Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic ca e debitmetru,dc nu scoate fum nu e nimic legat de turbina ,furtune,vacumuri.Dc o rez sa ne anunti si pe noi,bafta.

    Comment


    • #17
      Deci in urcare pana sa se plafoneze la apasarea kickdown ului scoate fum dar eu cred ca este normal insa dupa ce se plafoneaza nu mai trage si cu pedala apasata la maxim nu trece de 3000 dar nu scoate fum.

      Scrie frate cu litera mare la inceput de propozitie.La prima abatere iei o pauza.
      Last edited by mircea600sel; 06-20-2012, 23:34 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by pervert_4u View Post
        Deci in urcare pana sa se plafoneze la apasarea kickdown ului scoate fum dar eu cred ca este normal insa dupa ce se plafoneaza nu mai trage si cu pedala apasata la maxim nu trece de 3000 dar nu scoate fum.

        Scrie frate cu litera mare la inceput de propozitie.La prima abatere iei o pauza.
        Parerea mea este sa te duci la cineva cu un Star Diag,sa dai un ban si sa vezi exact ce este.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #19
          In fine.am mentionat ca am fost la mercedes la repr.in Valencia si nu mi-a gasit nicio eroare.va multumesc oricum!repede sariti la corectare!

          Comment


          • #20
            Originally posted by pervert_4u View Post
            In fine.am mentionat ca am fost la mercedes la repr.in Valencia si nu mi-a gasit nicio eroare.
            Dute si la altcineva.Un tester iti spune tot.Incearca sa iei legatura cu colegii CL600,Mercedes-cdi,popeye.Ei sunt maestri in de-ale diagnozei.


            Originally posted by pervert_4u View Post
            va multumesc oricum!repede sariti la corectare!
            Iarta-ne ca respectam regulamentul.

            Bafta!

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #21
              Daca eram in tara luam legatura cu ei!Bafta

              Comment


              • #22
                Originally posted by pervert_4u View Post
                Daca eram in tara luam legatura cu ei!Bafta
                Macar pe privat.Te pot ajuta cu siguranta ca asta fac ei toata ziua!

                Apropo,schimba orasul de la "Location".

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #23
                  Am scos mufa de la debitmetru si nu se tureaza mai mult de 3000 de ture si cand pun mufa se tureaza maxim.deci este dus debitmetrul?multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Salut si io stau in Spania(Valencia mai exact,si tu cred) si te sfatuiesc sa o duci la Mercedes.
                    Eu ma duc cu ia in Requena la un Talller Autorizado si tot timpul sa-u purtat excelent.
                    Am duso acum 3 saptamani pentru ca nici mie nu imi trecea de 3000 de RPM si iau facut diagnosticul si intro ora am facut-o.
                    Daca vrei iti dau numarul si suni.
                    Iti ia vreo 40 € pe ora, da vezi sa nu te duci la Mercedes Devesa in Quart de Poblet ca aia mi-au luat odata 80€ pe ora.
                    Numai bine.

                    Dificil cu su lengua rumana?
                    Last edited by cutaresku; 07-02-2012, 18:40 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by pervert_4u View Post
                      Am scos mufa de la debitmetru si nu se tureaza mai mult de 3000 de ture si cand pun mufa se tureaza maxim.deci este dus debitmetrul?multumesc
                      Era debitmetrul dus dacã îți mergea mai bine cu mufa scoasã. Mergi la un service/tester sã vezi ce erori ai.
                      ...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by adrynoemi View Post
                        Salut si io stau in Spania(Valencia mai exact,si tu cred) si te sfatuiesc sa o duci la Mercedes.
                        Eu ma duc cu ia in Requena la un Talller Autorizado si tot timpul sa-u purtat excelent.
                        Am duso acum 3 saptamani pentru ca nici mie nu imi trecea de 3000 de RPM si iau facut diagnosticul si intro ora am facut-o.
                        Daca vrei iti dau numarul si suni.
                        Iti ia vreo 40 € pe ora, da vezi sa nu te duci la Mercedes Devesa in Quart de Poblet ca aia mi-au luat odata 80€ pe ora.
                        Numai bine.
                        Buna seara.sigur ca vreau numarul si adresa.poate mergem impreuna.a ta ce a avut pana la urma.

                        Comment


                        • #27
                          Salut, si eu am avut aceeasi problema pana aseara, cand am schimbat debimetrul. Problema se prezenta in felul urmator, mici oscilatii la minim, si plafonari in accelerare la anumite turatii...plus ca peste 3000-3500 nu urca, o pacoste.... Am fost la reprezentanta si acolo mi-au spus ca am o bujie sau cablu dus....am schimbat si bujiile si cablurile singur (cabluri beru 85euro si bujii bosch 28 parca), si totusi masina cu aceleasi simtome..., am lasat balta reprezentanta si testele....si m-am informat pe net..., toti cu aceleasi simtome in 99% din cazuri era debimetrul..., l-am luat de la piese auto dupa ce am incercat in zadar sa-l curat, cu 120 euro pierburg (parca asa se chiama), mercedes monteaza pe masini marca asta si bosch, al meu era bosch(asta costa 360+tva) ...dar nici o problema, perfect compatibil....acum masina zboara, 186cv se simt altfel.

                          RECOMANDARE.... nu tura motorul pe loc....nu o sa treaca de 3500-4000rpm intra in protectie si plafoneaza...proba se face in mers...., debimetrul nu-l cumpara de concurenta...ori pierburg ori bosch.
                          Bafta si numai bine.

                          Tu, pretene, pe la scoala de Romania n-ai trecut?
                          Last edited by cutaresku; 06-23-2012, 13:31 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Sal.Intra pe oscaro.es si vezi ca un debimetru de aer (medidor de la masa de aire) pt masina ta este 80 de euro pierburg.Te mai costa vreo 7-8 euro daca platesti cu ramburs .Garantez pt ei pt ca eu de acolo am cumparat cam tot pt masini.((http://www.oscaro.es/medidor-de-la-m...-21303-2713-gt))

                            Sau poti sa ceri unu de proba la desguace ca sunt mai ieftine,in cazul in care gasesti vreunu.Bafta.
                            Last edited by gmihai24; 06-23-2012, 10:56 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic sa verifici toate cablurile care vin de la calculator si merg la injectoare!!!Asa am patit si eu nu mai imi tragea masina,nu se tura mai mult de 3000 de ture,imi era aprins martorul edc in bord,si tot asa m-am dus in stanga dreapta de la un mecanic la atul,si la Mercedes in Italia ca acolo ma aflam in mom respectiv,imi zicea ca injectorul 1 era defect,infine am pus injector nou de proba si nimic tot rau mergea masina!!Unii mecanici imi ziceau ba ca e debitmetru ba egr,ba o gramada de chestii,si pana am pus un tester star Mercedes care mi-a zis ca am intreruperi la cablajul care vine de la calculator si merge la injectoare!!!Am schimbat tot cablajul cu unul nou original Mercedes si nu mai am treaba,merge ok!!!Bafta

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by gmihai24 View Post
                                Sal.Intra pe oscaro.es si vezi ca un debimetru de aer (medidor de la masa de aire) pt masina ta este 80 de euro pierburg.Te mai costa vreo 7-8 euro daca platesti cu ramburs .Garantez pt ei pt ca eu de acolo am cumparat cam tot pt masini.((http://www.oscaro.es/medidor-de-la-m...-21303-2713-gt))

                                Sau poti sa ceri unu de proba la desguace ca sunt mai ieftine,in cazul in care gasesti vreunu.Bafta.
                                Si eu te incurajez sa cumperi de acolo,en mi-am mai luat cate o chestie si nu am avut nici o problema.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF