Salut cu stima membrii forumului si va multumesc ca ma ajutati ca muuuulte nedumeriri in functionarea corecta si dotarile masinutei mele![Love](https://www.clubmercedes.ro/core/images/smiley/love.gif)
Am cumparat-o acum 1an jumatate pe un pret de nimic(mdeh` ca prima masina ieftina si proasta-cat se poate de "Wrong!!", mi-a dovedit ea) si a stat destul de mult timp mai mult in garaj sau parcata decat pornita,eu lucrand in strainatate si neavand timp de pilotat ,acum insa a venit vremea sa o pun cat de cat la punct ca din ce am invatat de la voi nimic nu e foarte greu cat timp ai un indrumator bun..
Am diverse mici probleme care nu imi dau pace mai ales ca sunt obisnuit ca biciul facut cu r***t sa mai si pocneasca tare
,probleme dupa cum urmeaza:
1: Geamurile pe spate sunt "moarte", chit ca le actionez din butoanele lor(usa/consola centrala) cat si din telecomanda.Nu se aude niciun sunet nimic nici macar un tzac.
2: Spalatoarele de faruri la fel nu se misca cand dau de buton...
3: Schimbarea manuala a treptelor nu functioneaza(plec de pe loc in D,setat se Summer normal, si dau stanga dreapta de maneta la orice viteza(pana in 80) si nu se intampla nimic(la fel moarta si asta
)
4:Semnalizatorul din oglinda-stanga nu se mai aprinde nici la semnalizare nici la inchiderea centralizata(mentionez ca nu am lovit-o sau apa sa fi patruns).
5: Caseta de directie face zgomot si volanul se intareste daca fac viraje gen Lock-to-Lock si mai ales daca motorul este turat in acest timp.Are un mers foarte ciudat de multe ori merge perfect fara sa fie vasul plin de ulei alteori si cand e la nivel abia misc de volan.Ulei completez destul de mult ca imi pierde cam 1l/1000km.Credeti ca pot rezolva cu un kit de garnituri simeringuri din alea sa o reetansez-eu sau un mecanic priceput?
6:Pe furtunul care vine in jos de la filtru catre turbocompresor este o mufa/un senzor care are unul din fire cositorit anterior dar acum este smuls din nou.
7.In portbagaj in locasul din dreapta pe capitonaj are niste fante ca de aerisire si in spate intre tabla si capitonaj ceva ce seamana cu un radiator.Vreo idee?
8. Inainte de a ma apuca de spalat cu benzina/motorina/spray de carburatoare/discuri de frana piesele pline de ulei si furtunele galeriei de admisie pot spala exteriorul cu jet de apa?pe unde nu sunt contacte electrice ma refer?Operatia o pot face acasa sau ma trezesc ca numai pot etansa perfect si pierd presiune pe la imbinarile furtunelor/intercoolerului/EGR-ului
Ce reprezinta si ce rol are?Motorul merge foarte bine pentru cat e de uzat si de colmatat(vezi poze), in 15.000km nu m-a dezamagit in nicio depasire si mai ales in ce priveste consumul care este infim...
Am atasat cateva poze ca sa intelegeti despre ce este vorba si sa va dati cu parerea in ce reprezinta si ce e de facut!
![Love](https://www.clubmercedes.ro/core/images/smiley/love.gif)
Am cumparat-o acum 1an jumatate pe un pret de nimic(mdeh` ca prima masina ieftina si proasta-cat se poate de "Wrong!!", mi-a dovedit ea) si a stat destul de mult timp mai mult in garaj sau parcata decat pornita,eu lucrand in strainatate si neavand timp de pilotat ,acum insa a venit vremea sa o pun cat de cat la punct ca din ce am invatat de la voi nimic nu e foarte greu cat timp ai un indrumator bun..
Am diverse mici probleme care nu imi dau pace mai ales ca sunt obisnuit ca biciul facut cu r***t sa mai si pocneasca tare
![Big Grin](https://www.clubmercedes.ro/core/images/smilies/biggrin.png)
1: Geamurile pe spate sunt "moarte", chit ca le actionez din butoanele lor(usa/consola centrala) cat si din telecomanda.Nu se aude niciun sunet nimic nici macar un tzac.
2: Spalatoarele de faruri la fel nu se misca cand dau de buton...
3: Schimbarea manuala a treptelor nu functioneaza(plec de pe loc in D,setat se Summer normal, si dau stanga dreapta de maneta la orice viteza(pana in 80) si nu se intampla nimic(la fel moarta si asta
![Big Grin](https://www.clubmercedes.ro/core/images/smilies/biggrin.png)
4:Semnalizatorul din oglinda-stanga nu se mai aprinde nici la semnalizare nici la inchiderea centralizata(mentionez ca nu am lovit-o sau apa sa fi patruns).
5: Caseta de directie face zgomot si volanul se intareste daca fac viraje gen Lock-to-Lock si mai ales daca motorul este turat in acest timp.Are un mers foarte ciudat de multe ori merge perfect fara sa fie vasul plin de ulei alteori si cand e la nivel abia misc de volan.Ulei completez destul de mult ca imi pierde cam 1l/1000km.Credeti ca pot rezolva cu un kit de garnituri simeringuri din alea sa o reetansez-eu sau un mecanic priceput?
6:Pe furtunul care vine in jos de la filtru catre turbocompresor este o mufa/un senzor care are unul din fire cositorit anterior dar acum este smuls din nou.
7.In portbagaj in locasul din dreapta pe capitonaj are niste fante ca de aerisire si in spate intre tabla si capitonaj ceva ce seamana cu un radiator.Vreo idee?
8. Inainte de a ma apuca de spalat cu benzina/motorina/spray de carburatoare/discuri de frana piesele pline de ulei si furtunele galeriei de admisie pot spala exteriorul cu jet de apa?pe unde nu sunt contacte electrice ma refer?Operatia o pot face acasa sau ma trezesc ca numai pot etansa perfect si pierd presiune pe la imbinarile furtunelor/intercoolerului/EGR-ului
Ce reprezinta si ce rol are?Motorul merge foarte bine pentru cat e de uzat si de colmatat(vezi poze), in 15.000km nu m-a dezamagit in nicio depasire si mai ales in ce priveste consumul care este infim...
Am atasat cateva poze ca sa intelegeti despre ce este vorba si sa va dati cu parerea in ce reprezinta si ce e de facut!
![Respect](https://www.clubmercedes.ro/core/images/smiley/respect.gif)
Comment