Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Locatie sigurante,sfaturi -electrica/mecanica-W210 2.2CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thekoket View Post
    Bordul cu 240km/h e datorita volanului pe dreapta . Stai calm e versiunea cu 260. Sunt Mile si KM , si au marcat milele pana la 160(257km/h) , iar kilometrii 240.

    SirDeadline , turbina tot o sa picure foarte putin ulei de fiecare data , noua sau veche.
    Atunci poate ca nu are rost sa o reconditionez...ma mai gandesc la situatie...oricum...deja daca mananca ulei intre schimburi atunci trebuie...Eu inca nu am sesizat vreo pierdere de cand am masina, sper sa nici nu fie cazul...

    Comment


    • #17
      Originally posted by SirDeadline View Post
      E infundat epuratorul (filtrul de gaze carter) si de aia ai ulei acolo. Trebuie dat jos si curatat si acela.
      Eu l-am curãțat pe al meu, și n-am observat vreo modificare la cantitatea de ulei de dãdea pe acolo. Acum am schimbat și filtrul și furtunul, și n-am mai umblat pe acolo sã vãd ce și cum.

      Originally posted by SirDeadline View Post
      Pe la acel filtru se trimite inapoi in turbina gazele care nu au fost arse complet (sper sa nu le incurc), de unde si uleiul sau mazga. Daca il cureti ar trebui sa fie bine.
      Gazele de carter sunt scãpãri de gaze în timpul exploziei, fie pe la segmenții pistonului fie pe la supape. Toate motoarele au, însã la cele uzate cantitatea de gaze de carter e mai mare. Apar mai ales la pornire, când motorul este rece sau când motorul este solicitat. Aceste gaze sunt dãunãtoare pentru ca pot avea caracter coroziv/acid (apa si acid sulfuros la benzinare) si dilueaza/ataca uleiul si rulmentii de vibrochen, etc. Se leagã la admie pentru a fi aspirate cât mai repede din motor.

      Acel filtru are rolul de a lãsa doar gazele sã meargã în admisie, nu și vaporii/stropii de ulei din capacul de chiulasã. Dacã se înfundã, gazele nu sunt evacuate cum trebuie, și în același timp creazã presiune suplimentarã în motor/baia de ulei. La motoarele VW aceastã presiune extra se simte la consumul de ulei pe care îl are motorul (cicã ar pierde mai mult ulei pe la lagãrele turbinei din cauza presiunii), la Mercedes nu am auzit de așa ceva.

      Nu-mi explic însã de ce la Mercedes trece atât de mult ulei pe acolo, chiar și cu filtrul nou.

      Originally posted by SirDeadline View Post
      Ala se mai infunda si din cauza filtrului de aer.
      Nu cred cã are legãturã cu filtrul de aer.


      @PARAZYTW210: Vezi cã s-ar putea sã mai fie niște siguranțe și în spate, sub banchetã, lângã baterie.
      Last edited by Luxian; 05-05-2012, 21:41 PM.
      ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Luxian View Post
        Eu l-am curãțat pe al meu, și n-am observat vreo modificare la cantitatea de ulei de dãdea pe acolo. Acum am schimbat și filtrul și furtunul, și n-am mai umblat pe acolo sã vãd ce și cum.


        Gazele de carter sunt scãpãri de gaze în timpul exploziei, fie pe la segmenții pistonului fie pe la supape. Toate motoarele au, însã la cele uzate cantitatea de gaze de carter e mai mare. Apar mai ales la pornire, când motorul este rece sau când motorul este solicitat. Aceste gaze sunt dãunãtoare pentru ca pot avea caracter coroziv/acid (apa si acid sulfuros la benzinare) si dilueaza/ataca uleiul si rulmentii de vibrochen, etc. Se leagã la admie pentru a fi aspirate cât mai repede din motor.

        Acel filtru are rolul de a lãsa doar gazele sã meargã în admisie, nu și vaporii/stropii de ulei din capacul de chiulasã. Dacã se înfundã, gazele nu sunt evacuate cum trebuie, și în același timp creazã presiune suplimentarã în motor/baia de ulei. La motoarele VW aceastã presiune extra se simte la consumul de ulei pe care îl are motorul (cicã ar pierde mai mult ulei pe la lagãrele turbinei din cauza presiunii), la Mercedes nu am auzit de așa ceva.

        Nu-mi explic însã de ce la Mercedes trece atât de mult ulei pe acolo, chiar și cu filtrul nou.


        Nu cred cã are legãturã cu filtrul de aer.


        @PARAZYTW210: Vezi cã s-ar putea sã mai fie niște siguranțe și în spate, sub banchetã, lângã baterie.
        Inseamna ca le-am incurcat eu...ce am zis ca face epuratorul defapt face EGR-ul... Scuzele de rigoare! Oricum nu prea cred ca e sanatos sa il lasi asa...trebuie curatata zona de la epurator ca sa poata evacua corect gazele de motor..

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF