Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 E220CDI : Cutie Automatã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Se poate ca din cauza senzorului de presiune în rampa sa-mi consume masina mult si sa am fumul asta, chiar si cand e pe loc in Drive?
    Last edited by cutaresku; 06-19-2012, 19:57 PM.
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

    Comment


    • #47
      Join the club!
      Dupa multi peri albi eu am ajuns la turbo, desi nu vad de ce turbina ar provoca fum negru...
      Senzorul ala daca e handicapat ar trebui sa dea eroare-n STAR, ca orice senzor, deci...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #48
        Originally posted by thekoket View Post
        Se poate ca din cauza senzorului de presiune în rampa sa-mi consume masina mult si sa am fumul asta, chiar si cand e pe loc in Drive?
        Senzorul e cel din capãtul rampei din fațã (se duce mai rar). Sau te referi la regulatorul de presiune (valva), din capãtul rampei dinspre șofer?

        Valva regulatoare nu poate cauza fum. Dacã e stricatã scapã presiune, deci ajunge motorinã mai puținã la motor (demaraj mai slab, pornire grea - nicidecum exces de motorinã).

        Originally posted by cutaresku View Post
        Join the club!
        Dupa multi peri albi eu am ajuns la turbo, desi nu vad de ce turbina ar provoca fum negru...
        Senzorul ala daca e handicapat ar trebui sa dea eroare-n STAR, ca orice senzor, deci...
        Valva regulatoare de presiune nu dã eroare din pãcate. De senzorul din capãtul rampei nu știu.

        Și în general, ca sã dea eroare, un senzorul trebuie sã fie stricat (calculatorul sã simtã scurt circuit sau circuit întrerupt), fie sã dea citiri foarte aiurea (gen zero sau valori exagerat de mari). Dacã e doar decalibrat (citește cu marjã de eroare), atunci calculatorul nu are cum sã se prindã de eroare însã citirile lui influențeazã negativ mersul motorului. Dacã poți încerca un senzor de la cineva, ar fi ideal.

        Eu am schimbat valva regulatoare astãzi. Se accelereazã mai bine dar tot am fum la demaraj între 1500-2000rpm, mâine merg sã las mașina pentru recondiționat injectoarele. Vã zic dacã rezolv așa.

        Senzorul din capãtul rampei de injecție (ãla din fațã, dinspre radiator), îl am eu (l-am cumpãrat cu tot cu valvã și nu l-am montat). Dacã îl vreți careva, ziceți!

        Recomand testul de retur la injectoare, ale mele s-au dus dintr-o datã 4 din 5 (acum 2 luni funcționau toate ok, și dintr-o datã pauzã...).
        Last edited by Luxian; 06-19-2012, 21:01 PM.
        ...

        Comment


        • #49
          La mine injectoarele le-am testat acu 2 saptamani , sunt in parametrii acceptabili. Nu pot sa-mi dau seama care-i buba .

          Acu seara venind la iasi cu W211-le ( tot 2.2cdi ) s-a aprins in bord becul de la pompa si a intrat in Limp mode(limitare la 3000) , fara putere. Incep sa ma razgandesc in privinta mercedesurilor ( w211-le are 130.000km).
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #50
            Originally posted by thekoket View Post
            Update :
            -Termostatul cred ca l-am rezolvat , ventilatoarele de racire merg incontinuu.
            -Am nevoie de bara fata ( facelift) , am luat una aftermarket si e mai subtire decat folia de geamuri
            -Am nevoie de suportul pe care stau radiatoarele , o sa-i fac o poza sa vedeti despre ce-i vorba mai exact;
            -Am nevoie de furtunul care pleaca din turbo in intercooler. Nu am reusit inca sa-l gasesc

            Masina inca fumega bine de tot.
            Salut colegu`, felicitari ca te-ai alaturat noua grupului home-cleaning-manifold...
            ai vazut ca nu a fost asa greu?(desi am zis de 2 ori sa sun la astia sa o urc pe platforma sa o aduc la reprezentanta ca nu mai stiam care mate sunt si de unde scoase...) Cu liniste in gandire si cu 2 pachete de cuie luuuungi(100`s) intr-o noapte am demontat toata admisia am spalat-o si am infiletat-o la loc...
            La mine nu a fost problema fumului (dubios, da fum negru doar la talpa/kick-down pentru 3 secunde si atat si mai scoate fum la pornire la rece,in rest gazul evacuat miroase a Euro 4 zici ca are DPF si nu alta`...e adevarat vede rosu in fiecare zi cu a 2-a si a 3-a si am stil de mers mai sport in localitate la drum lung merg economic...).E mai degraba din cauza depunerilor unsuroase provocate de lipsa compresiei la injectorul 4 care trimitea motorina nearsa atat prin egr, in catalizator, turbo, galerie, cat si pe capacul chiulasei si in habitaclu ,de aproape iti muta nasul mirosul ala de gaz toxic...

            Din fericire am incropit pe strung o reductie strong de ti-e mai mare dragul sa strangi injectorul ala acum...
            Acum a mai ramas bara fata(+proiectorul stanga) care vad ca iti trebuie si tie...Ce aftermarket ai cumparat? pe autokarma sunt oferte ultra-mega-tentante...

            Cand o sa am timp o sa bag pozele in pc si le voi uploada..(momentan ma chinui cu un netbook cu net de la vadafonu` masii si nicio sansa de ceva rapid frumos si sistemat asa cum imi place sa arate ghidul de demontare/remontare admisie E220 )


            Bafta multa!
            ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

            Comment


            • #51
              Originally posted by PARAZYTW210 View Post
              Salut colegu`, felicitari ca te-ai alaturat noua grupului home-cleaning-manifold...
              Bafta multa!
              Nu recomand bara aftermarket. Caut SH dar originala. Aftermarket e pana in 100 de euro dar sunt foarte slab calitative.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #52
                Bine inteles ca ai sa te razgindesti. Atita timp cit nu montezi piesa noua care trebuie.
                Originally posted by thekoket View Post
                La mine injectoarele le-am testat acu 2 saptamani , sunt in parametrii acceptabili. Nu pot sa-mi dau seama care-i buba .

                Acu seara venind la iasi cu W211-le ( tot 2.2cdi ) s-a aprins in bord becul de la pompa si a intrat in Limp mode(limitare la 3000) , fara putere. Incep sa ma razgandesc in privinta mercedesurilor ( w211-le are 130.000km).
                Last edited by cutaresku; 06-21-2012, 16:37 PM.

                Comment


                • #53
                  Furtunul turbo-intercooler l am gasit la reprezentanta cu 300lei tva inclus.Maine pot sa merg dupa el
                  Mail : emi@koket.org
                  Tel : 0757 233 231
                  Reparatii electrice auto Iasi
                  Electrical Center Iasi

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by thekoket View Post
                    Nu recomand bara aftermarket. Caut SH dar originala. Aftermarket e pana in 100 de euro dar sunt foarte slab calitative.

                    Off-topic: SH originala e foarte greu sa gasesti...mai ales la pret rezonabil...Eu unul nu am gasit si am dat comanda pentru una Klokkerholm...
                    Ce firma a fost cea aftermarket si de unde luata?

                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Bine inteles ca ai sa te razgindesti. Atita timp cit nu montezi piesa noua care trebuie.
                    Cat despre dezamagire nu cred ca este cazul deoarece putem spune ca nici macar 30% din membrii acestui club romanesc de MB nu intretin asa cum trebuie tigaia care o poseda....Sa fim seriosi...
                    Eu am o vorba cand critici un fier,nu ar trebui sa il ai...Mai intai te uiti la modul in care conduci si intretii subansamblele din care e facut, service-urile si mecanicii care sunt de toata jena, la drumurile care le ai, la carburanti, la piese care sunt contrafacute cine-stie-pe-unde...Nu?

                    Bafta!
                    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Bine inteles ca ai sa te razgindesti. Atita timp cit nu montezi piesa noua care trebuie.
                      X files, mister, suspans...
                      Daca vreau si stiu sa ajut cu un sfat, ajut, daca nu, ma abtin.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #56
                        Dupa ce montez furtunul cu pricina, va spun.

                        Offtopic: Azi am ajuns acasa , am parcat w211(220cdi 170cp) si m-am urcat pe w210. In afara faptului ca scoate fum , si am nevoie de amortizoare noi, no comment!
                        Nu dati banii pe prostii(w211) , luati w210 ca nu veti regreta....
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment


                        • #57
                          Azi am montat furtunul care pleaca din turbo in intercooler si cel din intercooler in egr(partea de jos). Same sh*t.
                          Fum la fel, suierat turbo la fel.


                          furtun turbo intercooler - A 210 528 38 82 - 300 ron
                          furtun intecooler egr - A 210 528 55 82 - 150 ron

                          Seara asta am vazut ca din intercooler in egr nu etanseaza bine, e vorba de

                          A 210 528 54 82

                          Sun maine la reprezentanta sa vad cat o mai costa si asta. Revin cu actualizari
                          Mail : emi@koket.org
                          Tel : 0757 233 231
                          Reparatii electrice auto Iasi
                          Electrical Center Iasi

                          Comment


                          • #58
                            Unde nu etanseaza, sus la EGR? N-ai pus bine siguranta, daca are joc. Trebuie sa faca un click in momentul in care sarma/siguranta prinde partea metalica a furtunului.
                            210 528 54 82 (intercooler-EGR) costa 170 de RON.
                            Last edited by cutaresku; 07-06-2012, 06:57 AM.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #59
                              Partea de jos e rupta de la prinderea furtunului in egr. De asta joaca.
                              Last edited by cutaresku; 07-06-2012, 10:39 AM.
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment


                              • #60
                                Soluția "româneascã" ar fi sã-i dai gaurã cu bormașina în egr și buza de aluminiu a furtunului și sã-i pui un holtzșurub. Dacã garnitura e ok, atunci nu are rost sã schimbi. Cu alte cuvinte, dacã ai ulei înãuntru furtunului, dar nu iese afarã înseamnã cã nu e nevoie de schimbare. Prețul e cel spus de cutaresku (eu cred cã am dat totuși ceva mai puțin ~150 lei acum câteva luni).
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF