Salut, mie personal imi este cam "frica" de cutia de viteze automata, dupa cate am tot citit pe toate forumurile.
Am citit despre propietari care nu aveau nici o problema la cutie, s-au dus sa schimbe uleiul si pe urma au tras cat nu a meritat.
Automaticul mi-a spus in 2011 ca schimba normal si ca sa o las in pace deocamdata. Eu am cu masina 60000 km ea are 155000, eu nu i-am schimbat uleiul la cutie niciodata nici in cartea de service nu apare sa fie schimbat.
Colegi de pe forum imi spun ca se schimba la 60.000 km. Asa ma gandesc si eu, dat in carte ca e lifetime sealed. Se pare ca ulterior MB a revenit si a zis ca trebuie schimbat la 60.000.
Recent de cand e frig afara si plec cu ea din curte, cand pun pe R, tremura un pic, nu sunt convins ca nu e de la tampoane (motor si/sau cutie); isi revine si nu mai tremura dupa ce se incalzeste. Daca o iau din garaj nu se simte nimic merge normal.
Eu cam vroiam sa o vand sa iau un w212, dar nu ma lasa sufletul sa o dau pe 4000, e zdravana masina si merge impecabil, mi se pare ca acum e la a doua tinerete.
Cand am schimbat planetara mecanicul mi-a spus ca se umezeste cu ulei la conectorul electric al cutiei, si ca trebuie schimbata garnitura. Asa ca imi propun in curand un schimb al filtrului si uleiului la cutie, astfel: la Automaticul, dar inteleg de la dansul ca nu are unde deocamdata, sau la autoklass pipera, unde se cere 1400 RON pentru 8 litri ATF, filtru, garnitura conector si garnitura baie cutie, 1 litru ulei pentru diferential spate (nici asta nu l-am schimbat niciodata) si manopera aferenta.
Eu sper sa am si buson la convertor sa il goleasca si pe ala.
Si sper ca dupa schimbarea uleiului sa functioneze cel putin la fel de bine ca acum....
Am citit despre propietari care nu aveau nici o problema la cutie, s-au dus sa schimbe uleiul si pe urma au tras cat nu a meritat.
Automaticul mi-a spus in 2011 ca schimba normal si ca sa o las in pace deocamdata. Eu am cu masina 60000 km ea are 155000, eu nu i-am schimbat uleiul la cutie niciodata nici in cartea de service nu apare sa fie schimbat.
Colegi de pe forum imi spun ca se schimba la 60.000 km. Asa ma gandesc si eu, dat in carte ca e lifetime sealed. Se pare ca ulterior MB a revenit si a zis ca trebuie schimbat la 60.000.
Recent de cand e frig afara si plec cu ea din curte, cand pun pe R, tremura un pic, nu sunt convins ca nu e de la tampoane (motor si/sau cutie); isi revine si nu mai tremura dupa ce se incalzeste. Daca o iau din garaj nu se simte nimic merge normal.
Eu cam vroiam sa o vand sa iau un w212, dar nu ma lasa sufletul sa o dau pe 4000, e zdravana masina si merge impecabil, mi se pare ca acum e la a doua tinerete.
Cand am schimbat planetara mecanicul mi-a spus ca se umezeste cu ulei la conectorul electric al cutiei, si ca trebuie schimbata garnitura. Asa ca imi propun in curand un schimb al filtrului si uleiului la cutie, astfel: la Automaticul, dar inteleg de la dansul ca nu are unde deocamdata, sau la autoklass pipera, unde se cere 1400 RON pentru 8 litri ATF, filtru, garnitura conector si garnitura baie cutie, 1 litru ulei pentru diferential spate (nici asta nu l-am schimbat niciodata) si manopera aferenta.
Eu sper sa am si buson la convertor sa il goleasca si pe ala.
Si sper ca dupa schimbarea uleiului sa functioneze cel putin la fel de bine ca acum....
Comment