Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pentru @Valentinionut:

    Se poate schimba garnitura aia mare portocalie din turbina??? :O Adica se gaseste? Din cauza ei apare o cantitate asa de mare de ulei in admisie? Daca se poate schimba spune-mi unde o gasesc te rog...

    Comment


    • #62
      Originally posted by SirDeadline View Post
      Pentru @Valentinionut:

      Se poate schimba garnitura aia mare portocalie din turbina??? :O Adica se gaseste? Din cauza ei apare o cantitate asa de mare de ulei in admisie? Daca se poate schimba spune-mi unde o gasesc te rog...
      Te salut , normal ca se poate schimba , de gasit o gasesti fara probleme la orice reprezentanta MB , deasemenea o poti gasi si la magazinele de piese auto dar tot pe original va venii si va trebui sa astepti in jur de 3-5 zile. Pretul ei este cam piperat pentru o garnitura , in jur de 150 lei, dar avand in vedere la ce temperaturi trebuie sa reziste ......nu ai ce face. Daca ti se pare scump sa o schimbi la reprezentanta o poti schimba si tu, este foarte simplu:
      - cu o surubelnita slabesti sistemul acela de strangere a furtunului de aer in turbina (am un lapsus cu denumirea lui acum) , cu mare grija scoti furtunul si garnitura, dupa care o inlocuiesti si cu aceiasi grija pui furtunul la loc asigurandu-te ca este in pozitie dreapta si acopera in mod egal pe toate partile (deasupra, jos, stanga, dreapta) ptr ca altfel degeaba ai schimbat-o .
      Merita schimbarea garniturii pentru ca daca exista scurgeri este posibil sa intre ulei in motorasul ce actioneaza clapetele admisiei, sau mai rau poate defecta toata admisia.

      Comment


      • #63
        Mda... misto...de o vreme mi se parea si mie ca e cam mult ulei in admisie, desii mecanicii mi-au zis ca e normal (cu exceptia uleiului) si cat functioneaza corect turbina sa nu umblu la ea.. Acuma sincer mi se pare cam aiurea sa am asa de mult ulei...deci o sa schimb aceea garnitura mai mult ca sigur... Ar trebui curatata cumva turbina ca sa fie ceva de calitate?
        Multumesc!

        Comment


        • #64
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Mda... misto...de o vreme mi se parea si mie ca e cam mult ulei in admisie, desii mecanicii mi-au zis ca e normal (cu exceptia uleiului) si cat functioneaza corect turbina sa nu umblu la ea.. Acuma sincer mi se pare cam aiurea sa am asa de mult ulei...deci o sa schimb aceea garnitura mai mult ca sigur... Ar trebui curatata cumva turbina ca sa fie ceva de calitate?
          Multumesc!
          Ulei in intercooler si in galeria de admisie vom gasi la toate masinile care au un numar de kilometri.Daca turbosuflanta nu fluiera tare (semn ca ar agata paletii)daca baga presiune suficienta in admisie iar la evacuare nu aveti fum albastrui(semn de ulei ars) nu are rost sa va faceti griji. Pierderea de ulei din turbo se datoreaza mai multor piese din inima acesteia asa ca schimbarea garniturii respective nu cred ca ar avea vreun rezutat.In alta ordine de idei daca de la schimb la schimb (de ulei) nu necesita o cantitate prea mare pentru completat, putem considera uleiul care vine pe admisie ca fiind util in prelungirea vietii motorului.

          Comment


          • #65
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Mda... misto...de o vreme mi se parea si mie ca e cam mult ulei in admisie, desii mecanicii mi-au zis ca e normal (cu exceptia uleiului) si cat functioneaza corect turbina sa nu umblu la ea.. Acuma sincer mi se pare cam aiurea sa am asa de mult ulei...deci o sa schimb aceea garnitura mai mult ca sigur... Ar trebui curatata cumva turbina ca sa fie ceva de calitate?
            Multumesc!
            Nu ar trebui sa te ingrijorezi daca este ceva ulei in admisie si turbina, nu in cantitati uriase, ci daca vezi ulei in jurul turbinei, pe turbina, adica orice semn ca pe la acea garnitura scapa ulei din turbina. Este cunoscut faptul ca la unele modele de 211 acea garnitura se rascoace si trebuie schimbata regulat (2-3ani) , eu am schimbat o prima oara acu 2 ani la autoklass pipera, gratis, printr un program al MB impreuna cu alte mici piese ( un senzor si alte 2 garnituri) , anul acesta a trebuit sa o schimb din nou fiind vinovata de defectarea motorasului ce actioneaza clapetele admisiei. Totodata, daca gasesti ulei in jurul turbinei verifica daca furtunul de aer ce intra in turbina unde aceasta garnitura este intermediara, este montat corect/ drept
            Daca o inlocuiesti, nu interveni asupra turbinei, doar sterge o putin atat cat este posibil in interior cu o carpa care sa nu lase scame. Este bine sa previi decat sa ti faca probleme pe viitor.

            Comment


            • #66
              Un mod pentru a tine masina curata.

              Oil Catch tank!!

              Comment


              • #67
                S-a discutat subiectul oil tank, d-aia exista functia SEARCH.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #68
                  Am avut aceeasi problema si sunt tot de prin Spania..
                  Chestia la mine a fost la inceput ca am gasit ca sufla un injector (adica dupa ce motorul trecea de 30 de km facuti pe sosea sau cand iti taie turatia. Am deschis capota si am turnat apa la injectoare si am vazut ca sufla unul.

                  Am incercat sa retin doar partea coerenta din postul tau (si aia editata...). Poti completa, insa fii explicit.
                  Last edited by cutaresku; 07-25-2013, 06:13 AM.

                  Comment


                  • #69
                    Salut!

                    Citesc putin pe fuga ultimele posturi si ma intreb de ce va luati de acea garnitura in legatura cu ulei pe admisie...
                    Acea garnitura, se ocupa strict cu etansarea zonei atribuite - inceput admisie; acolo unde este pozitionata garnitura, impiedica doar aspiarea impuritatilor, (ex. praf odata cu aer aspirat) nicidecum scurgeri ulei sau alte probleme gen depuneri calamina in galeria de admisie.
                    Prezenta uleuilui in exces in admisie se datoreaza fie deteriorarii epuratorului fie uzurii turbosuflantei...

                    Cu respect,

                    Cristian C.

                    Comment


                    • #70
                      Mda ...atunci nu are rost schimbata?? Nu e ulei pe turbina, doar putin ulei pe la garniturile de la tubulatura de admisie. Acele garnituri trebuie sa le schimb cat de curand... Multumesc pentru sfaturi!

                      Comment


                      • #71
                        nu trage

                        salut.am un w211 e220 si am o problema foarte ciudata,mi-a aparut martorul cu motorul in bord si nu se mai tureaza dupa 3000.am mers asa vreo luna cu masina,pana ieri cand am obs ca daca o pornesc si nu o las sub 1500ture masina trage si se tureaza normal..oare ce sa fie?multumesc

                        Posteaza, te rog, conform regulilor casei!
                        Last edited by cutaresku; 10-16-2013, 07:42 AM.

                        Comment


                        • #72
                          brian, o diagnoza e sfanta!
                          Mail : emi@koket.org
                          Tel : 0757 233 231
                          Reparatii electrice auto Iasi
                          Electrical Center Iasi

                          Comment


                          • #73
                            problema ca masina nu e in tara acum...si la test mi-a dat mai multe erori..unul si pe la senzorul ala de la filtru..

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by brian View Post
                              problema ca masina nu e in tara acum...si la test mi-a dat mai multe erori..unul si pe la senzorul ala de la filtru..
                              Citeste regulile de postare, sa fie ultimul post scris asa.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • #75
                                pai ce am facut rau?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF