu arunci banii pe un debitmetru complet carcasa plus senzor, achizitionezi doar senzorul de una din marcile mentionate de "catalynv" , carcasa e in regula nu ai de ce sa o arunci... estimativ - debitmetru complet = 900 + Ron ; senzor = 400 Ron , arunci bani pe carcasa de plastic degeaba , intereseaza-te !
                      Last edited by HUSTON; 07-17-2012, 00:46 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Verifica sonda lambda,debitmetru,fisele si bujiile.Asteptam vesti de la tine cu rezolvarea problemei!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,
                          In primul rand multumesc mult pentru raspunsuri....am rezolvat problema masinii....problema fiind "debitmetrul". off....pana i-am dat de cap....Am cumparat prima data unul nou pierburg....l-am montat pe masina....facea mai rau....am fost la tester crezand ca trebuiesc sterse erorile celui vechi....le-am sters si nimic....masina se comporta groaznic....din cate am inteles eu acest debitmetru are 2 senzori in el....unul de debit dupa cum ii spune si numele....si unul care citeste temperatura aerului care intra in motor.....la cel vechi al meu se pare ca era stricat doar cel de temp. in schimb la cel nou ambii senzori erau defecti....sau cel putin asa spunea testerul. Am luat dupa un debitmetru TOPRAN....nemtesc....nu stiu cat de bun o fi...cert esta ca merge masina perfect cu asta....eu am mai folosit firma asta TOPRAN si la niste senzori la un golf 2 gti si nu m-a dezamagit.

                          Multumesc inca o data de raspunsuri.

                          Comment


                          • #14
                            Cat ai dat pe debitmetru?

                            Comment


                            • #15
                              Debitmetrul a fost cu tot cu tubul rotund si a venit la pretul de 320 ron "TOPRAN", "Pierburg" parca era 410 fara tub. Daca vrei sa il schimbi trebuie neaparat sa schimbi si filtrul de aer....eu am luat MANN la 80 ron. Printre altele eu am mai curatat si injectoarele cu ultrasunete....120 ron, pentru ca la tester ar fi aparut o problema la injectorul 4....in sensul ca avea ceva fluctuatii....si Marian....."super super baiat"....mi-a recomandat sa le curat. Sa nu credeti ca era din injectoare curatarea am facut-o dupa ce am luat debitmetrul. Am mai schimbat si bujiile....asta inainte de debitmeru si nu s-a cunoscut nimic.....dar nu strica.
                              Last edited by criscris_85; 07-27-2012, 14:07 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF