Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nevoie de pareri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nevoie de pareri

    Buna ziua,
    De putin timp, cand sunt oprit la un semafor motorul are un ralentiu neregulat. Dupa cateva cautari, cred ca este regulatorul de presiune, dar nu il face tot timpul ceea ce imi ingreuneaza cautarile. A avut cineva dintre voi vreodata aceasta problema, in caz afirmativ care a fost problema.
    Scuzati erorile de traducere.
    Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

  • #2
    Caderea de ralantii e mare adica se subtureaza tare sau e ceva usor aproape insesizabil?pentru ca am si eu un w210 2.2 cdi si de cateva zile parca se cam subtureaza cand stau la semafor

    Comment


    • #3
      Caderea este cam mare, daca a-r fi un diesel conventional am fi zis ca primeste bule de aer, numa ca aici nu intra aer ca sa deie o parere de problema, si ma gandesc la regulatorul de presiune.
      Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca este Diesel. Incearca si schimba filtrul de carburant mai des.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Daca si dupa ce schimbi filtru ai aceasi problema incearca sa mergi cu mufa de la debitmetru scoasa afara.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Buna tuturor. Cam aceleiasi simptome le are si al meu w210 dar nu tot timpul. Am schimbat filtrele (aer si motorina) crezand ca este din ele dar nicio schimbare, am fost la un Star sa vad ce-i gaseste si bineinteles ca nu i-a gasit nimic pentru ca nu mai tremura cand am facut testul. Injectoarele lucreaza destul de bine, unul singur(nr.4) are valori de 1,20-1.30 dar din cate am citit si mi s-a si confirmat de catre mecanic nu din injectoare ar fi acele oscilatii. Nu mai stiu ce sa zic..Posibil sa nu lucreze bine acel injector la rece,posibil regulatorul, sau poate senzorul de turatii..Voi incerca si eu chestia cu mufa de la debitmetru scoasa sa vad ce si cum..Numai bine.

            Comment


            • #7
              Salut , problema poate sa fie si din cauza injectoarelor (asta s-a intamplat in cazul meu) . A trebuit sa dau toate injectoarele jos si sa le duc la verificat . 2 din ele aveau presiunea scazuta . Sa nu iti spun ca , momentul in care mi-a picat unul din injectoare a fost terifiant ! Un tacanit "in motor" si extraordinar de mult fum alb (motorina nearsa). Ar fi bine sa iti verifici injectoarele . Toate cele bune.

              Comment


              • #8
                Buna, ulei si filtre sunt schimbat la fiecare 10 000 km, aer la 50 000 km cateodata motorul are peste 1000 rt si cand apas acceleratorul revine la relantiul normal toate mufele pe care le-am gasit au fost verificate ! Mersi de raspuns.
                Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                Comment


                • #9
                  inteleg ce vrei sa spui , dar cand calci frana , motorul are o subturatie neregulata intre 500-600 rpm ?

                  Comment


                  • #10
                    nu, toate normal.
                    Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                    Comment


                    • #11
                      Cel mai probabil e de la regulatorul de presiune. Și al meu face la fel de vreo 2 ani, însã la mine turația scade foarte puțin. Mai poate sã fie și de la consumatori care nu merg cum trebuie (gen AC care cupleazã sau decupleazã aiurea) etc.

                      Dacã e regulatorul nici nu cred cã dã eroare la tester. Poți merge la tester eventual pentru a citi valorile de la injectori plus un eventual test în mers. La mine de exemplu aratã presiunea în rampã puțin sub minimul indicat (fãrã sã dea însã eroare). O sã mai merg cu senzorul așa pânã când începe sã porneascã mai greu.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Mersi, cred ca ma duc la Merco sa vad pret de un regulator si daca este simplu de schimbat !
                        Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare la toti,aceiasi problema are si al meu w210 E200 cdi,pe la semafoare,sau cind stau pe loc,are ralentiu neregulat,am scimbat uleiul in motor,filtru de motorina,(de aier l-am schimbat cu 6-7 luni in urma),crezind ca asta e problema,dar tot asa lucreaza,dar nu permanent,mai des cind e motorul cald,pe rece parca nu...poate ma ajutati si pe mine
                          apropo de uleiul BLUE TRONIC miau pus de asta la centru MB,e ceva bun?

                          Dar imi puteti spuna si mie,cei asta mufa de la debimetru?poate imi aratati o foto,please
                          Last edited by mircea600sel; 05-27-2012, 16:39 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rusyk View Post
                            salutare la toti,acei(e)asi problema are si al meu w210 E200 cdi,pe la semafoare,sau cind stau pe loc,are ralentiu neregulat,am schimbat uleiul in motor,filtru de motorina,(de aier l-am schimbat cu 6-7 luni in urma),crezind ca asta e problema,dar tot asa lucreaza,dar nu permanent,mai des cind e motorul cald,pe rece parca nu...poate ma ajutati si pe mine
                            apropo de uleiul BLUE TRONIC mi-au pus de asta la centru MB,e ceva bun?
                            Originally posted by rusyk
                            dar imi puteti spuna si mie,ce-i asta mufa de la debimetru?poate imi aratati o foto,please

                            Pentru motorul tau si temperaturile noastre obligatoriu Aral High Tronic 5w40 ca ala are norma 229.3, Blue tronic 10w40 229.1 doar in cazul uzurii mari si al temperaturilor constante, nu -30grade iarna si +38 vara....

                            Mufa debitmetrului nu se defecteaza mai curand piesa in sine....
                            Se verifica pe un tester Mb-Star.

                            Bafta!
                            Attached Files
                            Last edited by mircea600sel; 05-27-2012, 16:38 PM.
                            ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF