Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Locatie sigurante,sfaturi -electrica/mecanica-W210 2.2CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Locatie sigurante,sfaturi -electrica/mecanica-W210 2.2CDI

    Salut cu stima membrii forumului si va multumesc ca ma ajutati ca muuuulte nedumeriri in functionarea corecta si dotarile masinutei mele

    Am cumparat-o acum 1an jumatate pe un pret de nimic(mdeh` ca prima masina ieftina si proasta-cat se poate de "Wrong!!", mi-a dovedit ea) si a stat destul de mult timp mai mult in garaj sau parcata decat pornita,eu lucrand in strainatate si neavand timp de pilotat ,acum insa a venit vremea sa o pun cat de cat la punct ca din ce am invatat de la voi nimic nu e foarte greu cat timp ai un indrumator bun..
    Am diverse mici probleme care nu imi dau pace mai ales ca sunt obisnuit ca biciul facut cu r***t sa mai si pocneasca tare ,probleme dupa cum urmeaza:

    1: Geamurile pe spate sunt "moarte", chit ca le actionez din butoanele lor(usa/consola centrala) cat si din telecomanda.Nu se aude niciun sunet nimic nici macar un tzac.

    2: Spalatoarele de faruri la fel nu se misca cand dau de buton...

    3: Schimbarea manuala a treptelor nu functioneaza(plec de pe loc in D,setat se Summer normal, si dau stanga dreapta de maneta la orice viteza(pana in 80) si nu se intampla nimic(la fel moarta si asta)

    4:Semnalizatorul din oglinda-stanga nu se mai aprinde nici la semnalizare nici la inchiderea centralizata(mentionez ca nu am lovit-o sau apa sa fi patruns).

    5: Caseta de directie face zgomot si volanul se intareste daca fac viraje gen Lock-to-Lock si mai ales daca motorul este turat in acest timp.Are un mers foarte ciudat de multe ori merge perfect fara sa fie vasul plin de ulei alteori si cand e la nivel abia misc de volan.Ulei completez destul de mult ca imi pierde cam 1l/1000km.Credeti ca pot rezolva cu un kit de garnituri simeringuri din alea sa o reetansez-eu sau un mecanic priceput?

    6:Pe furtunul care vine in jos de la filtru catre turbocompresor este o mufa/un senzor care are unul din fire cositorit anterior dar acum este smuls din nou.

    7.In portbagaj in locasul din dreapta pe capitonaj are niste fante ca de aerisire si in spate intre tabla si capitonaj ceva ce seamana cu un radiator.Vreo idee?

    8. Inainte de a ma apuca de spalat cu benzina/motorina/spray de carburatoare/discuri de frana piesele pline de ulei si furtunele galeriei de admisie pot spala exteriorul cu jet de apa?pe unde nu sunt contacte electrice ma refer?Operatia o pot face acasa sau ma trezesc ca numai pot etansa perfect si pierd presiune pe la imbinarile furtunelor/intercoolerului/EGR-ului

    Ce reprezinta si ce rol are?Motorul merge foarte bine pentru cat e de uzat si de colmatat(vezi poze), in 15.000km nu m-a dezamagit in nicio depasire si mai ales in ce priveste consumul care este infim...

    Am atasat cateva poze ca sa intelegeti despre ce este vorba si sa va dati cu parerea in ce reprezinta si ce e de facut!


    Attached Files
    Last edited by PARAZYTW210; 04-25-2012, 21:38 PM.
    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

  • #2
    Later edit

    Intrebarea "Ce reprezinta si ce rol are?" se refera la acel senzor smuls de pe furtunul ce intra in turbocompresor!
    Vroiam sa mai adaug o intrebare:Ce rol are butonul de pe consola cu REST si Led in dreapta jos(circularea aerului in interiorul habitaclului) si cum reusesc sa demontez consola centrala ca am tras de ea dar nu pare sa aiba clipsuri. Am casetofon si as dori un upgrade la un 2DIN cu navigatie.De asemenea daca imi puteti spune cum inlocuiesc becurile din butoanele rotative(de control al fluxului de aer)?
    Atasez o poza cu modificarea pe care vreau sa o aduc consolei centrale.


    Imi cer scuze ca nu am apucat sa reeditez in cele 10 minute alocate!
    Stima!
    Attached Files
    Last edited by PARAZYTW210; 04-25-2012, 21:56 PM.
    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

    Comment


    • #3
      Ok, hai cã sparg eu gheața, deși nu mã cred cã te pot ajuta la toate problemele. Dupã mine...

      1. Desfaci fețele la uși și analizez problema. E mecanicã (ceva rupt pe acolo) sau electricã (motoraș ars sau firele sunt întrerupte)

      2. La fel ca și la geamuri, trebuie sã desfaci sã verifici. Mișcã ceva când apeși pe buton? Eu aș încerca sã verific (în funcție de cum poți ajunge la ele): pompa de pe bidon (sunt douã, una e pentru faruri), mecanismul care împinge stropitorile (e sub far, greu de ajuns), butonul (trebuie sã demontezi destul de multe pânã la el cred).

      3. Selectorul de la cutia automatã e de vinã. Ai acces la el parțial pe deasupra, dupã ce scoți lemnul de lângã el. Scoți pe rând, trãgând în sus: rama de plastic negru de înconjoarã schimbãtorul, lemnul de lângã schimbãtor și apoi lemnul cu butoanele de geamuri. Nu trebuie sã demontezi nici un șurub. Așa o sã ai cumva mai mult access la selector. Nu știu dacã te ajutã foarte mult, dar poți face o inspecție vizualã în felul ãsta (vezi dacã ai urme de suc sau cine știe ce lichide pe acolo, care sã-ți fi distrus contactele respective).

      4. Poate rezolvi și tu ca aici: http://www.clubmercedes.ro/bec-semna....html?p=215647

      6. ÃŽncearcã sã gãsești mufa la reprezentanțã (la becurile de poziție de exemplu eu am gãsit). Dacã nu, poți încerca sã o refaci la un electrician cu rãbdare: tai firele de la mufã, scoți pinii din ea, și îi pui la loc cu alte fire, iar apoi lipește firele cu cele vechi (tãiate). Verificã numai sã poți scoate pini din mufã, sã nu te apuci de tãiat degeaba. Și dacã tot merge fãcutã, firele trebuie cositorite apoi și izolate bine. Dacã nu ai materiale și sculele necesare mai bine apeleazã la cineva.

      7. Poți încerca sã dai jos capitonajul sã vezi mai bine. Nu mai țin minte la mine cum e, dar cred cã sunt doar niște table simple și nu radiator, cu rol de ventilație.

      8. Nu știu de ce vrei sã te apuci sã faci operațiunile astea. Teoretic fac bine, însã mai degrabã te-ai chinui cu chestii mai grele, dar mai importante din punctul meu de vedere. De exemplu: dat jos și curãțat EGR (1h), demontat + curãțat + inspectat galeria de admisie (4-6h), verificat turbina (sã nu aibã joc și sã meargã actuatorul de la geometria variabilã cum trebuie).

      Butonul de REST are rol de recirculare a aerului atunci când motorul este pornit (îl folosești când treci prin zone urât mirositoare sau în spatele rabelor). Dacã îl apeși când ești cu motorul oprit, îți pornește ventilația pentru încã câteva minute pentru a folosit cãldura de la antigel (cãldura rezidualã a motorului). Vara are rol de ventilație simplã în staționare.

      La becurile de la rotițe și butoanele din jur ai acces direct dacã tragi de rotițe înspre tine. Dacã nu s-a umblat la ele s-ar putea sã iasã greu, poți încerca sã faci o pârghie cu ceva lat, dar nu foarte dur - sã nu zgârii. Dupã ce dai rotițele jos ai sã vezi becul, însã e destul de mic, și spațiu de manevrã aproape inexistent. Eu l-am scos cu o șurubelnitã foarte subțire mișcândul stânga-dreapta și sus-jos. De bãgat la loc e mult mai ușor. Tot de la becurile din rotițe îți lumineazã și butonele de pe mijloc.

      Multã baftã!
      ...

      Comment


      • #4
        In continuare de bibilit

        Multumesc mult pentru indicatii -Am rezolvat cu semnalizatorul integrat in oglinzi, cu mufele rupte.

        In schimb cu selectorul cutiei de viteze nu e de mine...pur si simplu imi prind urechile acolo...
        Am reusit foarte usor sa ajung la el dar atat,e casetat nu se observa niciun contact nimic...
        La cine sa apelez in zona Arges, Bucuresti?

        Cu spalatorul de faruri numai vorbesc ca e foarte aiurea pus,trebuie sa dau macar bara jos daca nu si farurile...

        In cateva zile o sa ma apuc si de geamurile decedate de pe spate ca vine vara si nu-i bine asa

        Are cineva idee unde fac rost de schema cu sigurantele masinii?Amplasarea lor?Ca nu le-am gasit decat pe cele din stanga bordului si din stanga motor la pompa de frana...


        Si cum credeti ca e mai bine de procedat cu caseta de directie? una noua? sa o repar pe a mea cu un kit din ala,sa iau una reconditionata la 1000ron sau una din dezmembrari?

        Apropo la E270-ul tau Luxian afiseaza treptele in cifre cand le schimba?sau doar PRND langa ceas?Dar viteza reala si consumul instant in afisajul central?A mea nu are optiunile astea Se poate activa din star sau trebuie sa schimb vreun computer, ceasuri bord ceva?
        Si ma insel eu sau unele W210 2.2cdi 143cp au 260km/h in bord si altele(ca a mea) au doar 240?
        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

        Comment


        • #5
          toate afiseaza viteza cu care te misti doar trebui sa apesi pe butonasele de pe volan pina ajungi la viteza.Mai exact tastezi pina iti arata cu srift mare citi km are parcursi masina si apoi apesi pe volan pe tasta cu sageata din dreapta (paremise de 2 ori) si ajungi la viteza cu care te misti cu cifre mari. In ce treapta se afla daca pui pe tip tronic schimbatorul.(adica il pui in D si apoi ii dai stinga , dreapta iti arata D si apoi 1, 2, 3, 4.

          Comment


          • #6
            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Multumesc mult pentru indicatii
            Cu plãcere.

            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            In schimb cu selectorul cutiei de viteze nu e de mine...pur si simplu imi prind urechile acolo...
            Am reusit foarte usor sa ajung la el dar atat,e casetat nu se observa niciun contact nimic...
            La cine sa apelez in zona Arges, Bucuresti?
            Expertul în cutii automate pe forum, domnul automaticul (vezi și topic). Ai numãrul de telefon trecut acolo la profil.

            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Cu spalatorul de faruri numai vorbesc ca e foarte aiurea pus,trebuie sa dau macar bara jos daca nu si farurile...
            Spãlãtorul de faruri e prins de far. Nu cred cã te ajutã sã dai doar bara jos, pentru cã nu prea ai acces de jos la far. Dacã vrei, te poți uita pe la gaura de acces de la proiectoare sã-ți dai seama dacã vezi sau nu ceva.


            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Are cineva idee unde fac rost de schema cu sigurantele masinii?Amplasarea lor? Ca nu le-am gasit decat pe cele din stanga bordului si din stanga motor la pompa de frana...
            Cauți vreuna anume? Sau așa ca și chestie. Dacã nu mã înșel s-ar putea sã am eu ceva schemã prinsã de capacul de la siguranțele de lângã motor, pot sã mã uit dacã e ce cauți tu.


            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Si cum credeti ca e mai bine de procedat cu caseta de directie? una noua? sa o repar pe a mea cu un kit din ala,sa iau una reconditionata la 1000ron sau una din dezmembrari?
            Ești printre puțini care au avut problemã cu caseta de direcție. Mai picã pompele de servo dacã mergi fãrã ulei, dar casetele mai rar. Eu aș lua din dezmembrãri.

            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Apropo la E270-ul tau Luxian afiseaza treptele in cifre cand le schimba?sau doar PRND langa ceas?Dar viteza reala si consumul instant in afisajul central?A mea nu are optiunile astea Se poate activa din star sau trebuie sa schimb vreun computer, ceasuri bord ceva?
            Afișeazã doar PRND, dar și vitezele atunci când folosesc tiptronicul sã schimb manual. Viteza realã și multe alte opțiuni le gãsești navigând prin meniuri. Meniul e standard indiferent de dotãri, sigur le ai și tu. Butoanele de pe volan funcționeazã - cele din stânga?


            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
            Si ma insel eu sau unele W210 2.2cdi 143cp au 260km/h in bord si altele(ca a mea) au doar 240?
            Nu știam cã sunt și cu 240. La mine e cu 260.
            ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Luxian View Post
              Cauți vreuna anume? Sau așa ca și chestie. Dacã nu mã înșel s-ar putea sã am eu ceva schemã prinsã de capacul de la siguranțele de lângã motor, pot sã mã uit dacã e ce cauți tu.
              Ma intereseaza pentru a vedea daca e vreuna arsa,de la preincalzitor,spalator faruri,geamurile electrice spate...Dar oricum o sa umblu la panourile usilor spate asa ca schema mai poate astepta...

              Originally posted by Luxian View Post
              Ești printre puțini care au avut problemã cu caseta de direcție. Mai picã pompele de servo dacã mergi fãrã ulei, dar casetele mai rar. Eu aș lua din dezmembrãri.
              Masina a fost taxi in Germania si tinuta vreun an jumatate prin tara si apoi am luat-o eu, impreuna cu aceste probleme...
              Ti-am spus consuma cca 1L/1000km daca nu fac des curse lock-to-lock ale volanului...Imi curge rau pe jos acolo si chiar daca am vasul plin daca intorc masina si mai si turez motorul o ia naiba de tot incepe sa huruie daca virez sau merg incet cu ea virata si merge greu la mana volanul...Apoi iar isi revine o perioada...
              Am atasat o poza sa se inteleaga pe unde e bleasca Nu e modelul meu de caseta parca dar nu e important..

              Originally posted by Luxian View Post
              Afișeazã doar PRND, dar și vitezele atunci când folosesc tiptronicul sã schimb manual. Viteza realã și multe alte opțiuni le gãsești navigând prin meniuri. Meniul e standard indiferent de dotãri, sigur le ai și tu. Butoanele de pe volan funcționeazã - cele din stânga?
              Ehhh aia era bubitza tu daca schimbi MANUAL(mdeah!) arata cifre frumusel dar eu daca trag de levier stanga dreapta si ea doarme ..ce sa imi afiseze....

              Originally posted by Luxian View Post
              Nu știam cã sunt și cu 240. La mine e cu 260.
              Pai tu ai 2.7CDI alea sunt toate cu 260....dar eu cu 2.2 si multe altele au 240..altele nu....--Posibil sa fie ceasurile schimbate la astea din cauza vreunei defectiuni?Din dezmembrari ceva?
              Imi merg toate butoanele desigur.Am vazut un tutorial in ce priveste activarea DIGITAL SPEED INDICATOR insa a mea nu are optiunea asta...A trebuit sa umblu in setari langa temperatura,miles/km/, setarea ceasului, limitarea vitezei pentru cauciucurile de iarna...in fine, acolo si la mine optiunea asta nu e si e asa fainaa..
              Attached Files
              Last edited by PARAZYTW210; 05-01-2012, 22:04 PM.
              ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

              Comment


              • #8
                A inceput curatenia!

                Buna seara tuturor!
                M-am apucat de curatenia capitala,am demontat filtrul de aer, carcasa,protectia de aluminiu,tubulatura am ajuns la turbocompresor si intercooler.

                Am gasit o mizerie de nedescris si in plus mult ulei care provine de la piesa din imagine...In interiorul carcasei filtrului de aer era multa mazga si ulei, precum si garnitura surubului ce prinde carcasa pe motor era afectata de ulei si degradata rau incat intra ulei pe acolo inauntru..
                Traseul din spatele filtrului pana la turbo este foarte curat de altfel si interiorul turbinei este de un gri-aluminiu impecabil...

                Am observat ca pe furtunul care vine de la piesa aia si intra in tubulatura ce duce in turbo este mult ulei, si pe ea este si o mufa rupta de care ti-am zis care presupun ca inchide o supapa ceva...
                M-am uitat si la turbina insa nu am desfacut-o ca ma gandeam ca imi trebuie garnitura noua apoi pentru fixarea pe saxofon.Asa este?
                Joc la ax nu este decat in limite acceptabile cum arata in video aici prima turbina:
                http://www.turbochargerpros.com/ Compares normal car turbo shaft play vs. excessive auto turbocharger shaft play. A slight amount wobble is acceptable for a ...


                Am atasat poze..
                Va astept cu lamuriri!Multumesc!
                Attached Files
                Last edited by PARAZYTW210; 05-02-2012, 23:54 PM.
                ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                Comment


                • #9
                  Piesa respectivă este filtrul de la gazele de carter. Costa 119 lei la reprezentanță în noiembrie. Chiar dacă îl schimbi o să mai ai ulei în tubulatura de admisie. De obicei nu se schimbă (nu prea are ce să se ducă la el), se schimbă doar furtunul de pleacă din el și vine în tubulatura de admisie înainte de turbină (costă vreo 92 de lei furtunul). Oricum, e foarte suspesc să ai ulei în carcasa filtrului de aer, de obicei e ulei doar în partea de după turbină. Dacă te hotărăști să comanzi filtrul respectiv, să ceri și cele două garnituri (o-ring-uri de sub el, că nu vin în pachet).

                  Legat de conul de cauciuc de la prinderea carcasei filtrului de aer de blocul motor, se pot cumpăra separat la 10 lei bucata (reprezentanță), și din poze văd că mai ai nevoie și de cauciucul din partea de sus ("8" - urile acelea) - 19 lei bucata (reprezentanță).

                  Mufa de care vorbești tu e de la un senzor de aer. Nu știu sigur ce măsoară (temperatură/presiune/etc).

                  Update: am încercat să caut senzorul respectiv în EPC, și nu e trecut decât ca o simplă țeavă ("pipe"). Deja sunt curios la ce folosește și de ce are mufă...

                  Completezi ulei între schimburi? Sau nu ai apucat încă să-ți dai seama?
                  Last edited by Luxian; 05-03-2012, 08:08 AM.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Piesa respectivă este filtrul de la gazele de carter. Costa 119 lei la reprezentanță în noiembrie. Chiar dacă îl schimbi o să mai ai ulei în tubulatura de admisie. De obicei nu se schimbă (nu prea are ce să se ducă la el), se schimbă doar furtunul de pleacă din el și vine în tubulatura de admisie înainte de turbină (costă vreo 92 de lei furtunul). Oricum, e foarte suspesc să ai ulei în carcasa filtrului de aer, de obicei e ulei doar în partea de după turbină. Dacă te hotărăști să comanzi filtrul respectiv, să ceri și cele două garnituri (o-ring-uri de sub el, că nu vin în pachet).
                    Legat de conul de cauciuc de la prinderea carcasei filtrului de aer de blocul motor, se pot cumpăra separat la 10 lei bucata (reprezentanță), și din poze văd că mai ai nevoie și de cauciucul din partea de sus ("8" - urile acelea) - 19 lei bucata (reprezentanță).
                    Bun si de ce sa iasa ulei pe acolo?ca imediat pe sub capacul/filtrul ala este bleasca de ulei/mizerie lipita care a ajuns pana pe furtunele de admisie,carcasa filtru de aer si inclusiv conul ala care s-a deteriorat si permite patrunderea uleiului inauntrul carcasei.....

                    Originally posted by Luxian View Post
                    Mufa de care vorbești tu e de la un senzor de aer. Nu știu sigur ce măsoară (temperatură/presiune/etc).

                    Update: am încercat să caut senzorul respectiv în EPC, și nu e trecut decât ca o simplă țeavă ("pipe"). Deja sunt curios la ce folosește și de ce are mufă...
                    Mufa aia care e rupta vine pe furtunul care pleaca din filtrul gazelor de carter(de sus) si intra in furtunul gros ce duce in turbina....Tot furtunul ala e plin de ulei pe pereti ...



                    Originally posted by Luxian View Post
                    Completezi ulei între schimburi? Sau nu ai apucat încă să-ți dai seama?
                    De completat sunt super-uimit ca nu e nevoie (Maxim 200ml ulei consum intre schimburi adica 9-10.000km)Uleiul dupa 10.000km are inca o culoare frumoasa si "unge" nu lasa negru ars pe deget si nici miros de motorina nu exista...


                    Recomanzi sa pun intrebarea asta cu uleiul si filtrul pe main?Ca avand in vedere titlul ales nu raspunde niciun user care sa fi avut probleme cu asa ceva ci numai moderatori.Se datoreaza cuvintelor "LOCATIE SIGURANTE" presupun ca multa lume fuge de asa ceva
                    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Luxian View Post



                      Nu știam cã sunt și cu 240. La mine e cu 260.
                      Daca ai doar 240 in bord inseamna ca s-ar putea sa fie luat bordu de pe un benzinar. Turometrul e pana la 8000? Sau pana la 5000?

                      In rest....multe probleme.....bate-le norocu...cam asa o fost si a mea. Daca motorul functioneaza corect eu zic ca sa nu umblii la mufele ce tin de tubulatura (nu e stricat nu repara).Poti eventual sa cureti EGR-ul, e cam recomandat. Geamurile spate pot fi de la mufe, daca nu fac nimica din nici un buton inseamna ca e deconectata comanda. Deobicei samsarii mai fac asta cand e stricata macaraua. Motorasele nu cred ca sunt stricate, eventual macaralele si probabil sa gasesti un lemn bagat sa tina geamu sus... Eu zic sa verifici turbina, ai cam mult ulei pe la galerie si tubulatura, inclusiv sa schimbi filtrul de aer si epuratorul curatat sau schimbat.
                      In legatura cu modulul manual al cutiei, e cam asa cum a zis luxian, daca nu, o fi computerul cutiei blocat/stricat si de aia merge doar automat. Oricum vezi ca modul manual functioneaza cu conditii din cate stiu eu...Adica nu poti sa dai viteza inferioara daca nu apesi usor frana (asta in frana de motor!), iar in accelerare dureaza 1-2 sec aprox pana ce schimba viteza si dinou depinde de pozitia pedalei de acceleratie. Daca e prea accelerata nu o sa schimbe viteza ci o sa se tureze mai tare pana cat indica computerul ca trebuie sa schimbe sau pana se schimba pozitia pedalei de acceleratie. Incearca cand vrei sa schimbi pe plus sa lasi acceleratia putin mai moale sa vezi daca schimba.

                      In rest bafta! Mie mi-a trebuit un an sa o pun la punct, dar nu regret nici o secunda ca am facut asta. Acum am one hell of a car !
                      Last edited by SirDeadline; 05-04-2012, 17:28 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by PARAZYTW210 View Post
                        Bun si de ce sa iasa ulei pe acolo?ca imediat pe sub capacul/filtrul ala este bleasca de ulei/mizerie lipita care a ajuns pana pe furtunele de admisie,carcasa filtru de aer si inclusiv conul ala care s-a deteriorat si permite patrunderea uleiului inauntrul carcasei.....


                        Mufa aia care e rupta vine pe furtunul care pleaca din filtrul gazelor de carter(de sus) si intra in furtunul gros ce duce in turbina....Tot furtunul ala e plin de ulei pe pereti ...


                        E infundat epuratorul (filtrul de gaze carter) si de aia ai ulei acolo. Trebuie dat jos si curatat si acela. Pe la acel filtru se trimite inapoi in turbina gazele care nu au fost arse complet (sper sa nu le incurc), de unde si uleiul sau mazga. Daca il cureti ar trebui sa fie bine. Ala se mai infunda si din cauza filtrului de aer. Schimba filtrul de aer la cel mult 10000 de km ca infunda toate alea si turbina nu primeste suficient aer de unde se poate defecta. Sigurantele sa le verifici dupa schema, ca sa corespunda cu ce zice schema. Sa nu ai sigurante mai mari sau mai mici decat ce spune schema. Poate ne ajuta colegii cu acea schema. Eu o am dar pe nu in format digital si daca as vrea sa fac o poza nu intelegi ce scrie ca e prea mic scrisul. Eventual daca ai dubii in legatura vreo sigurata, spune-mi numarul si eu iti spun ce trebuie sa fie. )0742338604 Poti sa ma suni cand esti cu sigurantele in fata si iti zic ce vrei sa stii. Bafta in 'renovare'!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SirDeadline View Post
                          Daca ai doar 240 in bord inseamna ca s-ar putea sa fie luat bordu de pe un benzinar. Turometrul e pana la 8000? Sau pana la 5000?

                          In rest....multe probleme.....bate-le norocu...cam asa o fost si a mea. Daca motorul functioneaza corect eu zic ca sa nu umblii la mufele ce tin de tubulatura (nu e stricat nu repara).Poti eventual sa cureti EGR-ul, e cam recomandat. Geamurile spate pot fi de la mufe, daca nu fac nimica din nici un buton inseamna ca e deconectata comanda. Deobicei samsarii mai fac asta cand e stricata macaraua. Motorasele nu cred ca sunt stricate, eventual macaralele si probabil sa gasesti un lemn bagat sa tina geamu sus... Eu zic sa verifici turbina, ai cam mult ulei pe la galerie si tubulatura, inclusiv sa schimbi filtrul de aer si epuratorul curatat sau schimbat.
                          In legatura cu modulul manual al cutiei, e cam asa cum a zis luxian, daca nu, o fi computerul cutiei blocat/stricat si de aia merge doar automat. Oricum vezi ca modul manual functioneaza cu conditii din cate stiu eu...Adica nu poti sa dai viteza inferioara daca nu apesi usor frana (asta in frana de motor!), iar in accelerare dureaza 1-2 sec aprox pana ce schimba viteza si dinou depinde de pozitia pedalei de acceleratie. Daca e prea accelerata nu o sa schimbe viteza ci o sa se tureze mai tare pana cat indica computerul ca trebuie sa schimbe sau pana se schimba pozitia pedalei de acceleratie. Incearca cand vrei sa schimbi pe plus sa lasi acceleratia putin mai moale sa vezi daca schimba.

                          In rest bafta! Mie mi-a trebuit un an sa o pun la punct, dar nu regret nici o secunda ca am facut asta. Acum am one hell of a car !

                          Multumesc pentru urare!Am devenit dependent de aceasta masina iar valoare de revanzare e preaaaa mica sa o mai vand...
                          Vreau sa iasa Torsion la final!Nu ma intereseaza banii care o sa-i bag in ea ca am luat-o ieftin...

                          Bordul e de diesel turometru la 4600rpm rosu si 5000max....Nu credeti ca e de 116cp sau de E200CDI?Parerea mea...
                          Nu imi arata viteza pe afisajul digital si mie mi se pare o optiune lipsa destul de interesanta....
                          De schimbat pe manual nu schimba bate-o vina in niciun mod,orice as face si cum as gadila-o....
                          Mufele respective sunt rupt(unul sau doua fire cositorite si acelea rupte din nou..
                          O sa ma ocup maine sa curat epuratorul si EGR-ul.Apoi urmeaza Bara fata data jos si curatat intercoolerul ca ii pica uleiul pe la imbinari si spalatorul faruri ca il am degeaba...
                          Turbina mi-e frica sa o desfac mai ales ca e stransa bine, nu am garnitura si sa nu rup vreun bulon pe acolo....Partea de intake arata impecabil si jocul axului stanga-dreapta fata-spate este minimmmmm....

                          Va tin la curent si mai astept pareri si sfaturi!

                          ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by PARAZYTW210 View Post
                            Multumesc pentru urare!Am devenit dependent de aceasta masina iar valoare de revanzare e preaaaa mica sa o mai vand...
                            Vreau sa iasa Torsion la final!Nu ma intereseaza banii care o sa-i bag in ea ca am luat-o ieftin...

                            Bordul e de diesel turometru la 4600rpm rosu si 5000max....Nu credeti ca e de 116cp sau de E200CDI?Parerea mea...
                            Nu imi arata viteza pe afisajul digital si mie mi se pare o optiune lipsa destul de interesanta....
                            De schimbat pe manual nu schimba bate-o vina in niciun mod,orice as face si cum as gadila-o....
                            Mufele respective sunt rupt(unul sau doua fire cositorite si acelea rupte din nou..
                            O sa ma ocup maine sa curat epuratorul si EGR-ul.Apoi urmeaza Bara fata data jos si curatat intercoolerul ca ii pica uleiul pe la imbinari si spalatorul faruri ca il am degeaba...
                            Turbina mi-e frica sa o desfac mai ales ca e stransa bine, nu am garnitura si sa nu rup vreun bulon pe acolo....Partea de intake arata impecabil si jocul axului stanga-dreapta fata-spate este minimmmmm....

                            Va tin la curent si mai astept pareri si sfaturi!

                            Si eu am 200cdi si am 260 in bord. Daca motorul merge bine si se tureaza la maxim eu zic ca sa il lasi in pace sau fa un test sa vezi in primul rand ce senzor e si daca functioneaza. Pentru intercooler gasesti garnituri la reprezentanta si deobicei sunt la pret de nimic. La fel si pentru furtunasele de la admisie. Turbina ar fi foarte bine daca ai duce-o la un specialist si sa o reconditioneze. Am gasit undeva pe internet un kit de reconditionare a turbinei la 62 de euro adica bani de nimica... Chestia e ca nu stiu cine are un tester pentru verificarea turbinei dupa ce e reconditionata pentru ca dupa ce il remontezi trebuie echilibrat axul turbinei. O reconditionare la meseriasi e in jur de 800 de ron in functie de ce anume trebuie sa schimbe. Si eu vreau sa fac o astfel de reconditionare pentru ca si mie imi scapa ulei turbina, nu mult dar eu vreau sa nu scape deloc... in rest afisajul digital e standard pe facelift. Bafta in continuare iar daca tot faci aceste lucrari, fa niste poze si pune-le sa le vada si altii care poate o sa aiba nevoie de informatii. Bafta si spor la treaba!

                            Comment


                            • #15
                              Bordul cu 240km/h e datorita volanului pe dreapta . Stai calm e versiunea cu 260. Sunt Mile si KM , si au marcat milele pana la 160(257km/h) , iar kilometrii 240.

                              SirDeadline , turbina tot o sa picure foarte putin ulei de fiecare data , noua sau veche.
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF